Heerlijke sapjes en goede service

Fijne sapvastkuur

3 minuten voor die deadline dus top

Allemaal ok geen last gehad alleen bij de courgette soep maggi gedaan

Keurige en tijdige levering

Continue op de hoogte gehouden per mail en via de link continue updates over de tijdslevering. Chauffeur hielp mee de dozen naar binnen te dragen, omdat deze zwaar waren :-)

Heel blij mee!

Vitaal en een goede start voelt puur en gezond, bestelling verliep goed, dus tot nu toe erg tevreden.

Kwam bevroren aan

Heerlijke smaken, enorm blij

Goed vol te houden en alle sapjes en soepjes zijn heerlijk!

Detox van 5 dagen was heel goed te doen! Handig met het goede schema, lekker, ik ga het bijna missen. Je hoeft er niet over na te denken. Wel een dag heel erg hoofdpijn en moe, dus goed om een detox te doen als je niet zoveel verplichtingen hebt.

Prima uitleg, zorgvuldige bezorging

De menu's praecox en anticox zijn prima en sluiten goed aan op de groentesapjes. De flesjes zijn keurig in een doos verpakt, als je ze krijgt.

Heerlijke soep

Heerlijk, gezond, makkelijk en duurzaam!

Besteld online, direct in huis op afgesproken tijdvak voor België. Het zijn heerlijke sapjes en soepen en shotjes!! Ga nu weer bestellen.

Sapjes zijn lekker en worden op tijd geleverd. Ik drink ze al jaren en heb pas 1 keer gehad dat er een flesje kapot was.

Verrassend aangename ervaring

Van kennismaking met Sapje, over bestelling, ontvangst, doorlopen van pretox, detox en posttox, tot bevraging van ervaringen: verwachtingen overtroffen! Heel verrassende sapjes, vullend, geen hongergevoel, meer energie en zin om deze doorstart naar een gezonder leven verder te zetten! Dank je wel!

Blij met de 3 dagen detox

Ik heb net de 3 dagen detox gedaan en ben zeer tevreden over de sapjes en de geleverde informatie! De sapjes en soepjes smaakten goed en je krijgt van te voren goede informatie en recepten voor de pre en after detox. Dit is voor herhaling vatbaar!

Top service: goede inlichting wanneer precies geleverd wordt, topproducten: heel lekkere en pure smaak

Ik ben zeer aangenaam verrast over de smaak van de soepen. Ze zijn echt overheerlijk!

Lekkere sapjes, maar altijd wel minstens 1 gebroken bij levering.

Er is wel altijd minstens 1 flesje gebroken. Voortaan kan ik enkel (in België) bestellen op 2 bepaalde dagen (woensdag en ....) in de week als ik verlof heb. Op zaterdag bestellen gaat niet meer.

Wordt netjes op de hoogte gehouden en bezorgd

Ik had aangegeven bij de bestelling dat ik het in de avond bezorgd wilde hebben tussen 17:00 en 22:00 uur, in de eerste mail werd dit ook bevestigd en volgens mij betaalde ik daar ook extra voor, in de mails erna zou het pakket rond 14:00 uur bezorgd worden ik heb hier nog een melding over gemaakt omdat er niemand thuis was, hier heb ik geen reactie op gekregen en de bezorger belde om 14:00 uur dat er niemand aanwezig was en heb ik gevraagd het voor de deur te zetten, van een flesje was er een dop af en zaten een aantal flesjes onder de bieten sap. De smaak van de sapjes had ik soms wat moeite mee maar dat is persoonlijk denk ik

Prima ervaring

1e x voor mij. Hele goede uitleg erbij. Ging goed, prima te doen. Miste alleen eerste dag toch nog de koffie maar 2e dag was dat over en het kauwen. Haha dan een worteltje gedaan. Wel voor herhaling vatbaar

Lekkere en gezonde sapjes. De smaken zijn echt geweldig, bezorging en service is altijd goed.

Dit voelt goed!

Je proeft dat deze sapjes goed zijn voor je lijf, als sapkuur maar ook als boost naast andere voeding. En ik ben blij dat jullie ervoor hebben gekozen glazen flesjes te gebruiken.

Prima sapjes.

Sapjes zijn top, bezorging niet volgens afspraak. Kwamen in de ochtend ipv tussen 17.00-22.00 uur.

De bezorging is helemaal mis gegaan

Ik had een tijdvak van dinsdag middag gitaren 12 en 18.00 uur ingevuld. Op dinsdag ochtend krijg ik een mail dat het veranderd is naar de avond tussen 20.0 en 22.30 uur. Ik bel met het nummer dat de bezorging regelt en een slecht berekendste sprekende dame kon er niet zoveel mee dus verbond me door naar Leen Menkens, daar kreeg ik een vriendelijk Hollandse dame aan de tel, ze zei dat het toch overdag bezorgd kon worden en wat fouten in de planning waren gemaakt. Ik kon namelijk de avond echt niet. Toen in de middag bleef de bezorging ma tijd op 20.08 staan dus ik belde weer, ze waren al naar huis van Leen Menken dus een jonge man zei dat hij t door zou geveb en ik dan de ontvangst niet kon doen en dat ze dan de dag erna wel terug zouden komen. Toen zei ik maar dat ik wel iets ging regelen om er toch om 20.08 uur te zijn, dat heb ik gedaan en toen kwam de bestelling pas om 21.00 uur dus ik moest langer wachten. Het is niet mijn woon adres waar het bezorgd werd. Erg vervelend dat ze zomaar de tijd veranderen. En als ik bel dat ze niet zorgen dat die tijd op de oorspronkelijke tijd terug gekomen is.

Heerlijke sapjes en prima service

Sapje heeft een ruim en gevarieerd aanbod van heerlijke gezonde sapjes en ook de levering in de glazen flesjes gaat altijd prima.

Heel fijn om te doen!

Ik heb de 5 daagse detoxsapkuur gevolgd en ben erg tevreden! De bezorging was weer tip top! De bijgeleverde recepten voor de pré- en aftertox zijn heerlijk en heel gemakkelijk te bereiden, ik ben blij met de variatie en de vegan optie! Complimenten daarvoor. Tijdens het ontdooien is er wel 1 flesje gesneuveld, maar hiervoor is op mijn account een credit toegevoegd. Netjes opgelost. In het vervolg draai ik eerst even de dop open bij het uithalen uit de koelkast. (in mijn koelkast is het beslist niet na 24 uur ontdooid namelijk en moet ik de sapjes de andere dag een paar uur voor gebruik buiten de koelkast verder laten ontdooien. Hier ging het mis met mijn flesje...) Ik heb eerder de 3 daagse detox gedaan. De 5 daagse is echt wel wat pittiger om mentaal vol te houden. Maar fysiek vond ik het een weldaad!

Bedrijfsgegevens

Noorddammerweg 13 K

1424NV De Kwakel

06150 05907

[email protected]

Over Sapje

Sapje perst biologisch sap op ambachtelijke wijze met de slowjuicer. Onze sapjes bestaan voor minimaal 85% uit rauwe groenten. Met een beetje fruit, specerijen, kruiden & zeewier voegen we extra smaak en gezonde voedingsstoffen toe. Alle ingrediënten zijn 100% biologisch, seizoensgebonden en grotendeels afkomstig van lokale leveranciers. Elke dag maken we met veel liefde heerlijke en vooral gezonde sapjes uit maar liefst 100 verschillende ingrediënten. Bij het samenstellen van onze groentesappen en detox kuren passen we actuele inzichten op het gebied van voeding toe. We zorgen altijd voor een mooie combinatie aan vitaminen, mineralen en antioxidanten. Zo helpen wij je graag je gezondheid verbeteren of op peil houden. We leveren deze zeer smakelijke en pure vitaminebommetjes bij je af in glazen flesjes. Een soort moderne melkboer dus, maar dan 100% biologisch, puur en raw!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.