Het is nooit te laat voor een goede nachtrust!

Uitpakken is niet aan te raden in je eentje, want de matras is loodzwaar. Handig zou het in dat verband zijn wanneer er op het plastic wordt aangegeven welke kant naar boven moet. Maar wat is de Lunar Air een heerlijke matras! Niet te hard, niet te zacht en vormt zich volledig naar je lichaam zonder door te zakken. De matras zal nooit volledig strak ogen vanwege de natuurlijke materialen die er zijn gebruikt, maar het idee dat je op zuivere wol, kasjmier en katoen slaapt, compenseert dat ruimschoots. Omdat er een beschadiging zat in de tijk, kreeg ik de keuze tussen ruilen en financiële compensatie. Omdat de compensatie zeer schappelijk was, koos ik voor het laatste. Toen er na een aantal maanden een probleempje met de matras ontstond, werd deze kosteloos omgeruild en hoefde ik de eerder ontvangen compensatie niet bij te betalen. Er kan altijd een keer iets mis gaan met een product, maar deze mensen zijn er dan ook voor je en bieden uitstekende service. Alleen daarom al, kan ik dit bedrijf van harte aanbevelen. Jammer dat de matras inmiddels in prijs is gestegen; dat maakt het product voor mensen met een kleinere beurs toch minder bereikbaar, maar wie het ervoor over heeft om even door te sparen, koopt een kwalitatief hoogstaand product dat heel lang mee gaat en waarop je gegarandeerd fantastische nachten tegemoet gaat. Ik kan dus alleen maar zeggen: Doen, want het is nooit te laat voor een goede nachtrust!

Fijn matras, snelle levering en goede service

Heerlijk matras! Aangeschaft ter vervanging van ons huidig matras.

Geweldige materiaal en service!

Na maanden lang zoeken eindelijk de juiste gevonden, samen gekeken naar wat ik fijn vond en nodig had. Dus goed geadviseerd en leggen alles rustig en duidelijk uit. Echt top kwaliteit en service!

Super fijn matras!

Het matras ligt heerlijk, wij slapen nu veel beter!

Heerlijk matras tegen een realistische prijs!

Via via geattendeerd op dit merk. Vervolgens getest en besteld. Matras ligt heerlijk niet te zacht. Je merkt dat de matrassen van natuurlijke materialen zijn gemaakt. Dit is echt een aanrader!

Super kwaliteit!

Wat een heerlijk matras. Wij hebben gekozen voor de Air en ik kan wel zeggen dat het onze verwachtingen heeft overtroffen. Aanrader!

Onlangs een Lunar matras besteld. Snelle bezorging en goede service. We slapen er heerlijk op! Een absolute aanrader.

Super matras. Ligt heerlijk, snel geleverd en goed geadviseerd.

Wij hebben de "air" besteld. Het matras ligt heerlijk zacht. We zijn super blij met deze aankoop. We zijn goed en vriendelijk telefonisch geadviseerd. Snelle levering. Al met al top!

Heerlijke nachtrust is gewoon te koop!

Na lang te hebben geslapen op ons oude matras wilde mijn partner een nieuwe. Ik vond het onzin en lag immers prima. Via deze site hebben we kort geleden een matras besteld. Hij is keurig volgens afspraak thuis afgeleverd zoals afgesproken. Ik ben nu van mening dat mijn oude matras volledig af was en nodig weg moest.... Wat een geweldig product! Ik wordt heerlijk uitgerust wakker en voel mij een stuk fitter. Echt een aanrader!!

Heerlijk geslapen

Altijd transpireren op mijn oude matras nu heerlijk geslapen .. eindelijk

Deze matras aangeschaft als vervanger van mijn oude pullman

na een lang zoeken deze matras als vervanger van onze pullman gekozen. Mijn keuze was op deze matras gevallen vanwege de opbouw van natuurlijke materialen. comfort is heerlijk en een goede ondersteuning.

Ben heel blij!!! Prijs - Kwaliteit is top!

Was blij verrast wat ik krijg voor mn budget.