Ruime openingstijden

Tegenwoordig is het vrij lastig om bedrijven te benaderen, fijn dat ze van maandag tot zaterdag geopend zijn tot 21.00 uur, klantenservice heeft niet heel veel technische ervaring maar ben blij dat ze het neerleggen bij hun collega's en juiste informatie verschaffen

Zeer slecht, liegen zijn ze wel goed in!

Wilde een laminaat vloer bestellen waarbij de ondervloer gratis zou zijn. eerst kreeg ik ze niet te pakken omdat de ondervloer er niet bij kwam in de winkelwagen. Na twee dagen kreeg ik Amber te spreken die zei "U dient de Silverline ondervloer toe te voegen en de kortingscode leegverkoop te gebruiken" Dit gedaan werkte niet! Terug bellen, mannelijke collega die zei Amber is telefonisch in gesprek maar dit klopt niet wij bellen u zo terug. Even later weer een andere vrouwelijke collega aan de lijn. Deze vertelde mij "Ja meneer dit geld alleen op huismerk laminaat" Er staat toch duidelijk boven aan de website LAMINAAL en als je op de link klikt staat er duidelijk ALLE LAMINAAT. Dit was niet zo volgens mevrouw. Ik heb maar screenshots gemaakt ervan. En ik moest nog even de actie voorwaarden lezen. Dit ook nog eens gedaan ook een screenshot van gemaakt want ook hier staat weer alle laminaat!!! Ronduit slecht dus dit!!! Hier staat het ook nog even https://www.prinsvloeren.nl/service/leegverkoop/

Goedemiddag Erwin, De kortingscode ''leegverkoop'' is geldig op alle laminaat vloeren, de ondervloer kunt u via volgende link benaderen: https://www.prinsvloeren.nl/alu-line-silent-ondervloer-25m2.html Er komen nog steeds bestellingen binnen met de kortingscode, ik zou dus niet weten waarom het u gisteren niet gelukt is. Mocht het nog steeds niet lukken, neem gerust weer contact met ons op. Hou er wel rekening mee dat de actie tot 13 maart geldig is.

vriendelijk geholpen. Blij met nieuwe vloer

Nou volgens mij is Hornbach echt niet de goedkoopste meer in laminaat, bij prinsvloeren.nl zo'n 2 euro de m2 goedkoper. Verzendkosten zijn wel duur maar gelukkig kun je het ook afhalen bij een afhaalpunt.

is het geld waard

Gewoon, goedkoop maar wel bruikbaar. Verschillende kwaliteiten op de website gezien, uiteindelijk voor de goedkoopste gekozen omdat het maar om een studio gaat, goed genoeg mag zeker niet klagen, jammer dat ze niet leggen

bedankt!

Vriendelijk geholpen en snel geleverd, DHL is wel heel moeilijk maar jah niets aan te doen Prinsvloeren heeft in ieder geval een mooie vloer verkocht tegen een zeer scherpe prijs. Zeker aangeraden dames!

vriendelijk geholpen

klantenservice was om 20.00 uur bereikbaar goed advies gekregen jammer dat ze niet leggen

Goedkoop

Mooie vloer en goedkoop. Ik moest spullen wel zelf naar binnen brengen, DHL heeft voor de deur de pallet neergezet

Goedkoper dan Hornbach

Zelfde vloer was bij de Hornbach duurder. Ben zeker tevreden, jammer dat ze geen vloeren leggen

Mooie vloer, scherpe prijs

Mooie vloer gekocht van het merk Classen. Bij de concurrent was de prijs meer dan het dubbele, twijfelde eerst of het echt was. Binnen 3 dagen verzonden, geleverd door DHL. Zeker een aanrader!

EXTREEM SLECHT PRODUCT NOOIT GELEVERD

Ik heb tweemaal gebeld omdat de bestelde vloerolie nooit is geleverd. Twee keer heel aardig te woord gestaan en beloofd teruggebeld te worden. Nooit meer iets gehoord en ook nooit een product ontvangen of geld terug gehad!!!

Telefonisch keurig te woord gestaan en een ontzettend goede PVC vloer ontvangen. Moet alleen het restant (heb paar pakken over) nog retourneren, als dat ook goed verloopt en netjes mijn geld terug krijg geef ik alvast 4 sterren ;)

Prachtig!

De nieuwe vloer is echt prachtig! Door middel van de berekening op de website hadden we genoeg tegels. Het eindresultaat is mooier dan we hadden gehoopt en ook de kwaliteit is prinsheerlijk! Prijs kwaliteit verhouding is dan ook erg goed. Ik leef nu als een prins, doordat mijn vloer van prinsvloeren mijn paleisje af heeft gemaakt!

Slechte levering en klantenservice

Eerste levering kwam niet aan. Zelf moeten mailen. Geen reactie. Toen maar gebeld. Het pakket was beschadigd en kwam alsnog. Toen een open fles in verpakking. Na mail en telefoon weer belofte nieuwe fles. Wederom niks gehoord. Wederom zelf gebeld, zou nu verzonden worden. Weer niet... Gemaild .. Geen reactie. U snapt het. Geen aanrader.

Nooit ontvangen

4 januari stalen besteld nooit ontvangen nu hoeft het niet meer heb ondertussen al ergens anders laminaat gekocht. Hoop nog wel mijn geld terug te krijgen zou wel zo vriendelijk

Prachtige warme vloer van Prinsvloeren voldoet helemaal aan onze verwachting

Onze prinsvloer " Kliklaminaat V-groef 8mm 25 jaar garantie D3210" ligt. Het voldoet helemaal aan onze verwachting. Mooie warme kleur, print niet te druk, maar ook niet te saai. En die mooie brede planken van 19 cm, helemaal top. Mooie smalle naad tussen de planken, wel opletten dat de vloer mooi vlak is. Op de website kun je alle informatie vinden over je vloer, en hoe je hem moet leggen en onderhouden en welke kwaliteit het is. De kleur van de vloer komt behoorlijk overeen met de foto's op de website. Hoe het laminaat zich in de praktijk gaat gedragen zullen we natuurlijk nog moeten afwachten, maar voor nu, thumbs up :-)

Super snelle levering met wel wat onduidelijkheid omtrent bezorging.

Proefstaaltjes aangevraagd volgende dag al in huis. Daarna online Click Pvc Rigid besteld ook binnen 2 dagen in huis. Jammer dat eerst aangegeven wordt dat het bezorgd wordt door DHL met track and trace,daarna door transportbedrijf Oegema die nergens vanaf weet en uiteindelijk rechtstreeks door de leverancier thuis afgeleverd met een prima service en supervriendelijk chauffeur een zeer vriendelijke en aardige knul die zelfs nog meehelpt sjouwen. Kwaliteit Laminaat is Prima maar eenduidigheid over bezorging zou meer klantvriendelijkheid opleveren en vooral als het rechtstreeks door de fabrikant afgeleverd wordt wat ook meer vertrouwen geeft aan de klant.

Mooie budget vloer

Mooie vloer gekocht, ruim binnen budget en telefonisch goed geholpen. Blij mee. Zeker een aanrader

Levering tot aan de stoep maar wel een mooie vloer

Vloer besteld met gratis plinten en ondervloer, super goed geholpen door klantenservice. Jammer dat het tot aan de stoep wordt bezorgd, maar wel begrijpelijk voor de betaalde prijs. Super blij met onze nieuwe laminaat!

Mooie vloer, scherpe prijs

8mm laminaat gekocht met gratis plinten en ondervloer geleverd in 4 dagen.

Nog niets ontvangen

Proefstukken aangevraagd tot nu toe niets ontvangen ondertussen een vloer ergens anders besteld en die ligt er ook al in.

Vervelend

Bij het bestellen hadden wij een specifieke datum aangegeven van een week later, helaas was de levering vertraagd en werd er uiteindelijk door het bedrijf zelf bezorgd. Netjes opgelost vind ik. Tijdens het leggen kwamen wij erachter dat er ongeveer 7 planken in totaal beschadigd waren en dat ik een tekort had van 3 pakken. Bij het contact opnemen van Prinsvloeren kreeg ik te horen dat dit binnen 48u gemeld moest worden en dat de beschadigde planken nu niet meer omgeruild mochten worden. De overige tekort wou ik graag komen ophalen aan hun vestiging, dit mocht niet en er werd verteld dat er bezorgkosten aan zitten van €50,-. Zo kan ik nog doorgaan met de reeks, maar kortom nooit meer prinsvloeren voor mij en ook raad ik het niemand aan!

Goede vloer slechte levering

Goede vloer voor een prima prijs. Alleen ging het mis bij de levering. Eerst verkeerde adres ..dat hebben we zelf op tijd kunnen veranderen. Daarna kregen we geen duidelijkheid met de track & tracé. We kregen om ongeveer 20.30 's avonds een telefoontje dat de chauffeur er binnen een half uurtje zou zijn. We hebben 's avonds naar onze nieuwe woning moeten rijden, en daar in het donker 32 pakken laminaat moeten lossen. Hier waren we zeker niet tevreden over !!!!

Zeer slecht

Het liefst geef ik dit bedrijf helemaal geen ster, maar goed. Op 8 december vloer besteld, lichtgrijs laminaat in de kleur Y3050. Aangegeven dat we de vloer 27 december binnen wilde krijgen, hiermee is Prinsvloeren akkoord gegaan. Mail ontvangen, daarin word verteld dat er 30 minuten voor dat de bezorger arriveert er gebeld word, dit gebeurt echter niet. Bezorger komt pas om 20:15 het laminaat afleveren, zonder een belletje van tevoren. Nadat de pakken laminaat snel uit de bus, in onze tuin zijn gezet, werd er gehaast getekend en vertrok de bezorger. Toen we de pakken naar binnen brachten, zagen we dat de kleur niet overeenkomt en ook de kleurcode niet. Ipv y3050 lichtgrijs, ontvingen wij y3090 bruin. Gebeld naar het bedrijf, die geven aan dat de namen zijn veranderd, beide kleuren ook opeens niet meer terug te zien op de site. Wij hebben alles geretourneerd en vervolgens een week moeten wachten op de terugbetaling nadat we er 5keer voor moeten hebben bellen. De bezorging is slecht, de klantenservice waardeloos en het product kwam totaal niet overeen, het is 1 groot zooitje. BESTEL HIER NIET!

Prima.

Nadat mijn bestelling bij DHL spoorloos verdween heeft Prins het laminaat direct bogmaals laten bezorgen. En biet door DHL. Prima geregeld.

Vreselijk

Ik had laminaat besteld en er stond dat het 1 tot 3 werkdagen zou duren. 2 weken later nog niks ontvangen. Toen heb ik gebeld om te vragen waar mijn bestelling bleef zeiden ze morgen komt u bestelling. Hele dag gewacht thuis niks ontvangen. Weer gebeld zeiden ze weer ja morgen komt u bestelling. En natuurlijk weer niks weer gebeld en weer het zelfde verhaal morgen komt u bestelling. Toen er weer niks kwam heb ik weer gebeld of ik het anders kon ophalen maar ze wisten niet waar het laminaat nu was. Toen heb ik het maar geannuleerd want had het gevoel alsof ze me voor de gek hielden. Geld zou er binnen 3 dagen op staan pas 2 weken later ontvangen omdat ik had gebeld waar mijn geld bleef. Ik zou hier nooit meer bestellen. Voelde me heel erg voor de gek gehouden. En zo ga je niet met je klanten om.

Over Prinsvloeren

Bij Prinsvloeren ben je aan het juiste adres voor topkwaliteit laminaat en PVC. Wat ons uniek maakt? We leveren deze kwaliteitsvloeren tegen de goedkoopste prijzen. We hebben veel verschillende laminaat en PVC vloeren in ons assortiment. Er is dus altijd wel een vloer die past bij jouw interieur. We doen er alles aan om onze webshop zo goed mogelijk in te richten, zodat jij alles wat je nodig hebt makkelijk kunt vinden. Met enkel een paar klikken bestel jij de vloer van je dromen. Wij zorgen er vervolgens voor dat deze zo snel mogelijk jouw kant op komt. Onze missie: ''Prinsvloeren heeft als missie om kwaliteitsvloeren aan te bieden voor de goedkoopste prijs. Het einddoel is om onze klanten gelukkig te maken met een goede vloer die jarenlang mee kan.'' Ons team, dat gespecialiseerd is in vloeren, staat elke (werk)dag voor je klaar. Heb je vragen over onze producten? Neem dan contact met ons op.