De zoveelste slechte tussenpersoon .....

Slechts een tussenpersoon die niets doet behalve weer een commerciële adviseur op je afsturen. En daar geven wij onze privacy niet voor op, komt toch weer op leeftijdsdiscriminatie door banken uit. Want AOW krijgen is toch zó slecht, ook al krijg je ernaast nog een mooie pensioenuitkering van je oud-werkgever en heb je minimaal 200 mille overwaarde in je koopwoning.

Beste George, Helaas hebben wij u als onafhankelijk overwaarde adviseur niet uw wens in vervulling kunnen laten gaan en begrijpen dat dit uitermate teleurstellend is. Wij gaan niet over de acceptatie-criteria van aanbieders en kunnen zelf geen uitzonderingen maken om wél in aanmerking te komen voor een overwaarde hypotheek. In die zin zijn wij, wat u terecht zegt, slechts een tussenpartij. Helaas komt het in onze dienstverlening een enkele keer voor dat het niet mogelijk is om aan de vraag van de klant te kunnen voldoen. Ondanks de teleurstelling hopen wij u toch volledig en uitvoerig geïnformeerd te hebben over de onderliggende redenen. Een hartelijke groet, team SlimPensioneren

Duidelijk

Op basis van de scan en het magazine contact opgenomen met Slimpensioneren. Bij de eerste afspraak werd alles duidelijk uitgelegd, zodat we een goede beslissing konden nemen. Vervolgens is alles in de puntjes geregeld tot de afspraak bij de notaris aan toe.

Direct weten waar je aan toe bent!

Afspraken worden nagekomen en goede uitleg

Op basis van de QuickScan gezien wat onze mogelijkheden waren. Daarna prettig contact gehad met de adviseur. Alles werd duidelijk uitgelegd. We zijn blij om wat overwaarde vrijgemaakt te hebben zodat we er leuke dingen mee kunnen doen.

Uitstekende uitleg

Snelle reactie met duidelijke uitleg

Zeer slecht.

Nog slechter.

Heel fijn geholpen

Na het lezen van het magazine heb ik contact opgenomen en kwam een adviseur bij mij thuis. We hebben op basis van zijn advies gekozen voor een tweede hypotheek. We werden keurig op de hoogte gehouden van alles en de adviseur nam veel werk uit handen. We zijn enorm blij.

Uitstekend geholpen

Wij zijn zeer goed geholpen door SlimPensioneren. We raden het van harte aan.

Goed geregeld

Na wat omwegen bij SlimPensioneren uitgekomen. Goede uitleg en fijn van a tot z begeleid. Wij bevelen SlimPensioneren van harte aan.

Helder, duidelijk, eerlijk.

Na 1e telefonisch contact zijn er 2 thuis afspraken geweest waarbij alle vragen konden worden gesteld, duidelijke uitleg werd gegeven en alle zaken werden doorgenomen. Hierna zijn er nog enkele telefonische overleggen geweest om de puntjes op de i te zetten waarna de afspraak met de notaris kon worden gemaakt. Het geheel is prettig, snel en goed verlopen en gaf ons de financiële ruimte die wij zochten en graag wilden.

Zeer vakkundige tussenkomst leidt tot lang gezocht resultaat

Slim Pensioneren slaagde waar vier andere zakelijke adviseurs dat eerder dit jaar niet voor elkaar kregen. Het voornaamste gehoorde excuus van die vier: de banken zien (letterlijk) niets in WW'ers, hoe lang je er ook al klant van bent. Desondanks kunnen wij door de zeer vakkundige tussenkomst van Slim Pensioneren uiteindelijk wél een deel van de overwaarde van ons huis benutten voor de gewenste hogere hypotheek bij onze bank. En daar zijn wij heel blij mee.

Via SlimPensioneren nu een stukje van onze overwaarde vrijgemaakt. Alle informatie was duidelijk en afspraken werden nagekomen. Superblij met het resultaat.

Martijn is vriendelijk, behulpzaam, komt afspraken na, en belt regelmatig hoe het er voor staat, en met een goed resultaat.

Heel prettig contact

Goede uitleg van alle onze mogelijkheden voor onze overwaarde. We werden goed op de hoogte gehouden, want het duurde soms wel lang. Nu blij met het resultaat.

Accuraat

Martijn Crajé heb ik ervaren als een accuraat persoon, die snel en goed handelt. Waar we in onze eigen omgeving eerst naar hebben gezocht, en het niet opschoot, was het plan van Marijn supersnel en naar tevredenheid klaar en afgewikkeld. Er is goed naar ons geluisterd, en er zijn genoeg gesprekken geweest voor de goede info en aanbevelingen. Een toppertje.

Martijn begrijpt ons goed en heeft de materie zeer goed uitgelegd!

Wij hebben voor het 'bezoek aan huis-advies' gekozen. Deze persoonlijke benadering is voor een goede uitleg en de beste service essentieel gebleken. Alle vragen die wij tijdens de gesprekken stelden, werden altijd naar tevredenheid verhelderend beantwoord. Daarnaast was de service mbt het verzamelen van documenten tot aan het uitzoeken van een geschikt notaris en het benaderen van instanties als banken en het kadaster op hoog niveau! De bovendien geduldige en vriendelijke benadering door Martijn van 'Slim Pensioneren' (voorheen Hipotek) maakte de keuze voor een uitgekiende overwaarde hypotheek zeer eenvoudig. Wij bevelen 'Slim Pensioneren' van harte aan. Pieter en partner.

Helder en duidelijk

Duurde wel lang voordat het rond was maar we werden goed op de hoogte gehouden. Nu hebben we mooi een extra bedrag aan overwaarde vrijgemaakt.

Duidelijk, helder en meedenkend

Dhr Martijn was erg duidelijk en meedenkend met ons en heeft ons super begeleid, Volgend jaar april/mei nemen wij weer contact met hem op voor de toekomst. We raden jullie zeker aan

Blij het met reaultaat

Bij onze eigen bank kregen we het niet voor elkaar, maar door over te stappen wel. Nu hebben we overwaarde vrijgemaakt voor de verbouwing en om leuke dingen te doen.

Zeer goede en betrouwbare ervaring.

Vanaf de eerste kennismaking t/m het moment van passeren bij de notaris zijn wij op vakkundige en geduldige wijze goed geholpen.

Super efficient kort en krachtig

Alles ging heel slagvaardig.

Duidelijke hulp en uitleg

Martijn van Hipotek is twee keer bij ons thuis geweest en alles duidelijk uitgelegd. Ook heeft hij geholpen met het opvragen van de gegevens en gebeld met de notaris. We zijn heel blij dat hij alles goed voor ons geregeld heeft.

heel prettig contact alles werd goed uitgelegd

Onze adviseur was Martijn Craje. Wij hebben het contact als heel prettig ervaren. Al onze vragen werden beantwoord via de mail of tijdens de online gesprekken. Hij nam de tijd om dingen uit te leggen zodat we een beter weten wat voor product we afsluiten en wat de evt. risico's zijn.

Fijn en goed geregeld

Het hele proces van onze overwaardehypotheek ging probleemloos via Hipotek Overwaarde Advies. Prettige manier van werken met de adviseur en alle vragen werden altijd snel en duidelijk beantwoord. Kortom, heel erg tevreden.

Correcte en snelle afhandeling, duidelijke uitleg

Met een zeer tevreden gevoel kijken wij terug op ons contact met Hipotek. Dhr. Craje heeft ons tot twee keer toe (!) thuis bezocht, had alles goed voorbereid en gaf duidelijke en begrijpelijke uitleg over de mogelijkheden om de overwaarde uit onze woning vrij te maken. Wij kunnen de service van Hipotek dan ook van harte aanbevelen, zeker voor onze leeftijdsgroep (65+) voor wie de ontwikkelingen op de huidige financiële markt bijna niet meer te volgen zijn. Duidelijke uitleg in begrijpbare taal is dan ook noodzakelijk. Martijn Craje heeft dat op bijzonder prettige wijze voor ons geregeld.

Over Slim Pensioneren

Slim Pensioneren - Overwaarde Advies