Pech

Helaas 1 kapot flesje in deze levering en 1 flesje zonder deksel .

Ongelooflijk ervaringrijk

Ten eerste twijfelde ik dat ik zonder eten met alleen maar sapjes de dag zou kunnen doorlopen. Een verder succes is het eerste sapje van de dag, de kick. Als men met aan een depressie lijdt is de ochtend de meest moeilijke periode. Het duurde dan ook enkele uren vooraleer ik me goed genoeg in mijn vel voelde om te beginnen met werk. Bij het nemen van ,de kick, verminderd dit depressief gevoel. Dank je.

Smakelijk detoxen

De sapjes zijn erg lekker en door de hoge frequentie (elke 2 uur iets) heb ik geen last gehad van honger of flauwte. Soepjes war fijne afsluiting van de dag. Ik heb het advies gevolgd om pre detox en post detox dagen toe te voegen en dat heeft de overgang heel makkelijk gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar!

Lekkere sapjes, goede service en levering

Precies wat je wenst

goede aflevering .

mijn sapjes goed ontvangen en ze zijn super lekker .

Bedoeling was woe - is pas Do avond geleverd

Hoi Jammer genoeg kwam de geplande bestelling voor woe niet door. Ik had een dag detox gepland op donderdag (feestdag / ben thuis die dag). Pas Do 20 u geleverd… Groetjes Claudine

Er zijn geen vieze sapjes

En toch ben ik niet zo’n fan van groenten en fruit. De samenstelling van de sapjes zorgt dat ze allemaal interessant smaken en niet zo saai zijn als n groentesap uit de supermarkt. Die gaan vaak uit van tomatensap en heeft n zoutige laffe smaak.

Zeer vriendelijke bezorger. Dank

Ik voel me fitter

1e keer detoxen (3 dagen) was best even schakelen. De afbouw in de dagen ervoor, gaven aan dat ik toch wel koffie en suikerverslaafd was. Dag 1 had ik wat last van hoofdpijn, maar dat was op dag 2 over. Op dag 3 dacht ik.... dit zou ik nog wel langer kunnen volhouden! Ik ben er fitter uitgekomen. En dat voelt heel fijn. Heb geen behoefte aan koffie of suiker... dus dat is uit ons dagelijkse menu geschrapt. Nu is de uitdaging om goede maaltijden samen te stellen, maar ook daar krijg je tips voor vanuit sapje.nl ! Ps. Ik vond t fijn om dit in een vakantie te plannen.

Fijne producten, goede informatie en goede levering

Iedere keer op tijd een mail over de bezorgdatum en tijd zodat ik evt nog kan veranderen. Natuurlijke producten De levering gaat ook prima ..bezorger is te volgen

Sapperdeflap!

Ik was al 'gewaarschuwd' ... verrassend lekkere sapjes! Dat maakt het sappen/detoxen een stuk aangenamer. Goede instructies (digitaal en aan de fles) en fijne recepten. Overall: voor herhaling vatbaar. Een vriendin en ik gebruiken lege flesjes voor het maken van dressings. Ook handig. *voor de jonge lezers... sapperdeflap is een uitdrukking van pipo de clown :-)

Heerlijke sapjes en goede service

Fijne sapvastkuur

3 minuten voor die deadline dus top

Allemaal ok geen last gehad alleen bij de courgette soep maggi gedaan

Keurige en tijdige levering

Continue op de hoogte gehouden per mail en via de link continue updates over de tijdslevering. Chauffeur hielp mee de dozen naar binnen te dragen, omdat deze zwaar waren :-)

Heel blij mee!

Vitaal en een goede start voelt puur en gezond, bestelling verliep goed, dus tot nu toe erg tevreden.

Kwam bevroren aan

Heerlijke smaken, enorm blij

Goed vol te houden en alle sapjes en soepjes zijn heerlijk!

Detox van 5 dagen was heel goed te doen! Handig met het goede schema, lekker, ik ga het bijna missen. Je hoeft er niet over na te denken. Wel een dag heel erg hoofdpijn en moe, dus goed om een detox te doen als je niet zoveel verplichtingen hebt.

Prima uitleg, zorgvuldige bezorging

De menu's praecox en anticox zijn prima en sluiten goed aan op de groentesapjes. De flesjes zijn keurig in een doos verpakt, als je ze krijgt.

Heerlijke soep

Heerlijk, gezond, makkelijk en duurzaam!

Besteld online, direct in huis op afgesproken tijdvak voor België. Het zijn heerlijke sapjes en soepen en shotjes!! Ga nu weer bestellen.

Sapjes zijn lekker en worden op tijd geleverd. Ik drink ze al jaren en heb pas 1 keer gehad dat er een flesje kapot was.

Verrassend aangename ervaring

Van kennismaking met Sapje, over bestelling, ontvangst, doorlopen van pretox, detox en posttox, tot bevraging van ervaringen: verwachtingen overtroffen! Heel verrassende sapjes, vullend, geen hongergevoel, meer energie en zin om deze doorstart naar een gezonder leven verder te zetten! Dank je wel!

Blij met de 3 dagen detox

Ik heb net de 3 dagen detox gedaan en ben zeer tevreden over de sapjes en de geleverde informatie! De sapjes en soepjes smaakten goed en je krijgt van te voren goede informatie en recepten voor de pre en after detox. Dit is voor herhaling vatbaar!

Top service: goede inlichting wanneer precies geleverd wordt, topproducten: heel lekkere en pure smaak

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel