Amazing

I ordered online (from Australia) for family living in Belgium. The team were super lovely, helpful and professional via email. I purchased 14 juices for my brother-in-law and his partner for after they had a baby to refresh and re-energize. I heard the juices were fantastic and delicious as they told me the ordered more :) highly recommend. Fantastic service and produce! Great business!!

3 daagse sapkuur is een aanrader

Ik heb de 3 daagse sapkuur & 10x gembershotjes besteld. De levering van de gembershotjes ging niet goed, de deksels lagen er af, gelukkig was de inhoud bevroren, maar toch plakte alles. Na Sapje te hebben geïnformeerd, direct een nieuwe levering shotjes ontvangen (welke wederom gemankeerd is aangeleverd). De sapkuur daarentegen is zeer netjes aangeleverd. Helaas wel met het verkeerde kuurschema, maar deze is na wat zoeken ook op de website terug te vinden welke ik op papier heb overgeschreven (aangezien ik niet steeds digitaal wil terugkijken hoelaat welk sapje gedronken dient te worden). De sapkuur was positief verrassend! Ik heb geen honger gehad tijdens de kuur, terwijl er max 900 calorieën per dag binnen komen. 3 dagen is voor mij wel de max, maar deze kuur is voor herhaling vatbaar.

Prima sapkuur

Ik had gehoopt veel energie hiervan te krijgen, dat is helaas niet het geval. Wel een goede manier om de cirkel van snoepen te doorbreken. Helaas niks afgevallen. Was mooi meegenomen geweest, maar niet mijn doel. Ik heb absoluut geen honger gehad of behoefte om extra te eten. De sapjes zijn goed van smaak. Lekker is anders, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik keek wel elke dag uit naar de soepjes, die waren echt heerlijk. Vooral de courgettesoep.

Vol energie en zo blij met de soep erbij

Ben gek op soep en oa om die reden ben ik Sapje gaan proberen. Persoonlijk ben ik wel een voorstander van een af- en opbouw van dezelfde duur als de kuur zelf. Dus bij 5 dagen sappen, dan ook 5 dagen af- en opbouwen. Maar wellicht is dat ook achterhaald ondertussen. Dacht dat ik pompoen en courgette soep niet lekker vond, wat blijkt: ik vind die gewoon niet lekker zoals mijn schoonmoeder deze voorheen altijd maakte, die mijn neus uitkwamen. Sinds Sapje maak ik de soepen zelf ook en vind ik het klaarblijkelijk hartstikke lekker. Sapjes zijn voor mijn gevoel écht gezond lekker en niet (te) zoet gemaakt met te veel fruit of iets. Andere merk sapkuren vond ik soms verdacht "lekker", waardoor ik het vermoeden had dat ze qua "gezonde inhoud" wat inleveren in de kwaliteit. De kunst is nu het rustig opbouwen. Maar heb weer genoten van de sappen en soepen. Bedankt!

Super goede levering van bevroren sapjes

De sapjes waren precies op de afgesproken tijd geleverd en nog helemaal ingevroren, zodat ze vers mijn vriezer in konden. Dit is bij andere webshops voor bijvoorbeeld vlees wel eens misgegaan, dat de spullen al half ontdooid geleverd werden. Dus ik ben erg tevreden!

Sapjes zijn super! Mooi concept!

Sapjes zijn super! Mooi concept! Bij mij zat het verkeerde schemaatje van het gebruik erbij. Gelukkig had ik hem nog van de vorige keer. Ook zijn de dekseltjes kwetsbaar zeker van de rode (bieten) sap. Bij mij kwam de bestelling met 3 losse dekseltjes aan. Geeft niet bij diepgevroren, maar niet handig als je ze mee wil nrmen naar je werk omdat ze erg voorzichtig vervoerd moeten worden.

Like the product, will continue using it in future

Overall, I am very satisfied. last order was my third one already, still more to arrive. i like the product, everything is convenient and clear. the only thing which was maybe not perfect is that delivery has been changed a couple of times. and for this type pf product that might be an issue. but overall everything is great thanks!

Nog steeds geen koeltasje geleverd

Ik ben al vanaf februari bezig om een gratis koeltasje te ontvangen bij mijn bestelling. Inmiddels staat het aangegeven bij de bestelnotities maar het blijkt moeilijk te zijn om te lezen. Daarnaast is het onmogelijk om 1 tasje apart te versturen. Jammer dat de klantvriendelijkheid verminderd wanneer een bedrijf groter groeit. De sapjes zijn wel prima.

zeer goed te doen en erg lekker

ik vond, op eentje na, alle sapjes lekker. vooral de soepjes waren erg goed

Veel water en fruit

De sapjes zijn zwak en bedragen veel fruit en water. Ik had niet het gevoel van detox of dat ik gezond bezig was. Veel koolhydraten en dus suikers. Succes maar ik bestel niet nog een keer. Librije zou ook beter moeten weten dan zichzelf hiervoor te lenen.

Super gezond en verrassend

Ik vond de sapjes eerst even wennen omdat ik zelf normaalgesproken veel zoet fruit gebruik, en dit vooral groente is en ook zo smaakt. Maar ik vind het heel positief dat er zo'n grote variatie aan ingrediënten in zit en dat je zoveel de voedingsstoffen/vitaminen binnenkrijgt. Het is wel een uitgave, ik weet niet of ik het weer zal bestellen. Misschien eens in de zoveel tijd, als aanvulling op gewone eetpatroon en als ik zin heb in een gezonde 'kick'!

Even doorzetten, maar daarna een fijn gevoel

3 dagen op sapjes vond ik wel een uitdaging. Maar het is gelukt. Na de derde dag, had ik een sauna dag ingepland. Een aanrader!!!

Happy juicy

Ik ben nu al tijd geleden mij wa gaan verdiepen in sapkuren. Ik wist niet waar ik moest beginnen. Ik zag online dat Happy Juicy toch veel positieve ervaringen lijkt te hebben. En ze deze sapkuren aanraden. Ik moet zeggen ze zijn lekker en gezond :p Ik heb het zelf van deze site gekocht : https://tinyurl.com/4ukntuse

Top !

Ik heb de 5 dagen sapkuur besteld en daarbij mij ook gehouden aan de pre-detox en after-detox. Pre-detox was ook echt even wennen en dan vooral: Geen koffie. Daar had ik wel hoofdpijn door.. maar deed me wel weer beseffen dat ik te veel koffie drink overdag. De 2de nacht kreeg ik enorme spierpijn in mijn onderrug, heupen en benen en dit heb ik ook de 1ste dag van de sapkuur gevoeld. 2 dagen best veel last gehad maar ook een teken dat mijn lichaam zich aan het aanpassen was. Daarna was het weg en ook geen verdere klachten meer gehad! Ik heb meer energie 's morgens en meer focus gedurende de dag. Verder niks drinken ging ook helemaal prima; echter dag 4 en dag 5 kwam af en toe wel wat 'honger' gevoel naar boven. Het hielp uiteraard niet dat mijn kinderen lekker een chipje aan het eten waren naast me op de bank ;) Al bij al viel het mij absoluut niet tegen. Het is even een knop omzetten maar ik ben ervan overtuigd dat ik nu ook anders om zal gaan qua ontbijt en lunch. Zelf vaker smoothies zal maken of een lekkere salade als lunch. De sapjes zelf waren ook de 1ste dag even wennen; maar absoluut niet vies en zelfs lekker. Het bleekselderij sapje is de enige waar ik wat meer moeite mee had, maar ik ben dan ook absoluut geen fan van bleekselderij :) De kickstart vond ik echt overheerlijk 's morgens! Die wil ik er sowieso ook inhouden. De soepen 's avonds vullen enorm en super lekker. En ik ben ook echt geen thee-drinker maar de ontspanningsthee 's avonds was een heerlijke afsluiter die ik zeker ook blijf doen de komende tijd. Conclusie: Top! Echt een reset van lichaam (en geest) en mijn lijf even die ontgiffing gegeven na drukte/vakantie-periode.

Puurste en lekkerste slowjuices die ik ken

Ik heb heel wat merken slowjuices gedronken en deze sapjes horen voor mij in de top. Puur en lekker! Veel gezonde ingrediënten en een hele goede combinatie en smaak. Ook de smoothies en soepen zijn lekker!

Goede service, alles keurig op tijd!

Fantastisch product fantastische service

Wij zijn erg blij met sapje. De sappen zijn fantastisch en de soepen zo mogelijk nog lekkerder. Er ging een klein dingetje ‘mis’ in de levering maar dat is vierdubbel en dwars goed gemaakt! Heel tevreden klant.

Super lekkere sapjes

Na jaren DrBlend gebruikt te hebben nu dan hier terechtgekomen. Zeer smaakvolle sapjes, vullen goed. Soepen ook heerlijk van smaak. Levering perfect alles netjes verpakt.

Lekkere en supergezonde sapjes

Mijn ervaringen van de sapjes zijn normaliter heel goed maar bij de laatste levering zat de dop blijkbaar niet goed bij de proteïne smoothie. Helaas had ik m liggend in de koelkast gelegd en zat de volgende dag alles onder het sap. Het was wel weer eens een goede reden om de koelkast schoon te maken. Dat de dop er niet goed op zit is helaas lastig te controleren zolang de flesjes nog diep bevroren zijn, dus ik ze voortaan rechtop in de koeling.

Kwaliteitssapjes met smaak

Erg professioneel, bevroren geleverd in doos met een vakje met sapflesje. Dat ze bevroren geleverd worden is handig omdat je dan goed kunt bepalen wanneer je start met de kuur. Moest wel even ruimte maken in mijn diepvries maar alles sapjes, uitgezonderd de drie soepen, pasten rechtop in mijn diepvrieslade. Ontdooitijd moest ik beter timen. Eerste en laatste dag "at" ik een deel van het eerste sapje in plaats van dat ik het dronk :) In de koelkast duurt het dus best even voordat ze ontdooit zijn. Smaken zijn goed en je hebt de hele dag door sapjes. Soepen vind ik ook lekker en keek ernaar uit. Na de soep in de avond en nacht vond ik de kuur pittig qua trek. Rest van de dag geen trek en vol energie. Al met al heb ik niet heel veel gemerkt of de kuur iets met mijn lichaam gedaan heeft, maar ik ben ervan overtuigd dat het goed is om even een paar dagen pure groente en fruit en bijbehorende vitamines binnen te krijgen. Zeker een aanrader dus.

De smaken zijn goed en hoeveelheid was erg fijn.

Mijn eerste bestelling bij Sapje was de 3 daagse detox kuur. Erg tevreden. De smaken zijn goed en hoeveelheid was erg fijn. Totaal geen honger gehad. Alles is vers. Vind het mooi dat het in glazen flesjes verpakt zit. Ik ga zeker nog eens een pakket bestellen.

Sapjes zijn allemaal best wel lekker.

Maar ik moet heel hard denken over een volgende bestelling. Ten eerste is het bijzonder prijzig, en vond ik het erg zwaar om vol te houden. Heb het wel gedaan,maar met de nodige hoofdpijn klachten. maar nogmaals....sapjes zijn prima.

Heerlijke sapjes en soepen

Ik heb zonder problemen een 3-daagse kuur gedaan. Dit is goed bevallen en voor herhaling vatbaar. Let wel op of de glazen flessen nog heel zijn. Bij mij was er 1 kapot.

Kwaliteit

Er wordt niet voldaan aan de kwaliteiten van de sappen (wordt de koudeketen gerespecteerd?). Zelfs na 5 minuten mixen bleven er veel stukjes over.

Heerlijke variatie en zonder hongergevoel

Detox kuur van 3 dagen gedaan. Alle sapjes zijn lekker of in ieder geval goed te doen. Ochtend sapje is een beetje zuur maar kan je aanlengen met water. En de soepen zijn heerlijk. Hele kuur is goed vol te houden. Heb geen hongergevoel gehad. Bezorging en communicatie is heel prettig en fijn om alle extra tips en informatie over pro- en aftertox. Ga deze kuur zeker herhalen. En de courgette soep ga ik ook gewoon los bestellen, heerlijk! En kuur had gewenste effect: gekalmeerde darmen en 2 kilo lichter!

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel