De door mij bestelde kleur van een zwem-poncho bleek niet meer leverbaar te zijn. Ik ben er erg tevreden over dat per mail aan mij de keuze werd voorgelegd voor een andere kleur of geld retour. Ook werd duidelijke informatie gegeven over de levertijd. Over de zwem-poncho die ik geleverd heb gekregen ben ik ook erg tevreden.

tevreden over levering

Graag meer info bij bepaalde onderdelen Soms zijn maten van onderdelen zeer belangrijk

Ik heb mijn bestelling in zeer nette staat en heel snel ontvangen bedankt hier voor Supwereld. Herman Lieven Mvg Willem.

Supersnelle levering en klantvriendelijk

Groot assortiment. Snelle levering. Zowel via mail als telefonisch snel en heel vriendelijk te woord gestaan.

Kon helaas niet aangeven wanneer ik de bestelling wilde ontvangen. Verder alles prima na 1 telefoontje was het geregeld

Het is een hele mooie winkel met verstand van zaken.

Mooie grote winkel en vriendelijk en kundig personeel

Snel verzonden

Besteld en de volgende dag in huis. Niks op aan te merken.

Top. Snelle levering en volgens specificatie

Snelle levering en de sup is geweldig. Betrouwbare site

Zeer goede afhandeling

De bestelling werd vlot en correct afgehandeld. Ik werd constant op de hoogte gehouden over de levering van mijn pakket.

Snel geleverd , een super snelle luchtpomp

Ik zocht een goede snelle luchtpomp. Diverse bekeken en weer teruggestuurd omdat ze niet aanmijn wensen voldeden. Na wat google werk kwam ik uit bij Supwereld en deze had voor mij een snelle luchtpomp. Gekocht en geleverd , en ik moet zeggen dat het een perfecte pomp is. Ik heb een rubberboot van zo'n 3,5 mtr. en deze was in een no-time opgeblazen. Het eerste doet hij snel en bij een bepaalde druk gaat hij over in compressor stand tot aan de druk die je hebt ingevoerd en stopt dan automatisch. Ook het leeglopen gaat perfect , de pomp trekt de boot gewoon vacuüm. Ik denk dat ik mijn boot 3 keer kan opblazen met 1 volle accu

Ruim aanbod, snelle reactie en goede service

SUPER!!!!

Ik heb hier al mijn spullen voor mijn 2 sup-boards gekocht, ze helpen waar nodig met keuzes maken en onderzoeken goed wat je nodig hebt en ze houden rekening met alle aspecten. Ik ben altijd super snel geholpen (Binnen 1 dag als ik iets nodig heb) en heb me spullen mega snel in huis (of ik haal het op bij de winkel, waar het personeel ook heel fijn en behulpzaam is)!

Eenvoudige bestelling, supersnelle levering

Bestellingsprocess was zeer duidelijk en eenvoudig, de levering was sneller dan aangegeven, de bestelling was correct en de verpakking niet beschadigd

Zie hiervoor

Top service en advies!

Zelden zo’n prettige en persoonlijke benadering meegemaakt. Edwin Lieven heeft uitgebreid de tijd genomen om naar mijn wensen te luisteren, mee te denken en me goed te adviseren. Ik hoop jarenlang plezier te hebben van mijn aankoop :).

Levering was goed. Toen ik een vraag per mail stelde, namen ze de moeite om te bellen.

Aangenaam

Pakket wordt snel, goed verpakt verstuurd. Juiste prijzen op de site!

Mijn sup board netjes thuis ontvangen met DPD. 2 keer gebeld met een vraag waarbij ik netjes en duidelijk werd geholpen.

Vlotte service!

Ik bestelde de sub bij subwereld, maar bij de verzending kreeg ik een email van de duikwinkel. Nadat ik weer op het internet was gegaan begreep ik dat dit dezelfde winkel was. Misschien handig om dit in de bevestigingsemail van de bestelling te zetten? Dit schept duidelijkheid.

Hoi DIngena, Dat is een goede tip! We doen dat nu handmatig maar we gaan kijken of dat automatisch kan zodat wij het niet kunnen vergeten of verkeerd kunnen doen.

Duidelijk omschrijving op de website. Gebeld voor advies, super vriendelijk en direct geholpen geweest. Snelle levering!

Top materiaal

Duidelijke website, makkelijk online bestellen en snelle levering (sneller dan was aangekondigd). Heerlijke hydrophobe legging van Gill en handige telefoonhoes van Jobe besteld.

Snelle levering en prettig contact nav een vraag. Hele goede service!

Heel tevreden

Heel goede ervaring, vriendlijke mensen and denken mee. Ook snel levering!

Heel goede service en aanbod

Omdat deze winkel is gespecialiseerd in duik, zeil en supmaterialen had ik van tevoren gebeld of er iemand aanwezig zou zijn die me met een sup wetsuit kon helpen. Edwin heeft twee uur de tijd voor me genomen om van alles te passen en me daarbij te adviseren. Hij heeft heel goed met me meegedacht over wat past bij mijn behoefte en budget (hij heeft me zeker niet de duurste spullen aangesmeerd). Ik ben echt supertevreden de winkel uitgegaan.

zoekt niet verder, dit is de winkel

Niks verkeerds aan, service goed, levering goed, prijs kwaliteit goed.

Over Supwereld.nl

Supwereld.nl is de webshop van Herman Lieven Watersport. Met een uitgebreide webshop én een zeer grote voorraad SUP boards, peddels, kleding en accessoires in ’s-Hertogenbosch ben je bij ons op de juiste plaats voor al je SUP aankopen en advies. Je kunt via onze webshop www.supwereld.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote supwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven.