super mooi strak resultaat

Een pvc-click vloer besteld in visgraat motief. Eerst een proefstukje laten opsturen en waardoor ik overtuigd was van de kwaliteit en kleur. De lamellen (60x15cm) passen super strak aan elkaar en met een beetje geduld en zorgvuldigheid is de vloer goed zelf te leggen. Ben super blij met het resultaat in onze woonkamer.

ze waren de order kwijt, maar daarna vlekkeloos

Er was een bepaalde levertijd, maar toen die afliep maar eens gebeld. Ik zou teruggebeld worden, niet gebeurd. Week erop was er een computerstoring, zou gebeld worden, niet gebeurd. Daarna weer gebeld en toen is alles snel opgepakt, ze waren de order kwijt, maar in het magazijn gevonden. Daarna ging alles direct lopen en keurig geleverd. Prijs /kwaliteit en bereikbaarheid maken het tot een redelijke beoordeling.

Leuke vloer

Mooie vloer, moest wel spullen zelf naar binnen brengen omdat DHL alleen de spullen op pallet tot aan de stoep levert.

Mooie vloer tegen betaalbare prijs

Vergelijkbare vloer was elders bijna 3x zo duur, echt blij met de vloer. Levering alleen tot aan de stoep duurde 4 dagen totdat de vloer binnen was.

Snelle levering alles was tip top in orde 100% gewoon klasse :Willem roelofarendsveen

Prijs kwaliteit prima

Prima spullen voor een prima prijs, helaas is de communicatie ver beneden pijl na betaling niks meer gehoord na 2 weken er zelf achteraan moeten gaan. En uiteindelijk helemaal goed gekomen maar dit kan beter.

Mooie betaalbare vloer, maar slechte service!

De vloer werd een dag later dan gepland gelegd, waarbij de afwerking afgeraffeld werd en voor een deel nog ontbrak. We zijn inmiddels 6 weken verder en ondanks verschillende mailtjes en telefoontjes van mijn kant heb ik nog geen andere reactie ontvangen dan loze beloftes aan de telefoon. Ook nog geen verrekening van teveel betaalde vierkante meters.

Erg slecht

Wij hebben een vloer besteld hier en wij wisten niet wanneer deze zou komen. Krijg wel verzendbevesting en je moet maar gokken wanneer hij binnenkomt. Wij waren er dus niet dus vloer weer terug en werd een paar dagen later weer geleverd. We hadden toen afgesproken dat er gebeld werd en dat werd er ook gelukkig. 2 weken later weer een vloer besteld via de optie opnieuw bestellen.. slecht communicatie wanneer vloer geleverd werd.. ik had gebeld en zou geleverd worden en half uur van te voren gebeld worden, maar die dag van levering geen telefoontje. Weer gebeld en werd opeens via DHL geleverd de volgende dag en ja die bellen niet. Wij dus niet thuis, volgende dag zouden ze weer komen tussen 8 en 17 uur.. ik uit mijn werk snel naar ons nieuwe huis en gelukkig was ik net op tijd. Maar tot mijn verbazing was de vloer heel anders dan de eerste.. gebeld en ze zeiden dat ze de productinformatie hadden aangepast en die 2 weken en dat we de vloer wel konden terugsturen naar door hun lopen we al uit op verbouwing aangezien de levertijden ook niet kloppen wij bestellen hier dus gewoon niet meer, als de service en de communicatie goed geweest was hadden we ze onze volgende orders zeker gegund en goede reclame gemaakt bij onze connecties. Maar echt die communicatie en de service is drama. Doe hier iets aan als je klanten wilt houden

Langer dan een week gewacht op mijn nieuwe vloer

9 dagen gewacht op een verzendbevestiging, meerdere keren contact gehad waarbij elke keer werd verteld dat de verzendbevestiging eraan kwam, uiteindelijk is er geprobeerd te bezorgen zonder communicatie over wanneer de vloer geleverd zou worden. Voor 13:00 besteld volgende dag in huis, geld voor dit bedrijf niet. vertraging is begrijpelijk, maar communicatie met de klant is essentieel..

Vloer is prima, communicatie bestaat niet

Vloer ziet er netjes uit. Was niet het gemakkelijkste kliksysteem, maar het werkt. Als je eenmaal de handigheid hebt, dan gaat het wel iets sneller. Prinsen doet niet aan communicatie. Op de website staat levering volgende dag, maar als je dan een vloer in de winkelwagen doet, dan komt nog een stuk onder de bestel knop onopvallend te staan dat deze vloer 6 werken duurt (apart voor een vloer die op voorraad was). Je hoort verder ook niets van ze. Probeer je te bellen dan kun je goed 1 uur lang de eerstvolgende zijn voordat je opgeeft en de volgende dag weer 1 uur lang de eerst volgende bent. Heb je ze aan de lijn, dan zijn ze erg kortaf. De vloer is prima, maar ik raad toch aan om naar een ander te gaan. Prins vloeren laat duidelijk zien dat je er totaal niet toe doet voor ze.

Site is fijn en overzichtelijk, Bestelling werd snel bezorgd, het ging om staaltjes van verschillende vloeren.

Laminaat heeft een prachtige uitstraling maar is moeilijk te leggen

We zijn een echtpaar van in de 60 en hebben ons leven lang de kluswerkzaamheden in en om huis zelf gedaan Van keuken plaatsen, badkamer en nieuw toilet we draaiden ons hand er niet voor om. Vorig jaar de hele bovenetage laminaat in een dag gelegd, totaal geen probleem. Dit laminaat zag ik bij een vriendin en vond het zo mooi dat we het besteld hebben voor de woonkamer/ keuken en gang. Het leggen echter is een grote klus geweest en van hoe het heet “ klik” laminaat, wij hebben niks van een klik bij gehoord. Als de ene kant goed lag schoot de andere kant weer los. Met grote kracht hebben we het met heel veel moeite en geduld(ik laat het vervloeken ervan even achterwege) het laminaat gelegd. Wij zijn geen groentjes maar dit is het laatste laminaat wat we gelegd hebben. De bestelling en de bezorging was wel goed

Geweldige vloer

Goede kwaliteit vloeren voor een zeer aantrekkelijke prijs, wij genieten enorm van onze nieuwe vloer van prinsvloeren

Het was een goede ervaring

Goed materiaal, goedkope prijs

Goed materiaal

Bette en snelle service en levering

We hebben een aantal laminaat staaltjes besteld en dit was netjes en keurig op tijd. Ook via de chat kreeg je meteen antwoord. Had ons adres per ongeluk verkeerd door gegeven, maar dt werd meteen via de chat gecorrigeerd. Een fijn bedrijf

Superdeluxe

Ruim assortiment van kwaliteitsvloeren, goede service, vlotte levering, alles wat een klant teverden maakt.

Prachtig laminaat. Keurig afgeleverd. Ik moest wat retourneren en erg goed bijgestaan door de klanten service

Plinten zijn verl dpnk

Plintrn zikn veel donkerder dan het linaat nletooi

Perfecte service

Bezorger kwam bij mijn nieuwe adres ik gaf aan eerst te bellen ze kwamen en gingen weer weg terwijl ik had aangegeven om me een uur van te voren te bellen. Ik belde Mehmet op die zorgde ervoor dat dezelfde avond een ander koerier mijn laminaat voor me bracht. Super service mehmet stond me altijd keurig te woord. Ik had ook hoge mdf plint besteld en ik kwam 1 tekort na 2 dgn heeft ie 2 plinten voor me laten bezorgen. Service is geweldig.

Prima geholpen met een spoedje

Had snel laminaat nodig vrijdagmiddag voor het weekend na een chat gehoord dat dat dit kon als ik voor 3 uur besteld zou hebben hierna de bestelling geplaatst. Binnen een 2 uur een bericht dat ik de dag erna een koerier kreeg met het laminaat hierop gebeld of ik het ook kon ophalen, vervolgens werd het laminaat dezelfde avond nog gebracht. Ik was dik tevreden.

Super goede plinten montage kit

De plinten zitten goed vast. We zijn heel erg tevreden. Super spul....

Prima levering met goede service

Precies zoals afgesproken geleverd: nette behulpzame chauffeur met een goed humeur. En dat was op de derde etage en daarin onderscheidt Prinsvloeren.nl zich van anderen want die willen het alleen maar onderaan de trap of bij de ingang neerzetten.

Boven verwachting

Ik was voor mijn nieuwe huis nog zoekende naar een nieuwe PVC vloer. Via een Google advertentie kwam ik bij Prinsvloeren.nl uit. Ik heb een staaltje besteld om te kijken of dit de vloer was die het moest worden. Vervolgens ben ik top te woord gestaan door de klantenservice, die mij nog verder kon adviseren over de bijbehorende ondervloer en plinten!

Top, snel en klantvriendelijk

chat ging snel vakkundige antwoorden en fijne geholpen

Hoorn 135 2404HH Alphen aan den Rijn

06 27349554

Over Prinsvloeren

Bij Prinsvloeren ben je aan het juiste adres voor topkwaliteit laminaat en PVC. Wat ons uniek maakt? We leveren deze kwaliteitsvloeren tegen de goedkoopste prijzen. We hebben veel verschillende laminaat en PVC vloeren in ons assortiment. Er is dus altijd wel een vloer die past bij jouw interieur. We doen er alles aan om onze webshop zo goed mogelijk in te richten, zodat jij alles wat je nodig hebt makkelijk kunt vinden. Met enkel een paar klikken bestel jij de vloer van je dromen. Wij zorgen er vervolgens voor dat deze zo snel mogelijk jouw kant op komt. Onze missie: ''Prinsvloeren heeft als missie om kwaliteitsvloeren aan te bieden voor de goedkoopste prijs. Het einddoel is om onze klanten gelukkig te maken met een goede vloer die jarenlang mee kan.'' Ons team, dat gespecialiseerd is in vloeren, staat elke (werk)dag voor je klaar. Heb je vragen over onze producten? Neem dan contact met ons op.