Super !

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijke communicatie. In de showroom kreeg ik goed advies en werd de tijd voor mij genomen, maar kreeg ik ook alle ruimte om zelf tot mijn keuze te komen. Mooie vloeren en in iedere prijsklasse genoeg keuze !

Super goede service en een hele mooie vloer!

Bij Prinsvloeren kom je binnen en wordt hartelijk ontvangen. Super goed advies gekregen en ze denken echt super goed met je mee. We hebben een hele mooie PVC plak vloer. Levering is super snel, en het leggen kon ook al heel snel. Wij zijn zeer tevreden!

Excellent!

De communicatie was voortreffelijk; de vloer in de afgesproken tijd afgeleverd en bovendien in een dag helemaal gaaf gelegd. Ik was onder de indruk. En de prijs viel mee.

Erg tevreden over mijn vissengraat laminaat!

Erg vriendelijk ontvangen en altijd goed geholpen. Afspraken zijn ook nagekomen. Mijn laminaat was netjes op tijd op afgesproken tijd klaar om opgehaald worden. Ben erg blij met mijn vissengraat laminaat. Staat prachtig in ons huis! Raad ze zeker bij iedereen aan.

Uitstekend!

Onze vloer uitgezocht. Wij wonen niet in de buurt maar ze deden de winkel extra open voor ons. Verder goede communicatie. Vloer op tijd geleverd. Via Prinsvloeren top vloerenleggers geregeld!

Mijn ervaring met prinsvloeren is top! Ik ben eerst in de showroom langs geweest om eens te gaan kijken. Daar zagen we 2 mooie vloeren hangen waar we erg over twijfelden. We maakten er foto’s van om er thuis nog eens over na te kunnen denken. Een aantal dagen later wilde ik toch de vloer graag nog een keer in het echt zien qua kleur. Ik stuurde een whatsapp berichtje en had de volgende dag 2 stukken vloer in huis. Uiteindelijk een van de twee gekozen. Ik heb veel appcontact gehad met Prinsvloeren. Ik heb mijn offerte erg vaak laten aanpassen, omdat ik steeds twijfelde en er toch nog plinten bij wilde. Zij vonden het geen enkel probleem om mijn offerte steeds aan te passen. Uiteindelijk de vloer besteld en betaald. Ongeveer een week later werd ik gebeld dat de vloer binnen was en dat we een afspraak konden maken voor levering. De vloer is geleverd op de afgesproken dag en is erg mooi! Echt een aanrader!

Tevreden!

Fijn ontvangst, goed advies en fijn dat er meegedacht werd met de persoonlijke wensen en situatie. Hierdoor kwamen er vriendelijke en behulpzame medewerkers de vloer thuisbrengen. Zelfs de overgebleven pakketten zijn als vanzelfsprekend terug in ontvangst genomen en verrekend.

Aardige medewerkers maar moeizaam

Mooie vloer uitgezocht en voldaan op voorhand, inclusief bezorging. Indien op voorraad paar dagen bezorgtijd, past mooi in de planning van de verbouwing. Na vijf dagen iets gehoord te hebben zelf maar even bellen. Antwoord, vloer staat voor u klaar voor verzending, iets te laat maar acceptabel. Vloerlegger geregeld, doch drie dagen later, geen vloer, weer geen enkel bericht …vloerlegger, afgebeld. Wederom zelf gebeld, gemaild. Kennelijk moeilijk moeilijk, Niet terug gebeld worden, dus zelf bellen(5 keer). Op maandag (dag 10) vriendelijke dame gesproken, woensdag komt vloer, nu zeker. U raad het al woensdag geen bericht, geen contact geen vloer. Op dag zelf gebeld, nee gaan we regelen voor u, u hoeft de vloeren legger voor donderdag niet af te bellen, de avondploeg gaat het regelen als de koerier er voor 1900 uur nog niet is. En inderdaad de vloer was er niet voor 19.00 uur, de avondploeg gebeld, blijkt dat die alleen maar berichten aannemen. Dus de vloeren legger. Afspraak voor donderdag en uiteraard annuleringskosten moeten betalen. Donderdagochtend zouden we direct worden gebeld op 900 uur, om 930 zelf maar weer gebeld. Ja de koerier is geregeld en komt in de loop van de dag. Uiteindelijk dit keer kwam de beste man wel einde van de middag. Waarom twee sterren, medewerkers waren beleeft en de vloer is niets mis mee. Maar logistiek en orderverwerking gaat niet echt lekker soepel en wordt je geduld op de proef gesteld. De annuleringskosten van de legger gingen ze naar kijken…..ze kijken nog, maar ik ben klaar met bellen. De vloer voor de woonkamer bestellen we wel bij een collega

Niet geleverd

Heb vloerstaaltjes besteld welke gewoon niet geleverd worden. Erg jammer! Heb er al voor gebeld en gemaild. Maar krijg gewoon geen duidelijk antwoord.

I did not get my sample! Bad service

Really really bad service! I did not get my sample and it’s been almost a month now!

In 1 zin super super slecht!

10 keer met jullie gebeld over de proefstaaltjes die ik heb besteld. Dit was ruim 6/7 weken geleden. Tot nu toe niks ontvangen. Zeer slecht. Jullie beloven en zeggen dat het ieder moment kan aankomen maar tot nu was alles daarvan niet waar!! Onze vloer is dus niet af voordat we kunnen verhuizen. Bedankt hé! Laat alles maar zitten. Wij hebben er geen vertrouwen meer in.

Niet goed staaltjes eerst bestelt maar niets gekregen na 3 weken toen .

Kut , had na 3 weken nog geen staaltjes gekregen, toen , geannuleerd, beloofde steeds dat ze kwamen, heb wel 6,95 betaalt maar nog steeds niet terug gehad dus ik hen 14 juni geannuleerd en nog steeds niet, 8 mails gestuurt , aantal keren al gebelt, van het kasje naar de muur gestuurd, beloftens,steeds zouden dan ook nog terug bellen ,maar tot nu nog steeds niet, wat is het moeilijk dat je al de gegevens heb, wel snel eraf, maar terug krijgen is zoooo moeilijk, al jullie dat met meerdere mensen zo doen , dan ga de zaken heel goed bij jullie aleen dat al nou ik hoop dat jullie , ,eens terug bellen of terug storten mijn geld verkopende week zeker ik bel jullie steeds terug , mvg claudia

Wat een ballentent

Ik heb 3 maanden van tevoren een vloer besteld om zeker te zijn dat alles volgens plan verloopt. In de dagen voordat de vloer moet worden gelegd hoor ik niets, dus probeer ik zelf contact op te nemen. Inmiddels heb ik 5 beloftes dat ik word teruggebeld, maar ik heb nog geen enkel signaal ontvangen, behalve een half antwoord via whatsapp waarmee ik alsnog niets wijzer ben geworden. De vloer is nog niet geleverd, terwijl de volgende werkdag de vloer moet worden gelegd. De vloer zou worden geleverd via DHL (ook al een partij die echt bekend staat om het nakomen van beloftes...) maar er is verder niets bekend. Geen track-n-trace, geen tijdsvak, geen zicht op wat dan ook. Ik raad u echt aan elders een vloer aan te schaffen, want deze kopzorgen wens je niemand toe.

Waardeloos, geen verstand van zaken en service

Over de kwaliteit van de producten kan ik niks zeggen. Uiteindelijk hier niks gekocht omdat de service op voorhand al slecht was. Iedere vraag die ik via de chat of telefonisch stelde kon niet worden beantwoord en hiervoor moest ik worden terug gebeld. Ik wacht nog steeds op 6 telefoontjes en 2 reacties per mail. De klantenservice heeft totaal geen kennis van de producten of de leveringen. In de bevestigingsmail geven ze aan om contact op te nemen als je na 2 dagen nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Na dit gedaan te hebben zouden ze mij met spoed terugbellen, ik wacht nog steeds op dit telefoontje. Levering binnen 2-3 werkdagen kunnen ze niet waarmaken. Als dit al zo moeizaam en stroef verloopt wil ik niet weten hoe dit gaat met het leveren, plannen en leggen van de vloer. Laat staan de aftersales..

Slechtste service ooit!

Vloer bestelt die na een week niet geleverd was waardoor ik de bestelling heb geannuleerd en een creditnota heb ontvangen. Een week later hebben ze als nog de laminaat geleverd terwijl ik duidelijk besproken heb dat ik me geld terug wil en dat ook zou gebeuren binnen 2werkdagen. Ik ben zelf nog op vakantie tot de 21e anders stond ik al voor jullie pand. Nogmaals wil ik duidelijk maken dat de vloer opgehaald moet worden en ik mijn geld terug gestort wil hebben. Is dit niet gebeurt voor dat ik terug ben dan zien jullie mij snel verschijnen.

Prachtig vloer

Ik vind de vloer prachtig en super service als je ze belt. Vind alleen jammer dat ik geen bericht heb gehad van het geleverd zou worden ineens stonden ze voor de deur.

Goede service, mooie vloer

We zijn erg goed geholpen door Prins Vloeren. De bestelling kon vlot worden geleverd, de klantenservice was goed bereikbaar en behulpzaam en de vloer is heel netjes gelegd. Wij zijn er blij mee!

Communicatie verliep oorspronkelijk stroef, maar uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat

Mijn bestelling leek een aantal dagen onvindbaar, er kon geen update omtrent levering worden gegeven. Gelukkig waren we de dag van levering toevallig thuis en kon het laminaat uiteindelijk zonder vertraging worden gelegd. Zeer tevreden met de laminaat evenals de service van de vriendelijke leggers.

Dankjewel

Na maanden verbouwen is de kogel door de kerk met deze prachtige vloer. Dankjewel voor de goede service!

snel geleverd

doen gewoon wat ze zeggen

geduldige en vriendelijke mensen

Met heel veel vragen bij ze terecht gekomen. Ze hadden niet altijd direct altijd overal antwoord op maar hebben het allemaal uitgezocht voor mij en na 4 herziene offertes de bestelling geplaatst en laten leggen door deze vaklieden. GoodWorkBOYS!

8duizend euro betaald :D

vloer gekocht voor bijna 8 duizend euro, als ik wist dat het zo goed geregeld was had ik het Marischka niet moeilijk gemaakt tijdens het onderhandelen. Netjes geëgaliseerd en netjes gelegd. Een tip van mij, mocht je hier een vloer bestellen luister goed naar het advies, had tijdens het gesprek gevoel dat ze mij producten wouden aansmeren maar achteraf hadden ze helemaal gelijk. Weet niet wat voor voorraad ze hebben maar ze kunnen super snel schakelen. Dames van de klantenservice en heren van de montageteam. Ik ben jullie super dankbaar!

dankjewel Eline

Bedankt voor je vriendelijke hulp, super blij met onze nieuwe vloer.

levering dhl

binnen een week was het geleverd. goede kwaliteit

strak gelegd

strak gelegd ben echt knetter blij. Vriendelijke legger

Over Prinsvloeren

Bij Prinsvloeren ben je aan het juiste adres voor topkwaliteit laminaat en PVC. Wat ons uniek maakt? We leveren deze kwaliteitsvloeren tegen de goedkoopste prijzen. We hebben veel verschillende laminaat en PVC vloeren in ons assortiment. Er is dus altijd wel een vloer die past bij jouw interieur. We doen er alles aan om onze webshop zo goed mogelijk in te richten, zodat jij alles wat je nodig hebt makkelijk kunt vinden. Met enkel een paar klikken bestel jij de vloer van je dromen. Wij zorgen er vervolgens voor dat deze zo snel mogelijk jouw kant op komt. Onze missie: ''Prinsvloeren heeft als missie om kwaliteitsvloeren aan te bieden voor de goedkoopste prijs. Het einddoel is om onze klanten gelukkig te maken met een goede vloer die jarenlang mee kan.'' Ons team, dat gespecialiseerd is in vloeren, staat elke (werk)dag voor je klaar. Heb je vragen over onze producten? Neem dan contact met ons op.