Een echte aanrader

Haar producten zijn van top kwaliteit.

Tevreden met biab. Prijs mag een beetje reducers

Goede service en geweldige kwaliteit

Goede service en geweldige kwaliteit

Super leuke en handige producten om mee te werken!

Ontzettende fijne producten om mee te werken ❤️

Ontzettende fijne producten om mee te werken bestelling is snel binnen, vooral dat lekkers wat is toegevoegd en een klein kadootje heel leuk ik ben tevreden Nagelstyliste dankjewel ❤️

Goede producten en service.

Goede kwaliteit producten. Super goede en snelle contact /reactie (klantenservice). Pakketjes snel verzonden en altijd zorgvuldig ingepakt.

Fantastische t-gel

Heerlijk

Supersnelle en correcte service

Topservice! Snelle levering met een leuk cadeautje erbij. S

Ik had een try out pakket besteld omdat ik op zoek ben naar andere leuke merken. Ik kreeg een compleet pakket waar alles in zat wat ze verkoopt. Dus voorlopig nog niet alles gehad maar echt top. Ook toen ik kleuren kocht kreeg ik zelfs nog een super leuk verjaardag pakketje erbij omdat ik jarig was, dat zat een bitje bij, Gelpolish, nagelriem stokjes, base coat en ook nog een t-gel dus echt top.

Ik heb de producten nog niet geprobeerd maar het bestellen ging super makkelijk. Ik had wat vragen, deze werden snel beantwoord. Het pakketje uitpakken was een klein feestje. Alles was super cute ingepakt er zat een lief kaartje bij en wat lekkere chocolaatjes. Heel erg leuk gedaan. Mijn dag kon niet meer stuk.

Ik heb een privé cursus gevolgd bij Tanya Savencho! Ik ben super warm ontvangen door de TS team en heb ik heel veel geleerd. Ik heb de training perfect square gevolgd. Er is echt alle tijd voor mij genomen tot dat ik het correct onder de knie kreeg. Ik voelde me ook op mijn gemak waardoor ik mij vrij voelde om vragen te stellen. Verder vond ik manier van cursus ook heel fijn, omdat ik echt het idee had dat de cursus ook op maatwerk is geleverd. Sommige aspecten had ik al onder de knie, maar bij andere aspecten waren er leermomenten voor mij. Hier wordt dus echt rekening mee gehouden! Ik raad de cursus aan mensen die hun werk willen verbeteren en echt kwaliteit willen leveren. Dit krijg je namelijk van TS!

Super tevreden van dit merk!

Ik ben enorm tevreden van de producten van Tanya Savchenko en ze geven ook een heel goeie service. De producten komen erg snel aan dus ik moet nooit lang wachten!

Met aandacht verpakt

Ik kreeg mijn pakketje leuk verpakt met een handgeschreven kaartje. Glittertjes als kadootje en een lekker chocolaatje. Nu de TS gel voor het eerst gebruiken met mijn nieuwe penseel. Ben benieuwd!

Top product!!

Zeer mooi product en heel fijn werkbaar

Een echte aanrader

De producten zijn van zeer goede kwaliteit. Ik ben zelf geen nagelstyliste. Ik heb wel een diploma manicure. Maar dat is wel van heel lang geleden. Toen waren de technieken anders. En de technieken en producten die nu gebruiken worden daar was toen nog geen sprake van. Ik gebruik de producten alleen bij mezelf. Ik ben ook lid van TS Club. Daar heb ik toch al heel veel van opgestoken.

Goed geholpen met vragen en duidelijke informatie

Zeeer fijn product

Ik heb de T-gel en de nieuw almond salon upperforms gekocht. Ik was geen klant van de TS producten. Maar ik wilde het ervaren. De T-gel is zeeer fijn, brengt fijn aan, levelt mooi, loopt zga niet uit, mooie kleuren, echt top. Nadeeltje vind toch de wel de geur, ik vind het vrij indringend. En 1x upperform geprobeerd, dus niet heel reëel om te oordelen.

Heel lief en behulpzaam team. Super producten. Bijv T-Lastic geweldig voor mijn papier dunne nagels. Snelle bezorging. En TS-club is GEWELDIG! Super leuke platform met 180+ lessen.

Goed snel geregeld

Heel tevreden ,makkelijk snel ,en optijd geleverd! Met ook nog iets verrassends erbij Blij met mijn bestelling ! Dank jullie wel .

Naast dat de producten onwijs fijn zijn om mee te werken, is Iedereen van TS enorm behulpzaam en denken echt met je mee! Komen direct met een oplossing.

Besteld, zelfde dag opgestuurd, zou volgende dag bezorgd worden maar door carnaval kon de bezorger hier niet komen. Vandaag binnen gekregen, netjes verpakt. Ik ben blij!

Producten en customer service die je naar een beter level brengen

Stap voor stap ga ik volledig over naar de producten van TS. De TS Club is een digitale steun in mn zoektocht naar perfectie maar de service van het hele team is iets zeer unieks. Nooit eerder nam er iemand persoonlijk contact met me op om te vragen naar mijn noden en mijn wensen. Ik kan de diensten, producten en opleidingen in real life en de TS Club enkel maar aanraden. Nooit eerder geziene vriendelijkheid en kwaliteit.

Het beste van het beste

Lieve Tanya , Wat een product! Het beste van het beste. De T-gel ,. Wow het beste gel ! Je hoeft niet veel na te vijlen, want het product legt zich bijna helemaal perfect. Je instagram story die je deelt heb ik veel aan,. Zo zie ik direct waar ik fout ga in mijn handelingen. En dit deel je helemaal gratis ! Lieve Tanya , ik wil je nog 1 ding zeggen. Wat ben jij een top vrouw.

Purposeful

The level of team working is TOP.you organize all your goals in the same way to achieve the same development &…

Zeer snelle levering en ook de vraag die ik er aan vooraf had werd zeer dnel beantwoord. Top!

Oostergo 56 2716AS Zoetermeer

+31 (0) 6 51533668

Over Tanya Savchenko Nails

Welkom bij Tanya Savchenko Nails Het adres voor de beste nagelproducten en professionele trainingen en opleidingen. Wij geven trainingen voor de beginnende en de gevorderde nailstyliste. Iedereen is welkom om onze uitstekende service te ervaren. Wij gaan voor kwaliteit want kwaliteit is het enige dat er echt toe doet.