Sapjes zijn lekker en worden op tijd geleverd. Ik drink ze al jaren en heb pas 1 keer gehad dat er een flesje kapot was.

Verrassend aangename ervaring

Van kennismaking met Sapje, over bestelling, ontvangst, doorlopen van pretox, detox en posttox, tot bevraging van ervaringen: verwachtingen overtroffen! Heel verrassende sapjes, vullend, geen hongergevoel, meer energie en zin om deze doorstart naar een gezonder leven verder te zetten! Dank je wel!

Blij met de 3 dagen detox

Ik heb net de 3 dagen detox gedaan en ben zeer tevreden over de sapjes en de geleverde informatie! De sapjes en soepjes smaakten goed en je krijgt van te voren goede informatie en recepten voor de pre en after detox. Dit is voor herhaling vatbaar!

Top service: goede inlichting wanneer precies geleverd wordt, topproducten: heel lekkere en pure smaak

Ik ben zeer aangenaam verrast over de smaak van de soepen. Ze zijn echt overheerlijk!

Lekkere sapjes, maar altijd wel minstens 1 gebroken bij levering.

Er is wel altijd minstens 1 flesje gebroken. Voortaan kan ik enkel (in België) bestellen op 2 bepaalde dagen (woensdag en ....) in de week als ik verlof heb. Op zaterdag bestellen gaat niet meer.

Wordt netjes op de hoogte gehouden en bezorgd

Ik had aangegeven bij de bestelling dat ik het in de avond bezorgd wilde hebben tussen 17:00 en 22:00 uur, in de eerste mail werd dit ook bevestigd en volgens mij betaalde ik daar ook extra voor, in de mails erna zou het pakket rond 14:00 uur bezorgd worden ik heb hier nog een melding over gemaakt omdat er niemand thuis was, hier heb ik geen reactie op gekregen en de bezorger belde om 14:00 uur dat er niemand aanwezig was en heb ik gevraagd het voor de deur te zetten, van een flesje was er een dop af en zaten een aantal flesjes onder de bieten sap. De smaak van de sapjes had ik soms wat moeite mee maar dat is persoonlijk denk ik

Prima ervaring

1e x voor mij. Hele goede uitleg erbij. Ging goed, prima te doen. Miste alleen eerste dag toch nog de koffie maar 2e dag was dat over en het kauwen. Haha dan een worteltje gedaan. Wel voor herhaling vatbaar

Lekkere en gezonde sapjes. De smaken zijn echt geweldig, bezorging en service is altijd goed.

Dit voelt goed!

Je proeft dat deze sapjes goed zijn voor je lijf, als sapkuur maar ook als boost naast andere voeding. En ik ben blij dat jullie ervoor hebben gekozen glazen flesjes te gebruiken.

Prima sapjes.

Sapjes zijn top, bezorging niet volgens afspraak. Kwamen in de ochtend ipv tussen 17.00-22.00 uur.

De bezorging is helemaal mis gegaan

Ik had een tijdvak van dinsdag middag gitaren 12 en 18.00 uur ingevuld. Op dinsdag ochtend krijg ik een mail dat het veranderd is naar de avond tussen 20.0 en 22.30 uur. Ik bel met het nummer dat de bezorging regelt en een slecht berekendste sprekende dame kon er niet zoveel mee dus verbond me door naar Leen Menkens, daar kreeg ik een vriendelijk Hollandse dame aan de tel, ze zei dat het toch overdag bezorgd kon worden en wat fouten in de planning waren gemaakt. Ik kon namelijk de avond echt niet. Toen in de middag bleef de bezorging ma tijd op 20.08 staan dus ik belde weer, ze waren al naar huis van Leen Menken dus een jonge man zei dat hij t door zou geveb en ik dan de ontvangst niet kon doen en dat ze dan de dag erna wel terug zouden komen. Toen zei ik maar dat ik wel iets ging regelen om er toch om 20.08 uur te zijn, dat heb ik gedaan en toen kwam de bestelling pas om 21.00 uur dus ik moest langer wachten. Het is niet mijn woon adres waar het bezorgd werd. Erg vervelend dat ze zomaar de tijd veranderen. En als ik bel dat ze niet zorgen dat die tijd op de oorspronkelijke tijd terug gekomen is.

Heerlijke sapjes en prima service

Sapje heeft een ruim en gevarieerd aanbod van heerlijke gezonde sapjes en ook de levering in de glazen flesjes gaat altijd prima.

Heel fijn om te doen!

Ik heb de 5 daagse detoxsapkuur gevolgd en ben erg tevreden! De bezorging was weer tip top! De bijgeleverde recepten voor de pré- en aftertox zijn heerlijk en heel gemakkelijk te bereiden, ik ben blij met de variatie en de vegan optie! Complimenten daarvoor. Tijdens het ontdooien is er wel 1 flesje gesneuveld, maar hiervoor is op mijn account een credit toegevoegd. Netjes opgelost. In het vervolg draai ik eerst even de dop open bij het uithalen uit de koelkast. (in mijn koelkast is het beslist niet na 24 uur ontdooid namelijk en moet ik de sapjes de andere dag een paar uur voor gebruik buiten de koelkast verder laten ontdooien. Hier ging het mis met mijn flesje...) Ik heb eerder de 3 daagse detox gedaan. De 5 daagse is echt wel wat pittiger om mentaal vol te houden. Maar fysiek vond ik het een weldaad!

Hele goede en lekkere sapjes!

Ben nu op dag 4 van 5 dagen sapkuur. Gaat prima. Hele lekkere sapjes. Het is goed vol te houden. Dag 2 flinke hoofdpijn. Het was ook warm dus de combinatie denk ik. Nog 2 dagen te gaan. Heb al vaker sapkuren gedaan. Dit is zeker één van de betere. Het soepje ‘s-avonds is fijn dan heb je toch nog wat warms en is lekker pittig. Ik ga wel vroeg naar bed. Heb een week uitgekozen waarin ik niks heb. Fijn ook dat sapjes in glas zitten. Flesjes ga ik hergebruiken.

Goed totaalconcept!

Ik vind een sapkuur altijd heel pittig om te doen, maar de begeleiding d.m.v. de pre- en aftertoxrecepten scheelt voor mijn gevoel heel veel. De sapjes voelen heel vers en alles (levering, communicatie) ging goed. Alleen de derde dag had ik behoefte aan iets meer variatie, met een of twee andere sapjes ertussen bijvoorbeeld, maar dat kan aan mij liggen. Verder erg aan te raden: na 9 dagen ben ik voor mijn gevoel eindelijk van de sugar rush af en maak nog steeds de recepten. (Oh nog 1 tip: niet alles op de boodschappenlijst kan in 1 keer gekocht worden - het blijft niet lang genoeg vers voor de pre- en aftertox)

Prima en heel gezond ,Jammer moet af en toe even wachten .Dan is me vriezer te vol .meestal lukt het

Heerlijke smaken heb de mix doos

Snelle service en heerlijk om te drinken

Snelle service en heerlijk om te drinken

Leverings verslag

Goedendag, Een doos was beschadigd maar had geen gevolgen er waren twee doppen los die snel op gemaakt maar deze keer geen kapotte flesjes Ik heb het idee dat de vervoeder niet altijd helemaal juist met de dozen omgaat Het is ook afgeleverd zonder aan te bellen maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zeg dat het in de caravan neergezet mag worden maar gelukkig zag hem net weglopen dus alles op tijd in de vriezer. Vriendelijke groet, Marjan Zonneveld

Helemaal goed

De bezorging was top. De sapjes liggen lekker in mijn diepvries waarvan ik er al een aantal heb gebruikt. Het nuttigen van een sapje is voor mij een heerlijke start van de dag.

Heel goed!

Alles was wederom prima in orde:-) Sapjes en soepjes waren heerlijk en de vriendelijke bezorger was op de minuut ! op tijd. Vriendelijke groet, Enny

Goed gedocumenteerde en gezonde sapjeskuur

Ik heb de driedaagse sapjeskuur inclusief drie dagen voorbereiding (pretox) en drie dagen na de kuur (aftertox) zo goed als afgerond, nu is mijn laatste dag. Het was goed te doen, al had ik soms een beetje honger. Maar de gezonde en lekkere sapjes maakten veel goed. Voor en na de sapjeskuur pas je je voedselpatroon aan en daarin zit voor mij de belangrijkste component: jezelf een boost geven om je voedingspatroon blijvend gezonder te maken. Sapje maakt het je makkelijk met een boodschappenlijst en goede, smakelijke recepten die je kan downloaden. Die recepten blijf ik gebruiken naast andere recepten die ik al gebruik. Om het gezonde patroon vol te houden hou ik mijn doel voor ogen: een gezonde zestiger zijn (en blijven). Ik merk nu al dat ik me fitter voel en een leuke bijkomstigheid is dat ik drie kilo ben afgevallen. Good job Joel en Rosalynn!

Lekkere sapjes

Noorddammerweg 13 1424NV De Kwakel