OPLICHTERS!

Alle ervaringen die hier geplaatst zijn(de negatieve), zijn gelijk aan mijn eigen ervaring! Eerst problemen via DHL die hield iets on hold en ik moest contact opnemen met gsmrepairxl.nl. Dit gedaan en vervolgens kon het niet geleverd worden en nu 4 maanden later geen item en geen geld! Loze beloftes zijn ze wel heel genereus in, wat een idioten zeg!

Zeer slecht

2 opladers en adapters besteld en betaald op 18 juni via Marktplaats. Binnen een week zou het geleverd worden. Track & tracenummer DHL eindelijk ontvangen nadat weer nagevraagd te hebben omdat week om is. Navraag bij DHL moet bij leverancier geïnformeerd worden. Vervolgens weer na veel moeite via Website nieuwe klacht gemeld en alle gegevens DHL en contactgegevens achtergelaten, kreeg bericht dat het uitgezocht zal worden. Dit liep weer een paar weken zo over en weer. Vervolgens eindelijk weer contact en reactie dat er privé-omstandigheden waren waardoor geen actie was. Komende weken wordt alles uitgezocht en uiterlijk eind september bedrag teruggeboekt. Het is inmiddels 12 oktober en besteld en betaald maar niets meer gehoord en ook niets teruggeboekt op rekening. Probeerde met heel veel geduld tot een oplossing te komen, maar ook dat is niet voor GSMRepairXL goed genoeg, waardoor niets rest dan een negatieve review af te geven. Veel beloven maar niets geloven. Zwaar teleurgesteld in GSMRepairXL. Niemand moet met hun in zee om verdere ergernis en financieel debacle te voorkomen!!!!

Betalen kan leveren hoemaar

Heb nogmaals voor U uitgezocht maar dinsdag 27e moet het bijgeschreven worden!. Mvg Gsm Het geld moet van mijn externe bank komen naar u rekeningnummer het geld is onderweg zijden ze het duurt normaal via hen wel 14 dagen maar ik verwacht dat het zeker deze week gegarandeerd op U rekening zichtbaar moet zijn! 2 magsafe besteld 45€ betaald nooit geleverd beloven alles gebeurt niets Dit bedrijf raad ik niet aan. Beloven veel. 45€ kwijt. Boven genoemde zijn emails ontvangen van dit bedrijf

Top bedrijf!

Nintendo Games besteld goede services

iPhone 12 besteld volgende dag geleverd!

Goede en eerlijke bedrijf!

Leveren niets

Besteld 2 op,ader, betaald maar na 1 maand niets ontvangen. Ga aangifte doen. Bestel niets bij deze winkel. Doe allemaal aangifte dan hebben we kans dat andere niet worden opgelicht.

Niet eens 1 ster waard

Oplichters!!!! Niet hier bestellen!! Geld weg en je krijgt niks binnen

Spijt bestelling, koop op deze site niets!!!!

Apple oortjes besteld eind maart. Na een week alleen maar mails van de transporteur ontvangen, dat ze het pakketjes nog niet hebben ontvangen van GSMrepair GSM repairxl gevraag de bestelling te annuleren en geld terug te storten. Ze beloven het geld terug te storten. Dit geld zou al in april worden terug gestort, maar 15 juni nog steeds niks ontvangen. Hier al meerdere keren over geappt en krijg elke keer de valse belofte dat het geld over een paar dagen binnenkomt. Bestel hier niks!!

Erg slecht, oplichterij

Ik zou hier zelf zeker niet nog een keer bestellen. Ik heb hier AirPods 2 besteld, maar die waren niet gesynchroniseerd met Apple, of in ieder geval stond er ‘onderdelen vervangen’ en toen ik belde kreeg ik van Apple te horen dat ze inderdaad vervangen waren. (gek want stond er niet bij) Ik heb gemaild, helaas zonder reactie. Mochten ze contact willen opzoeken is mijn e-mailadres [email protected] en als zij het willen/kunnen fixen, dan ben ik blij, maar dat gebeurt blijkbaar niet vanzelf. Verder duurt dit al langer dan een half jaar, dus nu is het wel echt vervelend. Doe er iets aan aub.

Niks geleverd en geld niet terug.

Een spel besteld in maart. Na 2 weken nog niks ontvangen. GSMrepair geeft aan (na een paar mails vanaf mijn kant) dat het spel niet leverbaar is. Ze beloven het geld terug te storten. Dit geld zou al in april worden terug gestort, maar nog steeds niks ontvangen. Hier al meerdere keren over gemaild en krijg elke keer de valse belofte dat het geld over een paar dagen binnenkomt. Bestel hier niks!!

NOOIT HIER IETS BESTELLEN

Op 03-05-2021 een Nintendo Switch game besteld. Al snel kreeg ik te horen dat ze de game hadden afgegeven bij DHL. Maar tot op heden nog geen game gezien. Gelukkig voor achteraf betalen gekozen. Billink heeft deze zaak nu van mij overgenomen. Ik zal hier nooit iets meer bestellen

Niets ontvangen en geen geld terug

Op 28-04-2021 heb ik een spel gekocht voor de Nintendo Switch bij Gsmrepairxl. Ik kreeg al snel een mail waarin stond dat het spel niet leverbaar was. Hierop heb ik laten weten de bestelling te willen annuleren en mijn geld terug te willen. Ik kreeg daarop reactie dat mijn geld binnen een paar dagen op mijn rekening zou staan. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Op mijn latere mails is geen enkele reactie gekomen! Ik dacht door 3 weken van te voren het verjaardagscadeau voor mijn 10 jarige zoon te bestellen het wel op tijd binnen zou zijn. Nu moet ik hem dus vertellen dat er niks is op zijn verjaardag.

Heel slecht

Nooit bestellen bij GSMRepairXL. Langer dan 2 maanden aan het wachten op mijn bestelling. Volgens hun ligt het bij DHL al heel lang en DHL levert niet!!!! Nit hun probleem maar mijn probleem. Alsof ik voor DHL heb gekozen. Zij kiezen toch hoe ze iets verzenden, of ben ik nu gek?

Betrouwbaar

Nintendo switch games besteld volgende dag ontvangen, zeer netjes geholpen door medewerkers van gsmrepairxl!

Goede betrouwbare webshop!

Loze beloftes, niet kopen bij deze winkel!

In maart bestelling geplaatst die ze niet hebben kunnen leveren, zelf gevraagd om een annulering. Ik ben nu al meer dan een maand bezig om mijn geld terug te krijgen, al vele mails gestuurd maar krijg alleen maar ontwijkende antwoorden met loze beloftes. Koop hier niet!

2 switch games besteld, niets ontvangen

eind maart 2021 2 games besteld en een dag later postnl link binnen. daarin staat dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden. op de dag van levering verspringt de tijd naar pakket is niet ontvangen door Postnl. na een paar dagen dit gemeld bij GSMRepairXL en bij Postnl. die geven aan dat het bedrijf melding moet maken dat er een "manco" is. wat ik overigens niet geloof. daarna gaan er ongeveer 25 mailtjes op en neer en steeds beloftes dat het geld retour gestort gaat worden. vragen ze, mag ik je bankrekening nummer nog een keer dan maak ik het over, oke, volgens mij heb je die maar goed. nee is privacy wet en zo, ik zie je nummer niet. HAHA.... wat een slapstick. en het gaat zo maar door. al met al geen games en € ruim 85 euro kwijt. ik zeg NIETS bestellen bij deze toko. ze zijn niet te vertrouwen en beloven van alles !

Niet prettig.

Naar een verkeerde levering van een telefoonhoesje in januari 2021, de belofte dat de juiste nageleverd ging worden. 15 mails en beloftes of geen reactie het geld retour gevraagd. Ook hierop vreemde reacties of niet maar tot op heden nog steeds niets gezien. Inmiddels drie maanden later het geld retour ontvangen maar daar moet je wel hemel en aarde voor bewegen.

Rukzaak

Bestelling van 24 maart, door de winkel zelf geannuleerd op 2 apil ivm leveringsproblemen. Binnen 5 dagen zou ik het geld terugkrijgen. Ondertussen 26 april.

Toezegging 9 maart 2021 - nog niet uitgevoerd

Ik heb besteld, betaald & ontvangen. Alleen op de factuur staat btw bedrag niet ingevuld. Hasan begrijpt de vraag en vanaf 9 maart komt er een nieuwe factuur met btw bedrag. Tot op heden, 19 april 2021, geen juiste verkoopfactuur gezien. Jammer.

Prima webshop

Geeft snel reactie, houdt je op de hoogte van de orderstatus, handelt de zaak netjes af.

Bedrogen

Airpods besteld. Na drie maanden allerlei beloftes vanuit GSMrepairXl nog steeds geen product gezien en geen geld retour gekregen.

Zeer snel en zorgvuldig

Werken zeer snel en zorgvuldig Wanneer hét aangegeven product niet geleverd kan worden wordt het aankoopbedrag direct terug gestort Heel professioneel

Meneer heeft netjes mijn geld teruggestort ja annulering van mijn kant

Meneer heeft mijn geld teruggestort toen ik erom vroeg, omdat de spellen nog bij de leverancier lagen en niet bij hen zelf in het magazijn lagen. Heeft mij continu op de hoogte gehouden van de terugbetaling. Erg netjes De betaling en terugbetaling verliep via Mollie.com. Terugbetaling kan sneller maar dit lag niet aan Gsmrepairxl want heb het bewijs gezien met de datum van terugstorten door gsmrepairxl Voor nu 4 sterren maar wie weet bij mijn volgende bestelling 5 sterren want dan weet ik ook hoe de levering bevallen is.

Uitstekend geholpen

Je krijgt snel n mail met je bestellimg en al snel word het geleverd. Als klant heb ik goede contacten gehad na wat vragen met de winkeleigenaar. Alleen maar positief