Teleurstellend

Mijn ervaring met Prinsvloeren is jammer genoeg zeer teleurstellend geworden. Na duizenden euro's uitgegeven te hebben aan een PVC vloer, bleek na installatie dat er 5 pakken PVC en 1 pak met plinten over waren. Toen ik vroeg om deze terug te nemen en mijn geld terug te krijgen, vertelden ze me dat ik het zelf naar Utrecht moest brengen. Door verbouwingsdrukte konden we dat niet direct doen, maar ons werd verteld dat dit geen probleem was. Nu, 34 dagen na de installatie, heb ik nog maar eens gebeld dat ik morgen langs zou komen om het terug te brengen maar nu beweren ze doodleuk dat de retourtermijn verstreken is en we het niet meer kunnen terugbrengen. Klantvriendelijkheid en service lijken onbestaand bij Prinsvloeren. Bovendien zijn ze persoonlijk langsgekomen om de vloer in te meten, waarbij werd gezegd dat het snijverlies maximaal 10% zou zijn. Echter, het overschot aan materiaal dat we ontvingen, overschreed aanzienlijk deze 10%. Bovendien hadden we bij de installatie de vloerleggers gevraagd om het overtollige materiaal mee te nemen. Echter, zij gaven aan dat dit verder geregeld moest worden met Prinsvloeren zelf. We hebben nu onze rechtsbijstand ingeschakeld. Kopers, wees gewaarschuwd voor dit bedrijf dat snel geld int maar niet thuis geeft wanneer je het door hun teveel berekende PVC wil retourneren. Let op we hebben het over 5 dagen te laat dat volgens hun algemene voorwaarden(de kleine lettertjes) wordt vermeld. Net of erop PVC een houdbaarheidsdatum zit, zodra je gaat bellen worden deze 30 dagen je overigens niet medegedeeld.

Wat ging er niet mis??

Oh, de bestelling. Daarna begon de ellende. 100% vooraf betalen, maar afspraken niet nakomen! Ondervloer en vloer werden geleverd zonder datum en tijd aan te geven, vloerenlegger kwam niet op afgesproken tijden (lees: andere data), ondervloer en vloer werden niet goed gelegd (lees scheef en niet afgewerkt) waardoor zij tot twee keer (!) toe moesten terugkomen. Kruipruimte hadden ze overheen gelegd, dus wij konden niet bij de hoofd waterkraan. Het is nog steeds niet af, dus zij moeten nog voor een derde keer langskomen. De klantenservice van Prinsvloeren kan niet normaal reageren. Als zij onze klachten normaal hadden opgepakt en niet hadden weggewuifd, dan hadden wij deze review niet hoeven plaatsen. Serena en Chiquita doen alsof hun neus bloed en reageren alsof er niets mis is.

Bagger

In de winkel alles leuk en aardig, mooie vloer uitgezocht en akkoord gegaan met de offerte. Je betaald flik wat geld dus je gaat er van uit dat alles goed gaat. Ik schrok wel een beetje van het feit dat je 100% vooraf moet betalen maargoed, je legt je vertrouwen in het bedrijf dat het vast goed komt. Tot de dag van leggen is alles goed. Bij de kruipruimte begint het gezeur. Deze zit niet op de gebruikelijke plek (bij de voordeur). Dus moet een profiel om gelegd worden. Dit zouden ze een andere keer doen want het profiel was nog niet binnen. De dag dat ze dit zouden doen (tussen 15:00 & 17:00) kwamen ze aan om 20:45 omdat ik gebeld had rond 18:00 waar ze bleven en of ze überhaupt nog kwamen. Je snapt het al, ze waren gehaast en geïrriteerd dus alles moest snel. Niet netjes afgeleverd dus. Vervolgens maak je een nieuwe afspraak met de legger en zegt ie dat het de verkeerde profiel is en dat ze opnieuw komen leggen. Dit duurde 3 weken (excuses als profiel nog niet binnen en iets fout gegaan met planning, twee keer). Tweede keer netjes gelegd maar nog steeds niet het midden ringetje van de kruipruimte nog zichtbaar en een grote gat. Nu weer drie weken verder en meerdere malen contact met prinsvloeren, nog steeds niet gebeld door hun legger.

Vanaf het begin tot het einde ‘zeer’ goed

Al bij de koop had ik een zeer goed gevoel. Dat werd bevestigd door de verschillende specialisten die langs zijn geweest. De vloerinspectie, het egaliseren, het bezorgen van de vloer en het leggen van de vloer. Zeer flexibel, betrouwbaar en professioneel. Kan iedereen Prinsvloeren aanraden! We zijn zeer tevreden en het uiteindelijke resultaat mag er wezen! Dank!

Snelle uitstekende service & vriendelijk personeel & uitstekend gelegd

Na goed advies kon de vloer op heel korte termijn worden gelegd. Super!! De vloerleggers hebben de vloer tijdens de Ramadan (!) in één keer gelegd. Wij zijn heel tevreden met het resultaat!

Pas op! Ze eisen volledige bedrag vooraf te betalen!

In eerste instantie vriendelijk en behulpzaam geholpen door Lorenzo. Ondanks dat de prijs boven ons budget was besloten om de offerte toch te accepteren en de vloer en legservice bij hun af te nemen. Totdat mijn oog viel op 50% aanbetaling en 50% twee weken voor het leggen. Met andere woorden: het complete bedrag moet voldaan zijn voordat er uberhaupt een kip bij je is geweest. Dit vond ik vreemd en ik heb Lorenzo gevraagd of ik dit wel goed begrepen heb uit de offerte want dat zou bizar zijn. Dit was de eerste vloerenzaak die zo werkt. Ja ik had het goed begrepen volgens Lorenzo, het hele bedrag moet voldaan zijn voordat er gelegd is. Ik heb aangegeven dat dit niet eerlijk is naar de klanten, je kan niet een klant vragen om het volledige bedrag te betalen terwijl er notabene nog niks gelegd is. En toen veranderde Lorenzo plotseling van een vriendelijke jongeman in een botte verkoper. Op een onvriendelijke toon kreeg ik te horen dat als ik er zo over denk de offerte werd ingetrokken en ik maar naar een andere vloerenzaak moest zoeken. Bam. Klantvriendelijkheid ten top. Ik was uiteraard sowieso niet van plan om akkoord te gaan met het volledige bedrag incl legservice vooraf te betalen, ik ben gekke Henkie niet. Maar dit was voor mij een dikke bevestiging dat dit niet de vloerenzaak is waar je zaken mee wilt doen. Daarna een andere vloerenzaak benaderd en daar een deal gesloten zoals het hoort: 10% aanbetalen en het restantbedrag achteraf NA het leggen. Bij dit bedrijf krijg je netjes een factuur waarmee je het restantbedrag binnen 14 dagen na leggen kunt voldoen. Kijk ZO hoort het Prins Vloeren en niet van de klant eisen het VOLLEDIGE BEDRAG VOORAF TE BETALEN. Van de zotte. Denk 2x na mensen voordat je met dit bedrijf in zee gaat. Als ze zichzelf plotseling falliet verklaren, of de legservice is dikke knudde, of ze komen niet opdagen heb je als klant geen poot om op te staan. Dit is niet de normale gang van zaken, kies voor een vloerenzaak die wel eerlijk zaken doe

Uitstekende service & vriendelijk personeel

Snelle service, vooraf de gewenste informatie telefonisch en per mail ontvangen. Goed geïnformeerd uiteindelijk snel de keuze kunnen maken. Mijn keuze was meteen leverbaar, ze hebben geholpen mijn bestelling in de auto te leggen! Top service, erg behulpzaam.

Behulpzaam / meedenken

Voor de studio van mijn zoon een heel mooie pvc-vloer uitgekozen. Deze was in eerste instantie niet op tijd leverbaar. We hebben toen als alternatief een soortgelijke pvc-vloer uitgekozen en gevraagd of het mogelijk is te switchen wanneer onze eerste keuze toch op tijd leverbaar zou zijn. Ze hebben werkelijk alles op alles gezet om onze eerste keuze op tijd te kunnen leveren. Wat een waanzinnige klantenbinding, wat een behulpzame medewerkers. Top service

Super !

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijke communicatie. In de showroom kreeg ik goed advies en werd de tijd voor mij genomen, maar kreeg ik ook alle ruimte om zelf tot mijn keuze te komen. Mooie vloeren en in iedere prijsklasse genoeg keuze !

Super goede service en een hele mooie vloer!

Bij Prinsvloeren kom je binnen en wordt hartelijk ontvangen. Super goed advies gekregen en ze denken echt super goed met je mee. We hebben een hele mooie PVC plak vloer. Levering is super snel, en het leggen kon ook al heel snel. Wij zijn zeer tevreden!

Excellent!

De communicatie was voortreffelijk; de vloer in de afgesproken tijd afgeleverd en bovendien in een dag helemaal gaaf gelegd. Ik was onder de indruk. En de prijs viel mee.

Erg tevreden over mijn vissengraat laminaat!

Erg vriendelijk ontvangen en altijd goed geholpen. Afspraken zijn ook nagekomen. Mijn laminaat was netjes op tijd op afgesproken tijd klaar om opgehaald worden. Ben erg blij met mijn vissengraat laminaat. Staat prachtig in ons huis! Raad ze zeker bij iedereen aan.

Uitstekend!

Onze vloer uitgezocht. Wij wonen niet in de buurt maar ze deden de winkel extra open voor ons. Verder goede communicatie. Vloer op tijd geleverd. Via Prinsvloeren top vloerenleggers geregeld!

Mijn ervaring met prinsvloeren is top! Ik ben eerst in de showroom langs geweest om eens te gaan kijken. Daar zagen we 2 mooie vloeren hangen waar we erg over twijfelden. We maakten er foto’s van om er thuis nog eens over na te kunnen denken. Een aantal dagen later wilde ik toch de vloer graag nog een keer in het echt zien qua kleur. Ik stuurde een whatsapp berichtje en had de volgende dag 2 stukken vloer in huis. Uiteindelijk een van de twee gekozen. Ik heb veel appcontact gehad met Prinsvloeren. Ik heb mijn offerte erg vaak laten aanpassen, omdat ik steeds twijfelde en er toch nog plinten bij wilde. Zij vonden het geen enkel probleem om mijn offerte steeds aan te passen. Uiteindelijk de vloer besteld en betaald. Ongeveer een week later werd ik gebeld dat de vloer binnen was en dat we een afspraak konden maken voor levering. De vloer is geleverd op de afgesproken dag en is erg mooi! Echt een aanrader!

Tevreden!

Fijn ontvangst, goed advies en fijn dat er meegedacht werd met de persoonlijke wensen en situatie. Hierdoor kwamen er vriendelijke en behulpzame medewerkers de vloer thuisbrengen. Zelfs de overgebleven pakketten zijn als vanzelfsprekend terug in ontvangst genomen en verrekend.

Aardige medewerkers maar moeizaam

Mooie vloer uitgezocht en voldaan op voorhand, inclusief bezorging. Indien op voorraad paar dagen bezorgtijd, past mooi in de planning van de verbouwing. Na vijf dagen iets gehoord te hebben zelf maar even bellen. Antwoord, vloer staat voor u klaar voor verzending, iets te laat maar acceptabel. Vloerlegger geregeld, doch drie dagen later, geen vloer, weer geen enkel bericht …vloerlegger, afgebeld. Wederom zelf gebeld, gemaild. Kennelijk moeilijk moeilijk, Niet terug gebeld worden, dus zelf bellen(5 keer). Op maandag (dag 10) vriendelijke dame gesproken, woensdag komt vloer, nu zeker. U raad het al woensdag geen bericht, geen contact geen vloer. Op dag zelf gebeld, nee gaan we regelen voor u, u hoeft de vloeren legger voor donderdag niet af te bellen, de avondploeg gaat het regelen als de koerier er voor 1900 uur nog niet is. En inderdaad de vloer was er niet voor 19.00 uur, de avondploeg gebeld, blijkt dat die alleen maar berichten aannemen. Dus de vloeren legger. Afspraak voor donderdag en uiteraard annuleringskosten moeten betalen. Donderdagochtend zouden we direct worden gebeld op 900 uur, om 930 zelf maar weer gebeld. Ja de koerier is geregeld en komt in de loop van de dag. Uiteindelijk dit keer kwam de beste man wel einde van de middag. Waarom twee sterren, medewerkers waren beleeft en de vloer is niets mis mee. Maar logistiek en orderverwerking gaat niet echt lekker soepel en wordt je geduld op de proef gesteld. De annuleringskosten van de legger gingen ze naar kijken…..ze kijken nog, maar ik ben klaar met bellen. De vloer voor de woonkamer bestellen we wel bij een collega

Niet geleverd

Heb vloerstaaltjes besteld welke gewoon niet geleverd worden. Erg jammer! Heb er al voor gebeld en gemaild. Maar krijg gewoon geen duidelijk antwoord.

I did not get my sample! Bad service

Really really bad service! I did not get my sample and it’s been almost a month now!

In 1 zin super super slecht!

10 keer met jullie gebeld over de proefstaaltjes die ik heb besteld. Dit was ruim 6/7 weken geleden. Tot nu toe niks ontvangen. Zeer slecht. Jullie beloven en zeggen dat het ieder moment kan aankomen maar tot nu was alles daarvan niet waar!! Onze vloer is dus niet af voordat we kunnen verhuizen. Bedankt hé! Laat alles maar zitten. Wij hebben er geen vertrouwen meer in.

Niet goed staaltjes eerst bestelt maar niets gekregen na 3 weken toen .

Kut , had na 3 weken nog geen staaltjes gekregen, toen , geannuleerd, beloofde steeds dat ze kwamen, heb wel 6,95 betaalt maar nog steeds niet terug gehad dus ik hen 14 juni geannuleerd en nog steeds niet, 8 mails gestuurt , aantal keren al gebelt, van het kasje naar de muur gestuurd, beloftens,steeds zouden dan ook nog terug bellen ,maar tot nu nog steeds niet, wat is het moeilijk dat je al de gegevens heb, wel snel eraf, maar terug krijgen is zoooo moeilijk, al jullie dat met meerdere mensen zo doen , dan ga de zaken heel goed bij jullie aleen dat al nou ik hoop dat jullie , ,eens terug bellen of terug storten mijn geld verkopende week zeker ik bel jullie steeds terug , mvg claudia

Wat een ballentent

Ik heb 3 maanden van tevoren een vloer besteld om zeker te zijn dat alles volgens plan verloopt. In de dagen voordat de vloer moet worden gelegd hoor ik niets, dus probeer ik zelf contact op te nemen. Inmiddels heb ik 5 beloftes dat ik word teruggebeld, maar ik heb nog geen enkel signaal ontvangen, behalve een half antwoord via whatsapp waarmee ik alsnog niets wijzer ben geworden. De vloer is nog niet geleverd, terwijl de volgende werkdag de vloer moet worden gelegd. De vloer zou worden geleverd via DHL (ook al een partij die echt bekend staat om het nakomen van beloftes...) maar er is verder niets bekend. Geen track-n-trace, geen tijdsvak, geen zicht op wat dan ook. Ik raad u echt aan elders een vloer aan te schaffen, want deze kopzorgen wens je niemand toe.

Waardeloos, geen verstand van zaken en service

Over de kwaliteit van de producten kan ik niks zeggen. Uiteindelijk hier niks gekocht omdat de service op voorhand al slecht was. Iedere vraag die ik via de chat of telefonisch stelde kon niet worden beantwoord en hiervoor moest ik worden terug gebeld. Ik wacht nog steeds op 6 telefoontjes en 2 reacties per mail. De klantenservice heeft totaal geen kennis van de producten of de leveringen. In de bevestigingsmail geven ze aan om contact op te nemen als je na 2 dagen nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Na dit gedaan te hebben zouden ze mij met spoed terugbellen, ik wacht nog steeds op dit telefoontje. Levering binnen 2-3 werkdagen kunnen ze niet waarmaken. Als dit al zo moeizaam en stroef verloopt wil ik niet weten hoe dit gaat met het leveren, plannen en leggen van de vloer. Laat staan de aftersales..

Slechtste service ooit!

Vloer bestelt die na een week niet geleverd was waardoor ik de bestelling heb geannuleerd en een creditnota heb ontvangen. Een week later hebben ze als nog de laminaat geleverd terwijl ik duidelijk besproken heb dat ik me geld terug wil en dat ook zou gebeuren binnen 2werkdagen. Ik ben zelf nog op vakantie tot de 21e anders stond ik al voor jullie pand. Nogmaals wil ik duidelijk maken dat de vloer opgehaald moet worden en ik mijn geld terug gestort wil hebben. Is dit niet gebeurt voor dat ik terug ben dan zien jullie mij snel verschijnen.

Prachtig vloer

Ik vind de vloer prachtig en super service als je ze belt. Vind alleen jammer dat ik geen bericht heb gehad van het geleverd zou worden ineens stonden ze voor de deur.

Goede service, mooie vloer

We zijn erg goed geholpen door Prins Vloeren. De bestelling kon vlot worden geleverd, de klantenservice was goed bereikbaar en behulpzaam en de vloer is heel netjes gelegd. Wij zijn er blij mee!

Over Prinsvloeren

Bij Prinsvloeren ben je aan het juiste adres voor topkwaliteit laminaat en PVC. Wat ons uniek maakt? We leveren deze kwaliteitsvloeren tegen de goedkoopste prijzen. We hebben veel verschillende laminaat en PVC vloeren in ons assortiment. Er is dus altijd wel een vloer die past bij jouw interieur. We doen er alles aan om onze webshop zo goed mogelijk in te richten, zodat jij alles wat je nodig hebt makkelijk kunt vinden. Met enkel een paar klikken bestel jij de vloer van je dromen. Wij zorgen er vervolgens voor dat deze zo snel mogelijk jouw kant op komt. Onze missie: ''Prinsvloeren heeft als missie om kwaliteitsvloeren aan te bieden voor de goedkoopste prijs. Het einddoel is om onze klanten gelukkig te maken met een goede vloer die jarenlang mee kan.'' Ons team, dat gespecialiseerd is in vloeren, staat elke (werk)dag voor je klaar. Heb je vragen over onze producten? Neem dan contact met ons op.