Prima kuur, jammer dat er paar deksels af waren.

Heb al eerder de detoxkuur van Sapje gedaan en is ook deze keer weer goed bevallen. Bij aankomst waren er helaas van één soepje en van één recharge sapje de deksels af. Heb het sapje weggegooid. De soep direct in de vriezer en het deksel erop gedraaid. Dit vond ik niet prettig vandaar mijn 7.

Goede smaken.

Het enige minpuntje was dat van de shotjes in mijn box de deksels eraf waren gegaan tijdens transport. Wat me ook opviel dat sommige sapjes van het vacuüm af waren.( dan klikt de deksel). Verder alles prima , goede smaken.

Heel goed snel in huis

Ben heel tevreden handig ook dat je tyd af kan spreken

Goed bevallen

Ik heb 1 daag de sapkuur gedaan en 3 dagen detox erachteraan. De sapjes, shots en soepen waren verrassend lekker. Natuurlijk heeft de een wat meer voorkeur als de ander, maar in geheel gewoon erg lekker. Ik had eigenlijk geen hongergevoel, zeker niet bij de sapkuur dag omdat deze de meeste sapjes en shots bevat en ik voelde mij er goed bij. Dit zowel mentaal (je bent iets goeds aan het doen voor je lichaam) als ook fysiek (veel beter gevoel in mijn maag en darmen) Helaas waren er 2 flesjes kapot en dat is dan wel vervelend (lekken in de koelkast. Ik ga dit zeker vaker doen.

Fijne sapjes en strakke bezorging

Fijne sapjes en strakke bezorging

Goede sapjes, wel duur geworden

bezorging nu voor 3e keer ruim buiten, voor, het tijdslot. Niet te doen als ze steeds vroeger komen… 15 uur ipv tussen 17 en 22. Verder heerlijke sapjes, helaas te duur geworden voor ons zonder korting.

Ik ben tevreden

Alles goed gegaan.

Ik vind de sapjes heerlijk

Ik heb een kapot flesje wat ik te laat gemerkt heb. 3 flesjes stoned op de aanrecht om te ontdooien. Na een paar uur, wilde ik ze schudden, en bij een viel de bodem eruit. Dus het sapje all over. Jammer dus. Het was echt de hele bodem die er uit viel. Ik heb wel eens een andere breuk gezien toen het sapje nog gevroren was. Die breuk was makkelijker te ontdekken omdat het in de lengte was. Maar deze had ik niet ontdekt.

Heerlijk en gemakkelijk!

Top sapjes en soepjes. Doordat het best duur is voor mij, bestel ik ongeveer elke drie maanden of zo en doe ik er zo lang mogelijk mee. Maar wat een fijn gezond gevoel en wat zijn (vooral) de soepjes ideaal.

Omdat ik niet genoeg fruit en groenten eet, is dit perfect voor mij.

Superlekkere sapjes!

Niet alleen zijn de sapjes lekker, ze vullen ook heel goed. Doordat je een superduidelijke uitleg krijgt over op welke tijdstippen welke sapjes en er ook is nagedacht over wanneer je even wat 'extra's ' nodig hebt, heb je de hele dag een voldaan gevoel. Ik had geen enkele bijwerking, misschien wel doordat er ook veel mineralen/kruiden aan de sapjes zijn toegevoegd. Sapjes worden in een stevige doos geleverd én zitten in glazen flesjes (dus geen plastic!!) Dus echt heel tevreden!

Fijne werkwijze

Heerlijk

Verse sapjes thuisbezorgd!!

Verfrissende ervaring met sappen en soepen!

Ik vind de sappen heerlijk; het gaat me veel makkelijker af dan verwacht. Ik merk wel dat ik wat minder energie heb, maar daar had ik op gerekend, dus heb ik geen te volle dagen gepland. De sapjes zijn super lekker, en de soepjes zijn helemaal een hit hier in huis. Het geeft een schoon, leeg en opgeruimd gevoel, en daarom kan ik het echt aanraden. In eerste instantie durfde ik niet goed, omdat ik bang was dat ik het niet zou kunnen, maar dat is absoluut niet het geval. De hoeveelheid sapjes per dag helpt daar ook erg bij!

Wat heerlijk!!

Wat een verijking aan m'n voeding zeg, deze sapjes. Goede smaken, fijne bezorging!

Super !!! Een echte aanrader om te detoxen.

Eerste keer dat ik deze detox doe en ik koos onmiddellijk voor de 7d, all-in. Eerste dag was ff wennen maar voor de rest liep het prima. Vandaag mijn laatste dag en ik denk dat ik nog langer zou kunnen… Het boekje geeft goede instructies en is makkelijk te volgen. Ook krijg je via mail heerlijke receptjes toegestuurd die je kan maken. Het soepje ‘s avonds is het hoogtepunt van de dag. Hoe heerlijk kan dat smaken!!! En eerlijk…. Ik voel me herboren. Zeker voor herhaling vatbaar !!!

Makkelijk voor als je niet veel tijd hebt!

Ik heb niet veel tijd om zelf goed aan mijn groente-intake te denken, daarom is Sapje zo handig!

alles prima, alleen 24u later dan afgesproken

Ik had in januari een bestelling gedaan voor ma 1 april. Dit was 2e paasdag middels uw planningssysteem. Ik kreeg op 1 April een mail dat u 2 april zou komen. Om de bestelling toch nog te kunnen ontvangen heb ik hiervoor een dag vrij moeten nemen. Jammer dat niet eerder geconstateerd is dat 2e paasdag geen bezorgdag is

Zeer punctueel

Het gemak om via internet te bestellen is top. Daarnaast fijn dat je de bezorgtijd kan kiezen. Weten wanneer je pakket aankomt op de minuut is handig. Sapjes waren heerlijk en de soepen ‘s avonds ook. Ik heb een 3 daagse detox kuur gedaan heel goed vol te houden en ook nog een erg lekker.

super service

mooie op tijd., en tot nu toe heerlijke sapjes, wel even wennen, maar je gaat ze gauw missen. ik bestel vast weer nieuwe als deze op zijn.

Wordt mooi op tijd geleverd en goede kwaliteit en service

Prima.

Fijn dat er gebeld werd toen ik niet thuis was bij de bezorging en afgestemd is waar de zending geplaatst kon worden. En er daarna een foto is geappt.

Leuke eerste Detox ervaring

Dit was mijn eerste ervaring met een detoxkuur. Veel goede, nuttige informatie en recepten naast de lekkere gezonde sapjes. Prettige levering in overleg, helemaal bevroren en kon zo de vriezer weer in.

Smakelijke detox

Heerlijke en gevarieerde sapjes en soep voor de avond tijdens mijn 3 daagse detoxkuur.

Verfrissend

Ongeveer eens in het kwartaal doe ik de 3-daagse detoxkuur. Voor mij een gevoel van "resetten". Ik drink de inhoud van de flesjes als die nog iets bevroren is, als een soort waterijs. Dan vind ik het superlekker en voor mij is de 3-daagse makkelijker vol te houden.

Over Sapje