Grote complimenten

Alles was top en de bezorger was uiterst vriendelijk! Jullie zijn toppers!

Levering niet goed

De laatste 2 leveringen gingen geheel mis. De laatste levering kreeg ik een mail van Leen Menken dat er helaas niet geleverd kan worden. Terwijl een uur daarvoor er nog een tijdstip werd doorgegeven. Daarna niets meer vernomen….

de sapjes, smoothies en soepen zijn heel lekker

Ik ben al lange tijd een tevreden klant bij sapje. De sapje voelen voor mij heel lekker, voedzaam en gezond. Je wint er ook heel wat tijd mee als je een druk leven hebt. Zeker een aanrader om eens te proberen.

Goed verpakt, snel geleverd, duidelijke instructie

De levering verliep volgens afspraak en de flessen zaten goed verpakt in de doos. De instructies voor de pre-detox, de detox zelf en after-detox zijn duidelijk en het programma was voor mij moeiteloos vol te houden

Lekker en healthy

Heb 3-daagse detoxkuur gedaan. Goed vol te houden, geen hongergevoel. Lekkere sappen en soepjes. Voelt als schone nieuwe start. Wel een kleine kater overgehouden aan het volgende: net een (eerste) bestelling gedaan voor de volle prijs (en ja, het is prijzig) en pas later word ik getagged op social media met een aanbieding voor starters van 20 procent korting. Da’s gewoon balen.

Heb vaker een Sapje keur gedaan, vind het steeds viezer.

Ik had besteld en kreeg door fout de energy flesjes niet, dit is financieel gecompenseerd. Er zat bij deze detoxkuur geen soep. Dat heb ik misschien niet goed gelezen, het is me niet opgevallen dat er geen soep bij zou zitten. Dat er geen soep bij zat, maakte de kuur nog zwaarder, ik miste de soep (de enige lekkere sap) enorm. Tijdens de tweede dag brak er een flesje, maar omdat de smaak me almaar meer tegenstaat, vond ik dat helemaal niet erg. Er is wel 3 kilo af en ik voel me zeker energieker, maar ik vind het wel steeds meer een paar dagen hel.

3 in 1 ! Gezond, betrouwbaar en makkelijk

Sapje is een vertrouwd onderdeel geworden van mijn eet en drinkgewoonten. Vooral wanneer ik op een dag wat minder heb opgelet mbt het innemen van vitamines en mineralen, kan ik mezelf gerust stellen met het nuttigen van een sapje of soepje Makkelijk en betrouwbaar gezond!

Jammer van 1 flesje

Sapjes waren netjes bezorgd. Alles in de koeling gezet. Volgende dag begonnen. 1 flesje van de kickstart daar was de bodem van losgelaten. J kunt j voorstellen hoe mijn koelkast eruit heeft gezien. Dat was jammer. Voor de rest was het in orde. De sapjes waren lekker en 3 dagen waren goed vol te houden. Denk dat de sapjes het beste geleverd kunnen worden in plastic flesjes en dan zou ik het zeker nog een 2e kans geven. In glas beveel ik het niet aan, in plastic flesjes wel.

Super sap!

Ik ben altijd weer blij als mijn sapjes aankomen. Tot dusverre is de bezorging altijd perfect gegaan. De sapjes smaken geweldig en drink ik graag als ik een tijdje minder goed in mijn vel zit en wat extra’s nodig heb. Ik raad ze absoluut aan!

Heerlijke sapjes en lekkere thee

De sapjes waren weer heerlijk. We hadden een ontspanningsthee mee besteld en daar hebben we erg lekker door geslapen.

Uitstekende service van Sap.je!

Dankzij sap.je heb ikvoor het eerst in mijn leven een driedaagse detoxkuur kunnen doen. De kuur, inclusief pre- en afterdetox, is pittig, maar ik heb het gelukkig vol kunnen houden. Sap.je leverde op tijd en alle sapjes en soepen zaten bevroren in keurige flesjes. De sapjes smaken prima (het zijn en blijven natuurlijk groentesapjes, en het ene sapje is net wat beter te doen dan de andere), en ik vond fijne recepten bij de pre- en afterdetox. Omdat je elk uur een sapje drinkt, heb ik amper honger gehad, hoewel ik erg naar vast voedsel heb verlangd. Mijn enige aanmerking is dat ik de prijs vrij duur vind, vooral gezien je ook nog flink boodschappen moet doen voor de pre- en afterdetox. Sommige ingrediënten vond ik wat vergezocht en heb ik dan ook vervangen door een ander product, dat ik op een later moment nog zou kunnen eten. Ook vond ik het jammer dat ik drie dagen achter elkaar dezelfde sapjes heb gedronken, wat afwisseling zou het wat spannender maken. Al met al zou ik deze kuur aanraden, houd er wel rekening mee dat het pittig is voor zowel lijf als geest!

Over het algemeen heel tevreden. Deze keer 1 flesje kapot, niet meer te gebruiken.

Heel goed vol te houden!

Ik had wat hoofdpijn door het afkicken Wat een goed teken is van wat er in de sapjes zit! En wat ik ervoor allemaal nam haha Maar ik kon veel rusten. Omdat je bijna ieder uur iets mag nemen was ik heel erg bezig met ow ik mag allang weer iets! De soepen die je 's avonds mag zijn echt een feestje en ook de verschillende smaken sapjes. Tuurlijk heb ik een smaakvoorkeur maar ze waren echt niet vies. Ook de heerlijke thee als afsluiting! Dit was mijn eerste detox kuur dus had voor de drie dagen gekozen. De eerste dagen zijn eigenlijk het zwaarst dus misschien een volgende keer naar een 7 daagse kuur. En dat zal zeker weer van jullie jullie zijn! Alleen al voor de thee en soepjes!

Top producten en vooral een weldaad voor je lichaam

Ik drink vooral de sapjes omdat ze zowel de groenten als fruit bevatten. Sommige zijn best wel speciaal van smaak MAAR ik verdun ze dan een beetje bijv. , maar één voor één heel lekker. Doe het vooral om mijn lichaam bouwstoffen te geven in een geconcentreerde vorm waarmee het aan de slag kan. Ik eet gezond maar zo geef ik mijn lichaam toch dat extra-tje in een natuurlijk vorm. Soepen zijn ook lekker, maar dit pimp ik meestal nog met wat extra kruiden of wat extra groeten erin zoals brocolli roosjes om wat body te geven.

Goed product

Begon er sceptisch mee maar nu kan ik niet wachten om weer te bestellen doet echt goed..

Heerlijk !!!

Super sapjes. Elk sapje zijn eigen heerlijke smaak.

Voor mij was dit de tweede keer. De vorige keer deden we het met 3 personen uit het gezin. Ook zij waren zeer tevreden. Het wordt keurig volgens afspraak geleverd. Het smaakt goed en de soepen zijn een heerlijke afronding van de dag. Ik ben blij met de glazen flessen. Er zat een verkeerde sap in volgens het programma, maar heb de alternatieve sap gebruikt. Anders was het een 10.

Top en lekker gezond

Zelden zo goeie groentensappzn gedronken, die echt gezond zijn en niet bij de categorie frisdrank horen (grote hoeveelheid fruit). Dat is bij sapje niet het geval . Ook behoud vitaminen doordat het moet ontdooid worden. Ik haal het sapje uit diepvries en laat 20 min ontdooien in lauw water

alles naar wens

alles naar wens

Top als altijd

Altijd heel fijn product, goede bezorging en super tevreden! Nieuwe THT op de dop geprint ziet er ook echt mooi uit ipv de stickertjes.

Lekkere sapjes! Maar onderschat een detox kuur niet.

Afgelopen week heb ik de 3 daagse detox kuur gedaan. Ik heb nog nooit een detox gedaan of een sapjes kuur dus ik wilde het een keer proberen. Mijn lichaam ontgiften, om vervolgens weer met een frisse start te beginnen om de laatste kilo's af te vallen. Ik ben normaal niet zo van de groene smooties met groenten etc. dus ik was heel benieuwd naar deze sapjes. Écht heer-lijk! De smaak is perfect. Ik vind het zelf overdag prima vol te houden maar in de avond kreeg ik wel wat meer moeite omdat je zelf dus geen "vast" voedsel eet en de rest om je heen wel. En daarnaast had ik 's avonds wel trek. Dus heb ik een komkommer gegeten. De soepjes zijn overigens heerlijk. De recepten van de pre- en aftertox zijn ook echt lekker. Niet echt handig als je een drukke planning hebt of moet werken. Je moet wel heel veel ingrediënten halen die je normaal niet in huis hebt (maar dat kan persoonlijk zijn). Al met al raad ik de detox kuur van Sap.je aan. Ik ben voornemens om het jaarlijks of 2 keer in het jaar te gaan doen.

Smaak van fruit sap viel erg tegen

Het pakket wordt op een regenachtige dag bezorgd. Bezorger heeft pakket bij de buren neer gezet en reed weg voor de buren open deden. Gelukkig waren de buren thuis en belden me. De ontbijt/ proteïne smoothies zijn lekker. De vruchtensapjes zijn minder lekker dan gehoopt heb zelf sommige deels weggegooid. Eerder had ik de detox keur, de smaak van deze sapjes deed me daar aan denken. helaas.

Levering op tijd en smakelijke sapjes

Mijn tweede keer dat ik een detox sapkuur volg, de eerste keer via Sapje. Het is goed bevallen. Omdat ik de pretox vrij nauwgezet gevolgd heb, heb ik geen last van de zogeheten bijwerkingen ondervonden. De recepten van de pre- en aftertox mogen wel gezinsvriendelijker en makkelijker zijn. Er zitten best bijzondere ingrediënten in (en ik ben wat gewend) en ik kon ze niet makkelijk aanpassen zodat ik ze met het hele gezin kon eten. Dus werden er twee verschillende maaltijden gekookt, wat best wat van je vraagt. Maar de sapjes zijn allen erg lekker, de soepen ook en ik heb vrijwel geen hongergevoel gehad. Alleen de tweede dag tegen de tijd dat ik m'n soepje mocht, borrelde m'n maag een beetje. Maar dat was helemaal ok. Tot slot wat het me gebracht heeft: beter slaap, beter huid en veeeel meer energie. Ik voel me frisser en fitter. Én ik realiseerde me dat ik in mijn dagelijkse keuzes mbt eten écht betere en gezondere keuzes moet maken. Want ik wil fris en fit blíjven. Ik denk zelfs dat ik de detox er eens per 3 maanden oid in blijf houden.

Heerlijke variatie aan sapjes!

Ik heb een 5 daagse detox gedaan. Bijna ieder uur een sapje is dan heel fijn en goed vol te houden. De soepen zijn heerlijk en een welkome afwisseling einde dag. Er was 1 flesje met ontdooien gebroken en die mis je dan de laatste dag. Fijne recepten ook erbij gekregen.

Was sceptisch of het echt effect heeft. De 5 dagen vlogen voorbij zonder het gevoel van honger. Voel me fitter en ben ook wat overtollige kilo’s kwijt geraakt.. dat was een mooie bijkomstigheid! De smaak is precies wat je verwacht. Je proeft exact wat je binnen krijgt. Helaas wel 1 flesje gebroken ontvangen.. Al met al een fijne ervaring en zal het zeker nog eens doen.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel