Top top top niks dan lof

Vandaag dus bij Supwereld.nl geweest. Op zoek naar persoonlijk advies. (Mijn lengte, gewicht, wensen en budget) En eigenlijk gingen wij alleen kijken voor een nieuw board voor mijzelf. Professioneel advies gekregen. Allerlei mogelijkheden gekregen om het te gaan testen. Even naar huis gegaan, overlegd en rijden nu naar huis met 2 boards (1voor mij en 1 voor mijn vrouw) topservice

Hele goede uitgebreide uitleg gehad bij mijn keuze voor het juiste sup board. Ook daarna nog een aantal keer perfect te woord gestaan.

Naar Edwin gegaan voor sup. Had nooit gedaan dus geen kennis alleen via internet. Edwin heeft me goed voorgelicht en adviseerde zelfs een goedkopere sup dan ik in gedachte had. Sup aangeschaft en geen spijt van. Ga bijna iedere dag een half uur suppen voor conditie. In mijn ogen gaat Edwin voor datgene wat het beste bij jou past.

Eerlijk advies!

Heb bij Edwin advies gevraagd en overlegd welke peddel voor dames nu het beste is. Ben super geholpen en heel blij met mijn Naish peddel!

Geweldige service en fantastische suples

Op een facebook groep deelde ik mijn twijfels over welk board ik moest kopen om te gaan suppen. Edwin Lieven nodigde mij uit om eens naar de winkel te komen. Hele grote winkel, met ruime keuze in sup boards. Hij heeft mij alles uitgelegd over de verschillende boards en al mijn vragen beantwoord. Van boards, tot vinnen en peddels. Vervolgens hebben wij besloten om een suples te volgen bij supwereld. Verzamelen bij de winkel. Gezellige sfeer in de groep. Op naar de plas. Iedereen kreeg een eigen board en alles werd heel duidelijk en stap voor stap uitgelegd. Vervolgens het water op, waar we lekker gesupt hebben. Ook op het water hulp en uitleg en vooral weer gezelligheid! Na het suppen nog even nabespreking. Weer ruimte om vragen te stellen. Ik heb al meerdere mensen die ik hoorde over suppen verwezen naar supwereld. Ik heb echt een hele goede ervaring gehad. Heel vriendelijk, gemoedelijk en ervaren!

Deskundig, professioneel, gezellig

Goede prijs kwaliteit. Deskundig advies en veel voorraad. Adviseren uit eigen ervaring. Fijn winkelen en gezellig!

Erg behulpzaam

Meerdere malen geweest en 2 sups aangeschaft! Vriendelijke, behulpzaam en altijd even enthousiast met passie voor zijn producten. Sup uittesten? Geen probleem! Daarom beveel ik dit bedrijf zeker aan!

Erg goed en professioneel

Ik ben al ruim 15 jaar klant van Edwin Lieven, het was altijd goed en is met de jaren alleen maar beter geworden.

Super service!

Er wordt gekeken naar wat bij jou past. Ze stralen uit dat het belangrijkste is dat de klant tevreden is en blijft. Je wordt vriendelijk, snel en kundig geholpen in de winkel. Zeker een dikke aanrader!

Fijne service en goed advies

Een tijdje geleden voor het eerst subs gehuurd met vriendinnen. Prima begeleiding en service, zowel klantvriendelijk als professioneel. Wij komen binnenkort zeker weer voor een mooie middag subs huren.

Had heel fijn persoonlijk contact, waarbij ik heel goed advies heb gekregen

Op zoek naar een nieuwe supboard had ik wat twijfels tussen verschillende boarden. Na Supwereld gemaild te hebben, telefonisch contact gehad met heel duidelijk antwoord op mijn vragen. Ik kon merken dat Edwin weet waar hij over praat. Na 2 boarden getest te hebben, waarbij Edwin ook heel flexible was wanneer we konden testen, een keuze kunnen maken! Top!

Helemaal goed!

Telefonisch goed geholpen en bestelling werd snel geleverd. Bedankt!

Prima, geen problemen.

Bestelling liep goed, was ook volgende dag binnen.

Goed product, snelle levering

Goed product, snelle levering