Communicatie verliep oorspronkelijk stroef, maar uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat

Mijn bestelling leek een aantal dagen onvindbaar, er kon geen update omtrent levering worden gegeven. Gelukkig waren we de dag van levering toevallig thuis en kon het laminaat uiteindelijk zonder vertraging worden gelegd. Zeer tevreden met de laminaat evenals de service van de vriendelijke leggers.

Dankjewel

Na maanden verbouwen is de kogel door de kerk met deze prachtige vloer. Dankjewel voor de goede service!

snel geleverd

doen gewoon wat ze zeggen

geduldige en vriendelijke mensen

Met heel veel vragen bij ze terecht gekomen. Ze hadden niet altijd direct altijd overal antwoord op maar hebben het allemaal uitgezocht voor mij en na 4 herziene offertes de bestelling geplaatst en laten leggen door deze vaklieden. GoodWorkBOYS!

8duizend euro betaald :D

vloer gekocht voor bijna 8 duizend euro, als ik wist dat het zo goed geregeld was had ik het Marischka niet moeilijk gemaakt tijdens het onderhandelen. Netjes geëgaliseerd en netjes gelegd. Een tip van mij, mocht je hier een vloer bestellen luister goed naar het advies, had tijdens het gesprek gevoel dat ze mij producten wouden aansmeren maar achteraf hadden ze helemaal gelijk. Weet niet wat voor voorraad ze hebben maar ze kunnen super snel schakelen. Dames van de klantenservice en heren van de montageteam. Ik ben jullie super dankbaar!

dankjewel Eline

Bedankt voor je vriendelijke hulp, super blij met onze nieuwe vloer.

levering dhl

binnen een week was het geleverd. goede kwaliteit

strak gelegd

strak gelegd ben echt knetter blij. Vriendelijke legger

zo snel gelegd, en P R A C H T I G

Verhuis niet elke dag maar volgens mij zijn deze mannen echt onwijs snel. In een dag tijd hebben ze mijn hele woning voorzien van laminaat en prachtig afgewerkt met plakplinten. JONGENS. SUCCES EN GA ZO DOOR!!!!!!!!!

Prijs was goed, klantenservice vriendelijk

offerte was duidelijk prijs was goed daarom heb ik besteld. Ik heb de vloer zelf gelegd, mooie kwaliteit ik kon deze laminaat makkelijk leggen

vriendelijke service

Tijdens zoektocht naar mijn vloer heldere en duidelijke advies gekregen van Marischka. Super blij met de geleverde vloer.

Echt de laagste prijs gekregen !

Na enkele maanden diverse offertes op te vragen op deze website mijn vloer besteld. Was voor ons goedkoper om de vloer door onze aannemer te laten leggen want die 40% kassakorting dat is echt een MEGA DEAL. Binnen een week geleverd, keurig netjes. Zeker een aanrader.

super vriendelijke leggers

Ik heb twee weken terug een visgraat klik pvc vloer besteld bij Prinsvloeren, twijfelde om eerlijk te zijn wel naar aanleiding van de reviews. Gelukkig toch gedaan :) De vloer is twee dagen voor het leggen geleverd, was wel op een zaterdag maar blijkbaar leveren ze ook op een zaterdag. Maandag ochtend stond de legger om 8 uur op de stoep. Zo'n 60m2 in enkele uren keurig netjes gelegd en netjes afgewerkt met witte hoge plinten. Super tevreden en zeker een aanrader. Trouwens ook een petje af voor de klantenservice, vriendelijke dames welke je altijd netjes te woord staan.

Koop hier GEEN vloer

Op 10 april heb ik mijn vloer bij Prinsvloeren besteld omdat de klant garantie daar is dat je binnen 2-3 werkdagen je vloer in huis zou hebben. echter 4 dagen later zat ik nog zonder vloer dus ben contact op gaan nemen met de klanten service. Hier vertelde ze mij dat de vloer op 19 april geleverd zou worden. Een vakantie dag opgenomen om thuis te blijven en opnieuw geen vloer binnen gekregen. Op 20 april opnieuw gebeld met de klantenservice excuus gekregen (kon er nog net vanaf) en de vloer zou 21 april komen. Ik vroeg of ik dit ter bevestiging op de mail mocht krijgen omdat ik weer een vrije dag moest aanvragen. Ik een mail ter bevestiging gekregen dat mijn vloer op 21 april zou komen. Op 21 april opnieuw geen vloer om 16:00 in de middag. ik had nog hoop dat hij zou komen en heb opnieuw contact gezocht met de klantenservice. Ondanks dat ik kon aantonen dat de vloer op 21 april bezorgd zou worden konden ze niets voor mij doen en melde ze 'dood leuk' dat de vloer op 22 april bezorgd zou worden tussen 09:00 en 12:00 kon ik de vloer verwachten. Kom ik vanochtend om 08:00 bij mijn huis aan ligt de vloer al voor de deur, ik ben niet telefonisch gebeld om dit te melden terwijl mijn telefoonnummer notabene op de pallet geplakt was. Ik ben niet tevreden met hoe alles verlopen is en raad dan ook iedereen af hier een vloer te bestellen!

Stressful

I placed an order following a quote from this shop on the 2nd of April. None of the things they state about the shipment on their website is true. My order is still not delivered, I have a laying service scheduled for the 12th. I'm chasing my order since 6th of April, no explanation given, no contact from the customer service. Whenever I call them and manage to get through to customer service, they are extremely hard to reach btw, and explain the problem, they promise that someone will call me back - no one ever calls me back. Via email I'm getting the same copy paste messages, that my order is ready for shipment and I'm going to get an email about the shipment soon. No one actually looked into my order status properly during this week. Today I spoke with the customer service twice when someone finally looked and realised that something is not right with my order status, note that I've been contacting them every single day, and I've been promised that a supervisor will call me back and figure out a solution. This hasn't happened. This treatment is extremely disrespectful, and this is a horrible experience. I've scheduled other services for my flat which are dependent on having the floor in it, now I probably have to cancel these, causing me paying cancellation fees, etc. I had no other choice but to leave public reviews so maybe someone is going to pay attention eventually.

BLIJ :)

Vriendelijk geadviseerd. Binnen 3 dagen een vloer laten leggen, stond verbaast dat het nog kon tegenwoordig! Echte Vakmannen.

Vlotte afhandeling

Vorige week zaterdag mijn vloer besteld, deze hebben ze dinsdag in een ochtend gelegd. Ben zeer tevreden, zeker een aanrader.

Echt Petje af!!!

Lijkt wel een wonder, maandag besteld, woensdag in huis en gisteren gelegd. Echt toppers zijn dit!!!

Zwaar waardeloos

Vloer bevat een fabrieksfout. Kreeg vervolgens een mail waarin gevraagd werd mijn klacht te omschrijven. Vervolgens heb ik van de klantenservice niets meer vernomen. Ook niet nadat ik een herinneringsmail had gestuurd. En word mij nu gevraagd wat ik van de service vind.

Bedankt voor uw review, echter hebben wij u naar aanleiding van uw contact het volgende bericht gestuurd: 5 April 2022 om 11:35 bedankt voor uw contact met onze klantenservice. Zou u misschien enkele foto's van de problemen kunnen mailen naar ons zodat wij deze in behandeling kunnen nemen? Helaas hebben wij geen reactie ontvangen op onze mail waardoor wij uw ''klacht'' niet in behandeling kunnen nemen.

Top Service

Bij prinsvloeren.nl meerdere staaltjes aangevraagd en de volgende dag had ik ze al in huis. Vloer uitgekozen van de staaltjes en een offerte laten maken met alle benodigde spullen erbij (plinten,ondervloer). Kon kiezen voor 40% korting of GRATIS LEGGEN, aangezien ik niet zo handig ben het gratis leggen gekozen. 5 dagen later kwamen ze de vloer al leggen en het ziet er top uit, ben hier zeer tevreden over.!!

super blij!

Vorige week vrijdag mijn laminaat vloer besteld, deze is dinsdag keurig gelegd en schoon opgeleverd. Super blij mee!

Geweldige vloer!

ruim assortiment

voldoende keuze blij met nieuwe vloer. scherpe offerte ontvangen.

goedkoop

voor mijn studio had ik een nieuwe vloer nodig, deze heb ik via prinsvloeren.nl gekocht. Blij met nieuwe vloer

Donderdag ochtend besteld, vrijdag geleverd. Blij met de service!

Over Prinsvloeren

Bij Prinsvloeren ben je aan het juiste adres voor topkwaliteit laminaat en PVC. Wat ons uniek maakt? We leveren deze kwaliteitsvloeren tegen de goedkoopste prijzen. We hebben veel verschillende laminaat en PVC vloeren in ons assortiment. Er is dus altijd wel een vloer die past bij jouw interieur. We doen er alles aan om onze webshop zo goed mogelijk in te richten, zodat jij alles wat je nodig hebt makkelijk kunt vinden. Met enkel een paar klikken bestel jij de vloer van je dromen. Wij zorgen er vervolgens voor dat deze zo snel mogelijk jouw kant op komt. Onze missie: ''Prinsvloeren heeft als missie om kwaliteitsvloeren aan te bieden voor de goedkoopste prijs. Het einddoel is om onze klanten gelukkig te maken met een goede vloer die jarenlang mee kan.'' Ons team, dat gespecialiseerd is in vloeren, staat elke (werk)dag voor je klaar. Heb je vragen over onze producten? Neem dan contact met ons op.