Thanks SEVENATSEA!

Snelle levering, mijn surfskate en boek waren goed ingepakt! Ook leuke stickers en nog handige geschreven tips van Jidde over hoe de surfskate te verstellen, dit maakte het pakketje persoonlijk en leuk! Thanks SEVENATSEA!!

Super ervaring, mega sympathiek

Bedankt voor de skatetool!!

TOP!

Goede prijd kwaliteit verhouding! Heb meer voor me geld gekregen dan ik bij andere sites/winkels kon krijgen. Ben er helemaal terveden mee! Ook zat er een hand geschreven tekst bij waarin ze me veel plezier wenste met mijn gekochten product. Dat zie je niet elke dag en was een erg aangename verassing! Het zijn die kleine dingen die zo geweldig zijn! Thanks SEVENATSEA! Ik weet waar ik de volgende keer weer mijn spullen ga kopen! ;D

Goede service met een persoonlijk touch

Snelle en goede levering met een leuk persoonlijk bericht.

Mega tevreden

Snelle verzending, dag erna in huis. En wat goed dat er rekening wordt gehouden met welk verpakkingsmateriaal gebruikt wordt!

Toffe surfinfo en goede surfproducten

Toffe site met veel surfinfo en essentiële surfproducten. Snel geleverd met een persoonlijk briefje, is toch net dat beetje extra. Deze jongens runnen het met passie! Aanrader!

Ik zal klant blijven

Overzichtelijke website, veel keuze, snelle verzending, persoonlijk bedank bericht voor de bestelling van de webshop eigenaar. Erg leuk zo een persoonlijke touch!

Top communicatie en supersnelle zending

Heel erg aardige gasten die ook heel snel je artikel naar je doorsturen. Top kwaliteit.

Vriendelijke en snelle service

Na het plaatsen van mijn bestelling ontving ik al snel een e-mail om me te wijzen op 2 producten die niet compatibel waren. Zo kon ik er voor kiezen om een product te wijzigen zodat alles uiteindelijk tip top in orde was. Bij levering vond ik ook nog eens een persoonlijke boodschap in de doos. Snelle en vriendelijke service dus, super!

super service en snel

Vinnen en wat kleine extra's besteld was er binnen 1 dag super dat dat er wat kleine extra's bij zaten en een hand geschreven briefje wat echt een persoonlijke touch geeft ook de lijm was top en mijn pak weer heel nu lekker het water in surfs up and thanks

Keep up the good work!

Product was in veel shops uitverkocht. Bij zevenatsea niet. Snel geleverd inclusief leuke persoonlijk bedankje. Top!

Enthousiaste gasten, goede service en levering

Paar Slide surfskatetrucks gekocht voor een goede prijs. Kreeg een leverbon met een handgeschreven stukje tekst erop dat ze het tof vonden dat ik zelf het hele board opbouw. big up !! gr Michel (ow ja, is heel vet geworden)

Blij met alles! Service, producten, website en het snelle contact.

Wat een toevoeging in mijn leven is SevenatSea! Niet alleen voor surfvoorspellingen, maar ook vanwege de leuke artikelen en natuurlijk de goed betaalbare webshop. Daarbij bieden ze goede zorgzame service en snel contact. Ik ben er blij mee!

Mooie spullen

Ik heb een leash, boardbag en vinnen gekocht bij Seven at Sea en ben er heel blij mee. Zeker de prijs/kwaliteit van de vinnen.

Fantastisch klantvriendelijk!

Hartstikke chill! Bestelling kwam snel binnen met een extraatje en een persoonlijke note. Thanks, Jidde en Neil!

Zeer klantvriendelijk en snelle bezorging

2 stoelhoezen waterdicht besteld. Goede prijs snelle bezorging en een persoonlijk woord bij de bestelling. Zeer blij dat ik bij hun besteld heb

Saeftinge 54

2036GB Haarlem