Prima dienstverlening

Op de website heb ik het benodigde product snel gevonden. Bestellen was eenvoudig en het werd snel bezorgd. Product is gebruikt en so far so good.

Snelle levering en zending zeer goed te volgen!

Ik heb bij hun mijn 1e sup gekocht vanwegen een mooie aanbieding. Alles wat in de verpakking zat was zoals beschreven op de website. Tijdens de levering werd ik regelmatig door e-mails van hun eigen track&trace systeem op de hoogte gehouden van de zending. Ik koop hier nog vaker iets.

Top geholpen

Top geholpen

Topbedrijf met goede aftersales.

Een supboard van Moai aangeschaft voor mijn zoon. Hier ontbrak een onderdeel bij, na telefonisch contact is e.e.a. direct kosteloos geregeld en 2 dagen later in huis.

Prima service.

Afwerking van t board was niet helemaal mooi. Hiervoor zou ik een vergoeding kringen. Deze nog niet ontvangen..

Snelle verzending ,prima contact

Moai kanaloa op 1 ,1/2 dag geleverd !prima, prijs Prima ,mail contact prima ,waarom er in mijn account bij bestellingen ,geen bestellingen tot op heden staat ? Herman zet dat wel recht ,tot op heden de beste online winkel die ik tegen kwam ! Mvg Eric

snelle service

Via social media heel vlug antwoord gekregen op mijn nogal specifieke vragen en daardoor kon ik de volgende dag al met mijn nieuwe speelgoed het water op. Mooie winkel ook, ik zal er zeker terugkomen.

helemaal perfect

vriendelijke begroeting bij aankomst, duidelijke uitleg, daar omkleden , daar de toilet etc etc. bij aankomst op het eiland werd verteld hoe en wat te doen ook weer vriendelijk en zeker op de honden gericht. het suppen ging ook lekker, mooi natuur gebied, ook weer begeleiding door de instructeurs, aanwijzingen hoe het beter kon, foto's werden gemaakt, zelfs een drankje en koekje. Wat wil je nog meer, ( het weer had beter gekund maar Loki en ik hebben genoten . dankjewel

Geweldige service!

Hoewel ik mijn sup niet bij supwereld gekocht had, hebben ze me geweldig geholpen!!

Uitstekende service, veel kennis en klantvriendelijkheid

Bij Supwereld kan ik altijd terecht voor vragen en eerlijke adviezen. Medewerkers staan altijd voor je klaar en zijn erg klantvriendelijk. Het aanbod is groot en divers. Hier kom ik altijd graag terug!

Suppen = superleuk!

Dinsdag 3 mei aan het Engelermeer een drietal supboards,- met peddels getest op het water samen met instructeur Edwin Lieven. Edwin gaf goede instructies op zijn supboard en ik volgde hem op "de mijne". Er ging een nieuwe wereld voor mij open. Op het laatst ging ik alleen het water op. Wat 'n kleine overwinning. She dit it ..... Alle tijd om me te gaan oriënteren op een betaalbare geschikte opblaasbare supboard die ik probleemloos per e-bike kan vervoeren. Een karretje bevestigd aan m'n e-bike zou ideaal zijn om het supboard, alle accessoires, kleding en alle proviand mee te nemen om de dag door te komen met of zonder (potentiële) liefhebbers van deze watersport. Dankjewel Edwin voor de fijne instructies op,- en aan het water. Dit smaakt naar meer. We houden contact.

Super snelle levering

Product zoals op de site beschreven, En snelle afhandeling van verzending

Ontzettend fijne service! Over de telefoon goed geholpen bij mijn keuze voor product en ook toen er nog vragen waren over mijn product direct en heel fijn geholpen!

Een voorbeeld!

Heel behulpzaam, goede informatie verstrekking, denken (belangeloos) mee. Echt een voorbeeld als het gaat om klantvriendelijkheid. Compliment!

Hallo Vivian, Hartelijk bedankt voor je mooie review. We doen ons best en met veel plezier.

Mooi product snell levering

Mooi product, snelle levering

Alles ging super

Goede en snelle service

Product elders goedkoper, meteen geld retour gekregen

Hallo Jan Pieter, Dank je wel voor je review en voor het melden. Wij passen de prijs op zo'n moment graag aan.

goed advies en verstand van zaken

overgestapt naar een 14'sup goed advies en leuk contact.

Hallo Jean Pierre, Veel plezier met je nieuwe 14" SUP!

Meedenkend, en Deskundig

Ik kwam voor een nieuwe sup, en maakte gebruik van de huurmogelijkheid. Deze sup was niet wat ik zocht, en samen met de winkel zijn we gaan kijken naar een andere sup die meer maar wens was. En dit is gelukt. Ondanks dat de test sups weg waren is er een mooie oplossing gekomen en heb ik besloten deze direct te kopen. Heel tevreden over het Herman Lieven team.

Vriendelijk personeel, goede informatie!

Leuk contact, goed advies, goede prijs en supersnel geleverd.

Zeer leuk contact met één van de medewerkers gehad, die met goed advies kwam en daarna de 2 bestelde sups snel leverde.

Goede gebruikte SUP met goede service

Heel goede klantenservice. Nadat ik per ongeluk een verkeerde pomp bij de SUP had ontvangen kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd én kon ik de oude zonder kosten retourneren. Dat is nog eens service! En de gebruikte SUP is ook in prima staat, dus goede koop!

Beste Eline, Dankjewel voor je positieve review en heel veel plezier gewenst met je SUP! Foutjes kunnen helaas nog steeds weleens voorkomen, maar die zijn er om opgelost te worden :). Hopelijk kun je nog genieten van een prachtige nazomer zodat je veel het water op kunt!

Snelle service, produkt voldeed precies aan verwachtingen. Deskundig personeel!

Dankjewel voor je review Dirk, fijn om te horen dat de SUP voldoet aan je verwachtingen. Heel veel plezier gewenst op het water!

Online order goed en snel geregeld.

Via webshop besteld en volgende dag in huis. Top.

Eerlijk, gericht en snel

Na afspraak stipt advies ontvangen. Zeker niet het gevoel dat er uitsluitend commerciële belangen spelen. Blij mee !!!

Bedankt voor de positieve review Peter. Heel veel plezier gewenst met je SUP materialen en hopelijk tot ziens!

Over Supwereld.nl

Supwereld.nl is de webshop van Herman Lieven Watersport. Met een uitgebreide webshop én een zeer grote voorraad SUP boards, peddels, kleding en accessoires in ’s-Hertogenbosch ben je bij ons op de juiste plaats voor al je SUP aankopen en advies. Je kunt via onze webshop www.supwereld.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote supwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven.