Helder, duidelijk, eerlijk.

Na 1e telefonisch contact zijn er 2 thuis afspraken geweest waarbij alle vragen konden worden gesteld, duidelijke uitleg werd gegeven en alle zaken werden doorgenomen. Hierna zijn er nog enkele telefonische overleggen geweest om de puntjes op de i te zetten waarna de afspraak met de notaris kon worden gemaakt. Het geheel is prettig, snel en goed verlopen en gaf ons de financiële ruimte die wij zochten en graag wilden.

Zeer vakkundige tussenkomst leidt tot lang gezocht resultaat

Slim Pensioneren slaagde waar vier andere zakelijke adviseurs dat eerder dit jaar niet voor elkaar kregen. Het voornaamste gehoorde excuus van die vier: de banken zien (letterlijk) niets in WW'ers, hoe lang je er ook al klant van bent. Desondanks kunnen wij door de zeer vakkundige tussenkomst van Slim Pensioneren uiteindelijk wél een deel van de overwaarde van ons huis benutten voor de gewenste hogere hypotheek bij onze bank. En daar zijn wij heel blij mee.

Via SlimPensioneren nu een stukje van onze overwaarde vrijgemaakt. Alle informatie was duidelijk en afspraken werden nagekomen. Superblij met het resultaat.

Martijn is vriendelijk, behulpzaam, komt afspraken na, en belt regelmatig hoe het er voor staat, en met een goed resultaat.

Heel prettig contact

Goede uitleg van alle onze mogelijkheden voor onze overwaarde. We werden goed op de hoogte gehouden, want het duurde soms wel lang. Nu blij met het resultaat.

Accuraat

Martijn Crajé heb ik ervaren als een accuraat persoon, die snel en goed handelt. Waar we in onze eigen omgeving eerst naar hebben gezocht, en het niet opschoot, was het plan van Marijn supersnel en naar tevredenheid klaar en afgewikkeld. Er is goed naar ons geluisterd, en er zijn genoeg gesprekken geweest voor de goede info en aanbevelingen. Een toppertje.

Martijn begrijpt ons goed en heeft de materie zeer goed uitgelegd!

Wij hebben voor het 'bezoek aan huis-advies' gekozen. Deze persoonlijke benadering is voor een goede uitleg en de beste service essentieel gebleken. Alle vragen die wij tijdens de gesprekken stelden, werden altijd naar tevredenheid verhelderend beantwoord. Daarnaast was de service mbt het verzamelen van documenten tot aan het uitzoeken van een geschikt notaris en het benaderen van instanties als banken en het kadaster op hoog niveau! De bovendien geduldige en vriendelijke benadering door Martijn van 'Slim Pensioneren' (voorheen Hipotek) maakte de keuze voor een uitgekiende overwaarde hypotheek zeer eenvoudig. Wij bevelen 'Slim Pensioneren' van harte aan. Pieter en partner.

Helder en duidelijk

Duurde wel lang voordat het rond was maar we werden goed op de hoogte gehouden. Nu hebben we mooi een extra bedrag aan overwaarde vrijgemaakt.

Duidelijk, helder en meedenkend

Dhr Martijn was erg duidelijk en meedenkend met ons en heeft ons super begeleid, Volgend jaar april/mei nemen wij weer contact met hem op voor de toekomst. We raden jullie zeker aan

Blij het met reaultaat

Bij onze eigen bank kregen we het niet voor elkaar, maar door over te stappen wel. Nu hebben we overwaarde vrijgemaakt voor de verbouwing en om leuke dingen te doen.

Zeer goede en betrouwbare ervaring.

Vanaf de eerste kennismaking t/m het moment van passeren bij de notaris zijn wij op vakkundige en geduldige wijze goed geholpen.

Super efficient kort en krachtig

Alles ging heel slagvaardig.

Duidelijke hulp en uitleg

Martijn van Hipotek is twee keer bij ons thuis geweest en alles duidelijk uitgelegd. Ook heeft hij geholpen met het opvragen van de gegevens en gebeld met de notaris. We zijn heel blij dat hij alles goed voor ons geregeld heeft.

heel prettig contact alles werd goed uitgelegd

Onze adviseur was Martijn Craje. Wij hebben het contact als heel prettig ervaren. Al onze vragen werden beantwoord via de mail of tijdens de online gesprekken. Hij nam de tijd om dingen uit te leggen zodat we een beter weten wat voor product we afsluiten en wat de evt. risico's zijn.

Fijn en goed geregeld

Het hele proces van onze overwaardehypotheek ging probleemloos via Hipotek Overwaarde Advies. Prettige manier van werken met de adviseur en alle vragen werden altijd snel en duidelijk beantwoord. Kortom, heel erg tevreden.

Correcte en snelle afhandeling, duidelijke uitleg

Met een zeer tevreden gevoel kijken wij terug op ons contact met Hipotek. Dhr. Craje heeft ons tot twee keer toe (!) thuis bezocht, had alles goed voorbereid en gaf duidelijke en begrijpelijke uitleg over de mogelijkheden om de overwaarde uit onze woning vrij te maken. Wij kunnen de service van Hipotek dan ook van harte aanbevelen, zeker voor onze leeftijdsgroep (65+) voor wie de ontwikkelingen op de huidige financiële markt bijna niet meer te volgen zijn. Duidelijke uitleg in begrijpbare taal is dan ook noodzakelijk. Martijn Craje heeft dat op bijzonder prettige wijze voor ons geregeld.

Snel, doortastend en ter zake kundig

Prettige manier van werken met de heer M.Crajé,tussenpersoon. Duidelijk helder, korte lijnen. Voorzien in een marktbehoefte en maken zich daar sterk voor. Resultaat gericht. Ik kan hen ten zeerste aanbevelen!

Goede adviseur voor overwaarde hypotheken

Heel fijn en deskundig geholpen door Martijn Crajé. Zijn advies gaf veel toegevoegde waarde. De aangeboden hypotheek was geheel op maat voor mijn situatie. Goed advies! Duidelijke uitleg. Prettige contacten. Martijn luistert goed naar wensen en reageert snel. Ik vond het fijn dat alles met online gesprekken kon. Maar begrijp dat hij ook persoonlijk langskomt. Ook hier maatwerk.

fantastische inzet in een complex dossier

Martijn heeft veel werk verzet om de overwaarde hypotheek rond te krijgen. Als zelfstandige vlak voor pensionering krijg je met allerlei aanvullende voorwaarden te maken. Martijn zijn inzet heeft tot een prima resultaat geleid.

Duidelijk geïnformeerd over de mogelijkheden

Concrete voorstellen, goed uitgelegd. Alles was goed voorbereid. Soms wat ‘ te veel op de huid’. Al met al ben ik blij met het resultaat!

Deskundig en professioneel

Martijn is deskundig, helder en professioneel, weet de puntjes op de i te zetten, het gehele proces verliep ook nog eens heel erg snel! Ik kan Martijn echt aanraden!

Goed en snel advies

Advisering is op professioneel niveau. Snel en goed. Prima communicatie en vriendelijk.

Goed contact en het was allemaal na oud en nieuw snel geregeld. Dank je wel

Goed gesprek goed resultaat

Ik had zelf gesproken met ing en alleen bezwaren gehoord om gedeelte verhuurd woning. Na gesprekken met Martijn mijn adviseur snel een hypotheek geregeld. Soms is het hebben van iemand met vakkennis een pre

Uw financieel (hypotheek)advies is hier in deskundige handen!

Ik heb een prima ervaring met deze club! Met een gedegen financieel advies op maat ben ik perfect geholpen en ga ik wellicht een zorgeloze toekomst tegemoet. Alle onderdelen met betrekking tot dit advies zijn aan bod gekomen en goed onderzocht, mooi om de verschillende financiële zaken weer goed in perspectief te hebben voor de komende jaren!

Over Slim Pensioneren

Slim Pensioneren - Overwaarde Advies