Een dopje was los en flesje leeggelopen

Een dopje was los en flesje leeggelopen

Ideaal voor mensen die t druk hebben en geen tijd hebben om zelf gezonde sapjes te maken zeer veel keuze ook

Geweldig.

De sapjes voor de kuur van 3 dagen was heel erg fijn. Netjes op de afgesproken tijd ontvangen en de informatie over de kuur was duidelijk en ook behulpzaam tijdens de kuur. Ik had nul bijwerkingen maar voelde wel duidelijk verschil. Rust in mijn lijf maar ook helderder en meer energie, voor mij werkte het meer als een soort eliminatiedieet. Ik dronk teveel koffie maar heb dat totaal niet gemist. Ik had wel behoefte aan iets van zout. Nu kijken wat er gebeurt als ik langzaam weer andere voeding toevoeg. Ik ga de sapkuur zeker vaker doen.

Enorm goed!!!

De sapjes zijn heerlijk en snel geleverd. Wat ik ook graag wil delen is hoe de bezorging is gegaan. De dag voor de levering moest ik aangeven dat we helaas niet thuis konden zijn in het aangegeven tijdslot. Daar werd meteen in meegedacht en er werd een goede oplossing geboden. Dus Sapje en Leen Menken, heel erg bedankt voor de goede service!

Bezorging altijd keurig op de afgesproken tijd

Helemaal prima, nog nooit klachten gehad

Afwikkeling van de bestelling: perfect Precies de goede hoeveelheid in de flesjes. Verrassende smaken. Natuurlijk proef je de groenten, maar door smaakvolle toevoegingen staat die niet op de voorgrond. Dit maakt dat sapje zich onderscheidt van andere groentensappen. Echt een gezonde aanrader

Makkelijke manier van nodige groenten en fruit op een dag te nemen.

Super lekkere sapjes laatste leveringen steeds > 2 flesjes kapot

Sapjes super!

Goede service bij het ontbreken van sapjes en natuurlijk erg lekker!

Ik wilde bij mijn bestelling nog wat sapjes extra bestellen. Dit was geen probleem en kon worden toegevoegd. Toen dit niet helemaal goed was gegaan, hebben ze dit gelijk opgelost met een nieuwe bestelling 2 dagen later. Heel fijn! Natuurlijk waren de smaken en de pre-en afterdetoxrecepten weer heerlijk!

Uistekend ervaring!

Het was voor mij de eerste keer dat ik een detox kuur deed. Ik ben super tevreden met het resultaat. Met name de de dag na de kuur volde ik me met super energie physic en mental. Tijdens de kuur had ik geen honger, niet alle sapjes vond ik lekker maar wel goed te doen. De soepjes vond ik super lekker. Ik ga het zeker weer doen en probeer een aantal sapjes toevoegen aan mijn diet.

Wederom veel potjes open in de doos

Elke levering is het weer zo ver … De gember shots met name wel vele potjes met deksel eraf in de doos . Vorige keer ook al aangegeven . Niets op gehoord . Ik heb al jaren een abonnement bij jullie en ik hoor en zie maar niets . Ik overweeg zeker om mijn abonnement te gaan opzeggen als ik wederom niets hoor

Hele goede sapjes, mooie handige flesjes en goede instructies

Bezorging en zeer kwalitatieve doos, vond hetbwel spannend met glazen flesjes maar zag er allemaal top uit. Goede beschrijving en instructies op zeer kwalitatieve flyer en per flesje uitleg wat er inzit. Zou ze zo op ieuw bestellen

Heerlijke gezonde sapjes en smoothies

Fantastische smaken en super makkelijk. ‘s avonds uit de vriezer in de koelkast en de volgende ochtend starten met een heerlijke gezonde smoothie. Love it!

Lekkere sapjes

De drie daagse detoxkuur besteld en hoewel we veel sapjes moesten drinken, wel enorme trek tussendoor. Veel met een knorrende maag rondgelopen. Ik sport veel en geef yogales (de dagen van de detox ongeveer 3 uur per dag gesport/yoga gedaan plus een uur wandelen) en ik heb de kuur s middags aangevuld met wat sla, tomaat en een avocado. Dat hielp wel wat tegen de knorrende maag. Mijn man die een kantoorbaan heeft, had hier minder last van. De soep ‘s avonds was echt fijn. Ik denk wel dat ik dit vaker ga doen, maar dan plan ik het zo dat ik niet zoveel hoef te sporten/bewegen.

Heerlijke sapjes en soepjes!

Bestelling gaat vlot en je kan zelf de tijd aangeven. Dit is de 3e keer dat ik de 3-daagse detoxkuur heb gevolgd. Alles is duidelijk, het programma is goed uitgelegd en simpel en doordat je bijna elk uur een sapje hebt en soep in de avond, valt het hongergevoel 100% mee en is het goed vol te houden. Het nieuwe fruitsapje met wortel is bovendien superlekker!

Wat een variatie van heerlijke smaken!

Mijn moeder van 83 (!) tipte me over deze sapjes. Ze is herstellende van een operatie en kon wel wat extra vitamine en energie gebruiken. Wat een aanrader! Een beetje extra vita’s kan voor niemand kwaad dus ik heb ook besteld en ben heel tevreden over deze gezonde en heerlijke sappen. De levering ging precies volgens plan en alle sapjes zijn goed aangekomen. Zodra ze op zijn plaats ik een nieuwe order!

De sapjes zijn goed van smaak. Het enige minpunt vind ik dat ik nu 2 x levering heb gehad voor een detox kuur en bij beide leveringen waren er flesjes stuk. Er worden geen nieuwe flesjes opgestuurd maar het geld van de kapotte flesjes wordt gecrediteerd. Helaas klopt je detox kuur dan niet meer. Het zou netter zijn als ze nieuwe flesjes opsturen.

Best lekker, maar weinig afwisseling

In mijn geval ben ik voor de 5-daagse detox gegaan. 5 dagen sap en soep is best zwaar, maar als je er voor gaat, is het goed te doen. Het gekke is dat je door alle voedingswaarden van de sapjes eigenlijk nauwelijks trek ervaart. De sapjes volgen elkaar snel op en voor je het weet is het alweer tijd voor het soepje. Het enige minpunt is de afwisseling. De eerste drie dagen zit je met exact dezelfde sapjes op dezelfde tijdstippen. Op dag 4 en 5 veranderen er een tweetal sapjes, maar het overgrote deel blijft hetzelfde. Iets meer afwisseling zou het nog makkelijker maken het vol te houden.

Geen honger met deze “reset”

Eerste dag is misschien een beetje wennen maar dit is nu mijn tweede keer en ik voel me er goed bij. Sapjes zijn lekker en de soep is overheerlijk

Beste sapjes van het land

Ik heb inmiddels alle sapjes geprobeerd in NL en dit zijn de beste van het land. Mvg Kiki

Heerlijke sapjes voor ons evenement

De sapjes waren heerlijk. Niet alleen gezond, maar ook erg lekker. De service was goed en de sapjes werden op tijd bezorgd. Een super aanvulling op ons evenement!

Goede en snelle leveren

Ik vraag mij alleen af waarom er enorme grote dozen worden gebruikt voor zulke kleine flesjes. Er kunnen makkelijk meerdere lagen in de dozen. Of er moeten kleinere gebruikt worden om zo het milieu te sparen.

slecht

Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar. We hebben al 2x een mail gestuurd, daar is niet op gereageerd. Onderstaande mail hebben wij gestuurd op 6 juni 2024 en op 11 juni 2024. Wij hebben net de levering ontvangen. Het valt ons op, dat veel flesjes dichtbij de houdbaarheidsdatum zitten. Er zijn flesjes bij van juni 2024 en de meeste van augustus 2024. Ook ik er een kapot flesje. Bij de vorige levering hadden de meeste flesjes een tht van april 2025. Wij snappen hier niets van en we vinden dit geen goed teken hoe jullie werken. First in, First out. Ook de thee was diepgevroren. Dat lijkt ons niet zo goed voor de gedroogde kruiden. Al met al zijn wij deze keer niet tevreden. Met vriendelijke groet, Dick Geurts Prins Willem-Alexanderlaan 106 6721AE Bennekom mobiel: 0653160730

Excellent taste keeping you full all day

The juices are tastier than the others in the sector and keeps you full all day. Especially the soep at the end of the day and the tea afterwards helps you sleep feeling fully nurtured.

Bravo

Het gebeurt niet meer zo vaak dat een bedrijf waarmaakt wat ze beloven. Maar alles klopt! De bestelling, uitleg, levering, de producten. Alles is gewoon in orde. Jullie begrijpen hoe je een klant tevreden en blij maakt.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel