Zeer punctueel

Het gemak om via internet te bestellen is top. Daarnaast fijn dat je de bezorgtijd kan kiezen. Weten wanneer je pakket aankomt op de minuut is handig. Sapjes waren heerlijk en de soepen ‘s avonds ook. Ik heb een 3 daagse detox kuur gedaan heel goed vol te houden en ook nog een erg lekker.

super service

mooie op tijd., en tot nu toe heerlijke sapjes, wel even wennen, maar je gaat ze gauw missen. ik bestel vast weer nieuwe als deze op zijn.

Wordt mooi op tijd geleverd en goede kwaliteit en service

Prima.

Fijn dat er gebeld werd toen ik niet thuis was bij de bezorging en afgestemd is waar de zending geplaatst kon worden. En er daarna een foto is geappt.

Leuke eerste Detox ervaring

Dit was mijn eerste ervaring met een detoxkuur. Veel goede, nuttige informatie en recepten naast de lekkere gezonde sapjes. Prettige levering in overleg, helemaal bevroren en kon zo de vriezer weer in.

Smakelijke detox

Heerlijke en gevarieerde sapjes en soep voor de avond tijdens mijn 3 daagse detoxkuur.

Verfrissend

Ongeveer eens in het kwartaal doe ik de 3-daagse detoxkuur. Voor mij een gevoel van "resetten". Ik drink de inhoud van de flesjes als die nog iets bevroren is, als een soort waterijs. Dan vind ik het superlekker en voor mij is de 3-daagse makkelijker vol te houden.

Zeer tevreden over de bezorging. Aardige attente bezorger!! Alles goed aangekomen.

Extra bestelling geplaatst!

Heb al een tijdje een abonnement voor een maandelijkse levering maar nu ook de soepen en shotjes besteld. Supersnel ontvangen ook. Voor mijn gezondheid is deze investering dubbel en dwars waard!

Super easy, lekker en duidelijk!

Mijn 2e keer bij Sapje een detox kuur besteld en ben helemaal happy. De communicatie is duidelijk, de service is goed en de sapjes zelf smaken uitstekend! Er zit zelfs een soepje bij voor de avond wat ik persoonlijk erg fijn vind. Toch iets warms op een dag. De sapjes zijn heel gevarieerd en de detox is goed vol te houden met het aantal flesjes dat je krijgt. Kortom, voor mij voor herhaling vatbaar!

Verrassend lekker!

Voor het eerst met Sapje mijn sapkuur gedaan. 5 dagen. Aangegeven dat ik pompoensoep en courgette graag 1x wilde (of in ieder geval vaker tomaat). Maar achteraf verraste ook deze twee soepen mij, met name de pompoensoep. Ik heb nog weinig meegemaakt dat ik die lekker vind. Verrassen deden meerdere sapjes mij: soms zag ik de waterige substantie en rook het 'groen', maar was de smaak zacht, fris en lekker. Fijn! Op 1 na, maar dat zal ik de volgende keer aangeven: met (ongeveer 90%?) bleekselderij. Maar als ik dit volgende keer aangeef denk ik wel, dat deze vervangen kan worden. Alle flesjes zijn goed aangekomen. Hartelijk dank en tot volgende keer.

op tijd en vlot geregeld maar 1 flesje gebroken

Ik had een gebroken fles in de box

Heb veel moeite met de smaken

De soepen zijn wel aardig, maar ik heb verder toch veel moeite met de smaken. Ik ben over het algemeen gek op groente, maar duidelijk niet als sapje

In de voorlaatste levering zaten 3 flesjes met een losse dop. ook na het ontdooien lukte het niet om het dopje op het flesje vast te draaien

Fantastische sapjes in glazen flesje

De detox-kuur voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Het bijgeleverde schema was duidelijk en overzichtelijk. De sapjes waren van prima kwaliteit. Niet altijd even lekker, maar dat verwacht ik ook niet bij een detox-kuur. De kuur heeft me gebracht wat ik er van verwacht had.

Goed met uitzondering dan dat ik de beschrijving van de kuur niet had ontvangen

wel afgeschreven, niets ontvangen voor de 2de keer

beste, ik ontvang al een jaar maandelijks een doos, echter is de afgelopen maanden nu 2x wel afgeschreven en niets bezorgd. Deze laatste keer zelfs geen mail van 'niet thuis' of anders. Ik heb mijn laatste bezorging dan ook niet gehad, de vorige keer is het geld terug gestort, wat doen we hier deze keer mee? graag contact! bedankt!

Intensief maar goed

Tijdens de 3 dagen pretox en 2 dagen sapjes veel last van vermoeidheid, hoofdpijn, misselijkheid en licht in mijn hoofd. Dag 6 pas wat energieker. Ondanks dat het moeilijker was dan verwacht om vol te houden, wel tevreden met de aanschaf! Prima smaken, vooral lekkere soepjes. Mogelijk de recepten nog iets meer op elkaar afstemmen voor de pre en aftertox, zodat minder boodschappen nodig zijn.

Sapjes zijn lekker

Ik vind de sapjes van sapje een stuk beter smaken dan de concurrenten en je mag er ook meer, dus veel beter vol te houden. Ik kon makkelijk contact opnemen met de leverancier, wat heel fijn was.

Heerlijke sapkuur

Ik heb een vijf daagse sapkuur gedaan en dat is heel goed bevallen. Geen honger gehad en vol energie geweest. En 2 kilo afgevallen. Erg tevreden dus.

Het cijfer zegt al genoeg

Goed verpakt uitstekende uitleg

Lekker sapjes transport kan beter

Hoi, dank voor de lekker sapjes en soepjes voor de detox. Wij hebben drie flesjes kappot ontvangen en de sappen waren niet meer goed ingevroren. Voor de rest was het een positieve ervaring!

In 5 teugen gezondheid voor een dag

De sapjes bevallen mij uitstekend, de bezorging niet. Er wordt geschoven met de tijd, te kort om weg te gaan, dus uiteindelijk zit je vier uur te wachten.

Goede ervaring, tot hiertoe geen enkel negatieve ervaring

Prima.

Op tijd geleverd, geen kapotte flesjes. Alles zoals beloofd. Bedankt!

Over Sapje

Sapje perst biologisch sap op ambachtelijke wijze met de slowjuicer. Onze sapjes bestaan voor minimaal 85% uit rauwe groenten. Met een beetje fruit, specerijen, kruiden & zeewier voegen we extra smaak en gezonde voedingsstoffen toe. Alle ingrediënten zijn 100% biologisch, seizoensgebonden en grotendeels afkomstig van lokale leveranciers. Elke dag maken we met veel liefde heerlijke en vooral gezonde sapjes uit maar liefst 100 verschillende ingrediënten. Bij het samenstellen van onze groentesappen en detox kuren passen we actuele inzichten op het gebied van voeding toe. We zorgen altijd voor een mooie combinatie aan vitaminen, mineralen en antioxidanten. Zo helpen wij je graag je gezondheid verbeteren of op peil houden. We leveren deze zeer smakelijke en pure vitaminebommetjes bij je af in glazen flesjes. Een soort moderne melkboer dus, maar dan 100% biologisch, puur en raw!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.