Filters

10

Altijd uitstekende ervaring!

Mijn ervaring met Tanya Savchenko Nails is altijd erg goed. Ik had een aantal producten aangekocht en er was een vertraging bij de pakjesdienst, ik kreeg meteen een oplossing aangeboden door het team TSN! Dit bedrijf is dus heel meedenkend voor hun klanten. Ik voel dat alles tot in de puntjes doordacht is. Nog nooit een slechte ervaring gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topkwaliteit en topklantenservice

De producten die ik heb aangekocht zijn zeer makkelijk in gebruik en zijn echt van goeie kwaliteit. Ik merk ook dat mijn klanten hun nagels er gezonder uitzien wanneer ik het product afneem. Als ik een probleem of vraag heb, antwoordt de klantenservice snel en gedetailleerd!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en vlotte service

Goede en vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
9

TS club

Heldere uitleg met demonstratie filmpjes. Heb al veel tips meegenomen die me hebben geholpen! Een aanrader voor iedereen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Vlotte service, snelle verzending. Heel netjes ingepakt en super leuke goodiebag. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

New love babies

Nieuwe producten betekend nieuwe bestelling. Alles wordt zo snel, goed en fijn geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel veel plezier weer gekregen!

Super tevreden! De online training heeft mij weer enorm gemotiveerd. Er is altijd vernieuwing en inspiratie, waardoor ik met veel plezier blijf leren en groeien. Echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ik heb enkele basics aangeschaft om eens uit te testen. Dit nadat ik al meerdere malen hoorde dat het goede producten zijn. Ik werkte steeds met Jet Set Beauty, daarna alles van Urban Nails. Tevreden van, maar de fiber gel, de fiber deeltjes zaten vaak in de weg. Ik test momenteel de T-gel builder, mega fijn! Je kan echt dun genoeg werken en vijlt zalig af.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo blij met jij!

Top producten, top service kan niet anders zeggen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Ik gebruik sinds kort de producten van ts nails en ben nu al super tevreden. De producten vind ik fijn werken, je krijgt veel handige informatie en in de winkel staat het personeel voor je klaar om je te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle reactie, en goed advies!

Reageert snel in de dm, komt met top advies. Super vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Wauw!

Altijd vriendelijk, behulpzaam en professioneel. De service is geweldig en de producten zijn van topkwaliteit. Daarnaast zijn de trainingen die Tanja aanbiedt ook echt een aanrader. Je merkt dat er veel kennis en passie achter zit. Een betrouwbare groothandel met fantastische producten en trainingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Inspirerend

De lessen zijn ongelooflijk leerrijk en verslavend om naar te kijken! Tanya legt voor zichzelf duidelijk de lat hoog en werkt perfectionistisch. Ze daagt me uit en prikkelt me om dat ook te doen! Dankjewel daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig leer platvorm

Voorheen bij 2 andere online leer memberships geweest.Waarvan 1 zeer onproffesioneel en chaotisch!De andere super maar voor de prijs nog niet veel video's op het platvorm.Dit leer platvorm is helemaal top.Uitleg tot in de puntjes.Heel veel expertise en vakkundige uitleg.Uitleg is zeer duidelijk en ze neemt zich echt de tijd om alles uit te leggen tot in de kleinste details.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede ervaring met ts nails. Nooit problemen gehad en het team reageert altijd op vragen. Je kan een berichtje sturen en ze helpen je altijd verder. Sinds het begin dat ik nagels zet al fan van dit merk! Heb al verschillende merken geprobeerd, maar ts is toch het beste merk! Ook ts club ben ik grote fan van. Alles wordt zo duidelijk uitgelegd en je leert er super veel van.

  • Aanbevelen? Ja
8

duidelijke website

Bestellen gaat vlotjes. maar is altijd verbetering mogelijk. vandaar geen 5 sterren

  • Aanbevelen? Ja
10

Super als altijd

De service is altijd top. Snelle levering en alles zorgvuldig ingepakt. Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar, snelle levering en Kwaliteit

De Cateye gels zijn prachtig en verwerken fijn.. Èèn laagje zou al genoeg zijn om een prachtig resultaat te krijgen. Ik gebruik 2 dunne laagjes. De rubber base (biab) werkt héél fijn en géén lifting.

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne groothandel

Mooie produkten. Alles goed omschreven. Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Een echte aanrader

Zeer goede kwaliteit van producten en materialen. Ok ze zijn een beetje duurder, maar ze zijn dit echt wel waard. Ik gebruik ze nu toch al een paar jaar. Ik wil geen andere producten en materialen meer. Ik heb al dikwijls gezegd dat jij en je team toppetjes zijn. Ik gebruik ze alleen op mezelf. Want ik ben geen pro nagelstyliste. Ik heb heel veel geleerd van de TS Club. Als je soms filmpjes ziet op Youtube dan denk ik want dit klopt niet hoe die dat doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een product dat het makkelijk maakt om goed resultaat neer te zetten!

In mijn 8 jaar als nagelstyliste heb ik met verschillende merken gewerkt maar niets is mij zo goed bevallen als de producten van TS. Voor mij is het een betrouwbaar product waarmee ik in een handomdraai de mooiste setjes maak. Daarnaast is er veel keuze en is de service uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Overzichtelijke Website

Overzichtelijke website met duidelijke uitleg. Mooie aantrekkelijke nagelproducten,net een snoepwinkel! Heb Tanya haar producten nog niet geprobeerd dus ben benieuwd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd genoeg informatie en hulp.

Ik vind dat de service heel goed is, er zijn ook altijd verschillende acties en helpen je als je ergens vast zit.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldige uitleg middels een brochure bij mijn bestelling

ik vind TS Nails een super fijn bedrijf en groothandel, bij mijn laatste bestelling zat een brochure met super goede uitleg over hoe je en welke produkten bij welke nagels je moet gebruiken, de produkten ( prep, base en gels) werken ook super goed, ik heb jaren in de TS Club gezeten waar je goede uitleg krijgt wat je nodig hebt als je beginnende nagelstyliste bent, maar eigenlijk voor alle nagelstylistes ook als je al jaren een salon hebt....baal ook wel dat ik ermee gestopt ben ;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerste bestelling en erg tevreden!!

Voor de eerste keer bij TS nails besteld en tot nu heel erg over te spreken. De kleuren zijn echt prachtig en de cat-eyes zijn helemaal geweldig! de structuur van de gellak werkt prettig en voelt fijn aan met aanbrengen. Heel prettig dat je er gelakte kleur staafjes bij geleverd krijgt, scheelt zelf lakken. Ook de prijs-kwaliteitsverhouding vind ik top. Ben zeer tevreden met mijn bestelling, ook kreeg ik nog cadeautjes mee geleverd <3

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bredeweg 146a

2761 KC Zevenhuizen

+31 651533668

[email protected]

Over Tanya Savchenko Nails

Welkom bij TS NAILS, Dé plek voor professionele nagelproducten én inspirerende trainingen. Of je nu net begint of al jaren in het vak zit — bij ons vind je workshops en opleidingen die écht bij jouw niveau passen, gegeven door Educators met passie voor nagels en oog voor perfectie. Kom zelf ervaren hoe persoonlijke service en topkwaliteit samenkomen. Bij TS NAILS draait alles om één ding: kwaliteit, altijd.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.