Hele fijne, smaakvolle, sapjes!

Flesjes worden snel en goed geleverd. De smaken zijn echt top (wij hadden de groene kuur), met deze flesjes was 5 dagen ook easy vol te houden. Leuk ook dat je savonds een soep hebt, die oprecht heel lekker zijn! Zou zeker Sapje nog een keer bestellen en aanraden:) Meerdere merken gehad, maar deze so far de favoriet!

3 daagse detox beviel ontzettend goed!

Lekker, gezond, fris en puur! Ik ga het zeker nogmaals doen. Ik deed het om af te vallen en dat is gelukt.

Alles perfect, de aanlevering, de sapjes, de soepjes!

Het was geen straf deze detox weer eens te doen. De smaak van de sapjes is goed tot heerlijk en de aanvulling van smaakvolle soepjes maakt het geheel compleet. Dank

Ik vond alles helemaal perfect. De levering precies op de afgesproken tijd, de duidelijke uitleg, de heerlijke sappen (en vooral pompoensoep) en het was perfect vol te houden. Dit ga ik zeker twee keer per jaar doen! Dank jullie wel.

Het gaat altijd goed, maar deze keer lag er een dop van 1 shotje los in de doos!

Ik ben nog niet begonnen met de detox dagen. Zoek nog een geschikt moment. Maar alle keren gaat het prima, dus verwacht geen problemen

Sapjes zijn top, goed, smaakvol, wij zijn fan!!!

De sapkuur is zeer goed te doen qua smaak, energiebron en variatie. De service is goed, je krijgt veel informatie over o.a. pretox en aftertox met heerlijke recepten. De flesje worden diepgevroren aangeleverd, als je niet voldoende ruimte hebt in je vriezer, kunnen de sapjes prima in de koelkast. Heel fijn! Ik heb nog een dag aftertox te volgen en ik voel echt stukken fitter. Ik ben zeer tevreden met het resultaten.

Altijd goed

De doos was beschadigd. Bezorger vroeg me te checken of alle flesjes okay waren. Alles nog heel! Jammer dat de flesjes niet zijn her te gebruiken.

Makkelijk

Elke dag m’n sapje geeft me een gezond gevoel. Bezorging uitstekend en de bestelling is zo gedaan op goede website.

Omslachtig, maar positief verrast

Voorheen had ik een andere leverancier voor mijn halfjaarlijkse detoxkuur, maar ditmaal hier besteld. In de aanloop ging het mis; mijn bestelling was door een fout op de website niet goed doorgekomen. Contact krijgen telefonisch was lastig, maar uiteindelijk keurig te woord gestaan. Oplossing gevonden, 2 dagen later geleverd met wat extra sapjes. Dat was een net gebaar. De sapjes zijn uitstekend te doen en prima qua verdeling over de dag. Hierdoor goed vol te houden voor de volledige 5 dagen. De glazen flesjes en potjes zijn wel wat omslachtig, omdat het er ook vrij veel zijn, en het voelt raar om alles dan zo in de glasbak te gooien. Een statiegeldsysteem of ophaalservice om te hergebruiken zou een mooi alternatief zijn. Positief verrast en daarom 4 sterren!

gezond en lekker!

Alle sapjes zijn lekker! Kan niet kiezen.

Het ziet er super verzorgd uit. Sapjes zijn smaakvol. Informatie is zeer volledig. Recepten bij pretox en aftertox zijn goed te bereiden en heerlijk qua smaak.

Goed maar miste wel 1 sapje

Ik miste een energy sapje helaas en dit was ook nog mijn favoriet daardoor die dag wel honger gehad

Redelijk

Er zat 1 kapot flesje tussen. Er was gelekt in de doos. Pas toen dop eraf gedraaid werd viel het hele flesje uit elkaar.

Super fijne bezorging

Eerder was ik terughoudend met het bestellen omdat er geen optie was om het bij de voordeur te zetten indien niemand thuis. Nu is dat aangepast en kan dat voortaan wel. Fantastisch! Helemaal blij weer met mijn sapjes!

Zorgvuldig

Sapjes waren met aandacht bezorgd

Super blij met de biologische gezone sappen van groenten, fruit en kruiden

We hadden 1 kapotte fles smoothie. Verder alles heel. Nogmaals super blij met de sappen, soepen, smoothies en shotjes Wij hopen in de toekomst oveaalyijden te kunnen bestellen bij jullie, waarbij we alleen zelf nog eiwitbronnen kunnen kiezen. Groetjes van Oersterk coach, Margit Wezenberg

Slechte levering

Afspraak was 10x verzet en dan nog niet op de afgesproken dag en tijd bezorgd

Het was fantastisch lekker!

Dank voor de heerlijke sapjes, smoothies en soepje. Het was echt heerlijk! Echt supercombi's. De bezorging is ook heel fijn en duidelijk. Dank dat jullie er zijn.

Super snelle smakelijke sapjes

Hoi, Super tevreden over de seldersapjes en de kleine antioxidanten shotjes. Levering netjes volgens plan. Stevige doos en alle flesjes perfect intact. Was nog helemaal perfect diepgevroren en kon overgeladen worden in het vriesvak. De glazen flesjes ogen ook heel elegant en smakelijk. Avond tevoren zet ik een flesje in de koelkast en tegen de ochtend is het ontdooid om te kunnen drinken. De zachte smaak van de 100% bleekselder is zo veel aangenamer en zachter dan van gewone groene selder. De frisse citroen touch is goed maar hoeft eigenlijk helemaal niet. Zeer tevreden, zodra mijn voorraad in het vriesvak zakt bestel ik meteen weer een volle doos. Dankjewel Karolien

Verassend goed vol te houden

Ik had niet door dat de hele levering bestond uit glazen flesjes met bevroren inhoud, die ik in de vriezer moet zetten. Ik heb maar een heel klein vriezertje dus dat was een uitdaging. Waarschijnlijk heb ik ergens iets niet gelezen. Voor de rest alles heel duidelijk. Het ervaart als kwalitatief en ik krijg genoeg vertrouwen om het proces volledig te volgen zoals aanbevolen wordt. Ik heb een detox van 3 dagen besteld en dat is verassend goed vol te houden. Gisterenavond, op dag 2 was ik op een netwerk-event met heerlijk eten in overvloed. Daar heb ik mijn courgette-soupje laten opwarmen en dat was mijn maaltijd. Vandaag dag 3. Ik zie het helemaal zitten tot vanavond.

deze keer heel slecht

de sapjes waren niet geleverd op de afsgesproken dag....werden de volgende dag geleverd bij de buren, terwijl ik verwittigd had dat ik die dag de ganse dag afwezig was. Als ik 's avonds thuis kwam waren die sapjes dan ook bijna helemaal ontdooid.....dit was dus een heel slechte ervaring met de vervoerdienst. Ik krijg nu van Sapje zelf wel een nieuwe doos sapjes, en dat is uiteraard fijn, maar het kan niet dat op een onafgesproken dag diepvrieswaren geleverd worden; en afspreken doe je met twee; beiden moeten akkoord zijn, en dat is niet gebeurd.

Eén minpuntje

De Sapjes zijn zoals altijd heerlijk. Als ik de juiste maar bestel. Deze keer was de levering wél op tijd. Ik wil niet zeuren maar ik heb toch één minpuntje. En dat is dat die zware doos voor de deur neergezet wordt. Ik zou het fijner vinden als die in mijn handen gegeven zou kunnen worden of net binnen de deur gezet kan worden.

Super netjes bezorgd

Ik moet nog starten met de sapjes, maar als zag er top uit

Fantastisch Helemaal blij met jullie sapjes. Heel veel dank

Handig maar niet smakelijk

Ik vond het idee wel mooi, veel gezonde voeding in een flesje en je lichaam resetten. Echter vond ik de sapjes bijna allemaal vies en de soep echt brrr. Als ik zelf een pompoen of courgettesoep maak is het heerlijk. Met alleen groenten en bouillon. Zeker gezien de idioot hoge prijs had ik wel wat smakelijkere sapjes verwacht. Voor mij geen herhaling.

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel