Helaas voldoet het product niet aan de verwachting

Ruimte voor de sleutel is te klein Werkt niet voor keyless entree auto’s Product ziet er verder goed uit Vreemd dat er voor het retourneren zelf porti betaald moet worden.

Hee René, Jammer dat je ervaring met ons tegenviel en het product niet aan je verwachtingen voldeed. We doen onze uiterste best om de productomschrijvingen zo duidelijk mogelijk te maken en hebben zo bijvoorbeeld ook de afmetingen van de binnenkant de keypod in de omschrijving staan om te helpen bij je keuze voor een product. We hebben niet eerder reacties van vorige klanten vernomen waaruit bleek dat het keyless entree signaal niet werd geblokkeerd, zo ook gebruiken we zelf de keypod met veel plezier. De retourkosten zijn inderdaad voor de koper, is omschreven in ons retourbeleid. Als kleinere webshop zijn wij helaas niet in staat om retouren standaard gratis aan te bieden. Jammer dat het je alsnog achteraf heeft teleurgesteld. We hopen je in de toekomst zonder deze teleurstellingen van dienst te zijn en zien je graag terug op onze website. Met vriendelijke groet, Het SEVENATSEA Team

Persoonlijke boodschap was hartverwarmend

Ik heb 4 luchtverfrissers besteld omdat ik een eindje van het strand woon en dus niet makkelijk aan sex wax producten kan komen. Ik kreeg ze binnen met een mooie sticker erbij, en een hele vriendelijke boodschap van Jidde. Super bedankt en tot de volgende.

Donderdag avond besteld zaterdag geleverd, netjes verpakt ben erg tevreden

Amazing!

I bought a surfskate from SevenAtSea and I can tell that everything went perfectly! Board was packaged well, fast delivery, great communication. And the personalized message on the receipt is gold, love it! Thank you very much, guys!

Ik heb per ongeluk het verkeerde adres ingevoerd, ze hebben het graag veranderd en mijn pakket kwam snel aan.

Snelle levering & attente service

Snelle levering & attente service

Snel lief geleverd

Snel geleverd, met een aardig kaartje erbij.

Snelle levering en persoonlijke boodschap

Snelle levering en persoonlijke boodschap

Uitstekend!

Naar verwachting en zoals het hoort!

Goede kennis en perfect advies.

Ik was op zoek om mijn surftechniek te verbeteren, nu kreeg ik advies van neil om sirfskates aan te schaffen. Nu drie weken later kan ik ook zonder golven lekker oefenen en merk ik al verschil tijdens het surfen.

Super service!

Board is werkelijk fantastisch tool erbij en stickers. Leuk briefje. Reageeen snel spontaan en super vriendelijk

Snelle verzending, alles perfect!

Snelle verzending en alles perfect! Ben er heel blij mee!

Topwinkel

Goede communicatie, handgeschreven brief bij de bestelling, vakmanschap!

Subliem

Snelle levering met een persoonlijke stukje tekst van Jidde over zijn ervaring met het product. Zeer te spreken over het board en bijgeleverde tool.

snelle bezorging en persoonlijk

Spullen besteld via de website en werd snel bezorgd. Tot mijn grote verrassing zat op de pakbon een persoonlijke handgeschreven noot. Erg leuk om te lezen in deze digitale tijd!

Goede spullen met persoonlijke touch

Goede spullen met persoonlijke touch

Snelle website, spullen zijn goed.

Altijd tevreden over bestellingen.

Het board zelf is fantastisch voelt echt als surfen aan, mooi en rolt heerlijk. Bij bezorging is het mis gegaan zonder enig probleem hebben ze mij een anderen verzonden. En ze hebben mij constant op de hoogte gehouden over de stand van zaken. De surfslide is echt fantastisch. Product omschrijving klopt 100% De communicatie is heel snel en vriendelijk. Ben blij dat ik hem hier gekocht heb. Meer dan te vreden. Zat zelf een persoonlijk begeleidend briefje bij en gave stickers en tool om de wielen aan te draaien of juist losser. Absoluut een aanrader.

Snelle bezorging

Sevenatsea heeft mijn skatesurf dezelfde dag nog afgeleverd bij DHL, zodat mijn board snel bij mij geleverd werd.

Snelle levering, fijn contact, leuke verrassing

Snelle levering, snel contact via de socials (ik had een vraag mbt specificatie product), leuk dat er een surfskate multitool meegeleverd werd!

Topp surfshop!

Super ervaring met sevenatsea. Goed klantencontact en super afwerking. Echt een site door surfers voor surfers! Aanrader!

Snelle respons en kon de bestelling in eigen stad ophalen!

Alles zoals verwacht en snelle levering

Eindelijk een leuke hula girl voor op het dashboard gevonden! Snelle levering.

Thanks SEVENATSEA!

Snelle levering, mijn surfskate en boek waren goed ingepakt! Ook leuke stickers en nog handige geschreven tips van Jidde over hoe de surfskate te verstellen, dit maakte het pakketje persoonlijk en leuk! Thanks SEVENATSEA!!

Saeftinge 54 2036GB Haarlem

+31 6 18070356