Suppen = superleuk!

Dinsdag 3 mei aan het Engelermeer een drietal supboards,- met peddels getest op het water samen met instructeur Edwin Lieven. Edwin gaf goede instructies op zijn supboard en ik volgde hem op "de mijne". Er ging een nieuwe wereld voor mij open. Op het laatst ging ik alleen het water op. Wat 'n kleine overwinning. She dit it ..... Alle tijd om me te gaan oriënteren op een betaalbare geschikte opblaasbare supboard die ik probleemloos per e-bike kan vervoeren. Een karretje bevestigd aan m'n e-bike zou ideaal zijn om het supboard, alle accessoires, kleding en alle proviand mee te nemen om de dag door te komen met of zonder (potentiële) liefhebbers van deze watersport. Dankjewel Edwin voor de fijne instructies op,- en aan het water. Dit smaakt naar meer. We houden contact.

Super snelle levering

Product zoals op de site beschreven, En snelle afhandeling van verzending

Ontzettend fijne service! Over de telefoon goed geholpen bij mijn keuze voor product en ook toen er nog vragen waren over mijn product direct en heel fijn geholpen!

Een voorbeeld!

Heel behulpzaam, goede informatie verstrekking, denken (belangeloos) mee. Echt een voorbeeld als het gaat om klantvriendelijkheid. Compliment!

Hallo Vivian, Hartelijk bedankt voor je mooie review. We doen ons best en met veel plezier.

Mooi product snell levering

Mooi product, snelle levering

Alles ging super

Goede en snelle service

Product elders goedkoper, meteen geld retour gekregen

Hallo Jan Pieter, Dank je wel voor je review en voor het melden. Wij passen de prijs op zo'n moment graag aan.

goed advies en verstand van zaken

overgestapt naar een 14'sup goed advies en leuk contact.

Hallo Jean Pierre, Veel plezier met je nieuwe 14" SUP!

Meedenkend, en Deskundig

Ik kwam voor een nieuwe sup, en maakte gebruik van de huurmogelijkheid. Deze sup was niet wat ik zocht, en samen met de winkel zijn we gaan kijken naar een andere sup die meer maar wens was. En dit is gelukt. Ondanks dat de test sups weg waren is er een mooie oplossing gekomen en heb ik besloten deze direct te kopen. Heel tevreden over het Herman Lieven team.

Vriendelijk personeel, goede informatie!

Leuk contact, goed advies, goede prijs en supersnel geleverd.

Zeer leuk contact met één van de medewerkers gehad, die met goed advies kwam en daarna de 2 bestelde sups snel leverde.

Goede gebruikte SUP met goede service

Heel goede klantenservice. Nadat ik per ongeluk een verkeerde pomp bij de SUP had ontvangen kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd én kon ik de oude zonder kosten retourneren. Dat is nog eens service! En de gebruikte SUP is ook in prima staat, dus goede koop!

Beste Eline, Dankjewel voor je positieve review en heel veel plezier gewenst met je SUP! Foutjes kunnen helaas nog steeds weleens voorkomen, maar die zijn er om opgelost te worden :). Hopelijk kun je nog genieten van een prachtige nazomer zodat je veel het water op kunt!

Snelle service, produkt voldeed precies aan verwachtingen. Deskundig personeel!

Dankjewel voor je review Dirk, fijn om te horen dat de SUP voldoet aan je verwachtingen. Heel veel plezier gewenst op het water!

Online order goed en snel geregeld.

Via webshop besteld en volgende dag in huis. Top.

Eerlijk, gericht en snel

Na afspraak stipt advies ontvangen. Zeker niet het gevoel dat er uitsluitend commerciële belangen spelen. Blij mee !!!

Bedankt voor de positieve review Peter. Heel veel plezier gewenst met je SUP materialen en hopelijk tot ziens!

top service

Er was helaas iets fout gegaan bij de bestelling en hebben een mooie oplossing aangeboden. Het is vervolgens naar het vakantieadres opgestuurd. Dank voor de service!

Beste Bart, bedankt voor je positieve review en fijn dat je de geboden oplossing prettig vond. Veel plezier op het water.

Hele fijne service en snelle levering!

Echt fijn!

Snelle levering van de ventiel adaptor. Helaas miste de rubberen ring voor afdichting. Zonder deze ring is het produkt niet te gebruiken.

Supsuper!!!

Alles was goed. Na een maand enkele kleine mankementen aan mijn sup ondervonden. Snel in samenwerking met supwereld verholpen. Top website, klantenservice, advies en hulp!

Prima advies en uitleg

Prima , duidelijk en een eerlijk advies. Edwin neemt de tijd om je helpen bij de aanschaf van je sup.

Snel, accuraat, goede telefonische info

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

In 1 woord geweldig!

Ik ken de mensen als vakmensen die willen dat je dat doet en koopt wat het beste bij jou past. Goede service, kennis en eerlijk advies.

Uiterst professioneel!

Zowel per mail, telefonisch en in de winkel en top advies. Er wordt naar je geluisterd en meegedacht. Veel kennis van zaken en groot assortiment. En vooral... ze nemen de tijd voor je. En mocht iets niet helemaal gaan zoals gedacht (eigen schuld), dan denken ze ook mee in een oplossing. Kortom een top-zaak. En echt de moeite waard om naartoe te rijden. Ik ben echt straalgelukkig met mijn supboard en elektrische pomp!

Zeer deskundig advies en goede service!

Recentelijk een sup aangeschaft. Ik had zelf al op internet rondgekeken en dacht te weten wat ik wilde. In de winkel, waar ik uitgebreid te woord werd gestaan en waar ik verschillende sups ook kon bekijken, bleek dat een ander supboard meer geschikt was. Erg blij met de aanschaf. Erg positief over deskundig advies en service!

Goed advies, diverse keus en goed materiaal

Goed geholpen met de wensen die ik had voor het suppen. Voor suppen met je hond: stabielere sup belangrijk en dubbele laag, anti-slip ed. Ben er super blij mee. En nog in de buurt ook. Ook aangesloten bij het groep om gezamenlijk te gaan suppen, gratis. Helemaal top.