TOP

snelle levering dus top service en de producten zijn gewoon super goed, de beste! Mijn klanten ondervinden zelf ook dat het veel betere kwaliteit is. Echt heel tevreden zou nooit niks anders meer willen.

Altijd mooi ingepakt pakketje en zeker de ontboxing is altijd mega leuk. Daarbij zijn de producten goed. Dat is natuurlijk aller belangrijkste.

Top!!

Super producten!!!

Hele fijne producten!

Snelle verzending. En erg blij met de base en topcoat van TS Nails. Ik vind het ook erg fijn en leuk dat ik producten kon kiezen om uit te proberen. Grote kans dat ik in de toekomst nog meer aanschaf.

Snelle levering, hoge kwaliteit

De nagelriem schaar is van super goede kwaliteit, de forms zijn zeer stevig en de milky builing gel heeft echt een mooie kleur

Hele goede service.

De bestelling was snel in huis. En goed verpakt! Leuk een cadeautje erbij!

Besteld volgende dag in huis super en altijd met een Geschreven bedankje en kadootje ❤️

Helemaal top

Snelle verzending, leuk ingepakt.

Snelle en goede levering.

Goede producten. Zeer tevreden over de ontvangst van de samples. Snel geleverd

Matig

Ik kan moeilijk beoordelen als ik mijn pakket nog niet ontvangen heb

Toppie

Altijd mega snel geleverd, en goed verpakt en zat er lekker snoepje en een leuke glitter extra bij! Producten zijn heel kwaliteitsvol een echte aanrader! You rock Tanya en team

Top producten en Geweldige service

Eerste keer dat ik iets besteld heb en werd meteen gebeld met een tip om het bedrag met 5€ extra af te ronden aangezien je er dan een cadeau bij krijgt! Super dat jullie hier meteen voor bellen en hiervoor de moeite nemen! Dan krijg je ook nog eens een super leuke kleur glitter als cadeau en niet zoals normaliter de achtergebleven glittertjes die niet iedereen mooi vind. Ik ben nu al weg van jullie en zal snel nog meer gaan kopen bij jullie! Dankjewel

Zo goed in wat ze doet, een echte passie

Vlot verloop van inschrijving voor de online cursus. Duidelijke uitleg, praktijk mooi in beeld gebracht. Goede opvolging van het huiswerk en snelle feedback. Motiverende woorden.

Netjes en professioneel bedrijf!

Super netjes.. ik werd gebeld door Anita .. dat ze een actie hadden vanaf 100 euro of ik deze gezien had .. had ik niet maar kreeg ik een verrassing pakket erbij... voor 12 euro bij besteld en klaar! Heel leuk dat ze je daarover bellen en de test producten zien er heel professioneel uit!

Correct en super snelle levering!

Bij Tanya Savchenko verloopt mijn bestelling steeds heel vlot en snelle levering! Ideaal voor mij die soms al eens een product heel dringend nodig heeft! :)

Topservice

Snelle en correcte levering met een heerlijk chocolade bonbon erbij

Snelle levering, goede producten.

Heel duidelijk en correct

Heel erg duidelijk uitgelegd. Iedere stap wordt uitgebreid omschreven en zo heel erg makkelijk om te begrijpen!

SUPER

Super service & snelle leveringen. Opleidingen zijn heel leerzaam en altijd goed uitgelegd, ik heb er heel veel van bijgeleerd! En ook nog een SUPER team! ❤️

Super service!

Altijd vriendelijk, goede service. Niks op aan te merken

Top kwaliteit en service

De producten zij geweldig, top kwaliteit, en wat een top team. Xxx

Briljant!

Snelle leveringen en staat open voor elk gesprek!

Supersnelle levering en zalige productjes

Super good

Colors are very beautiful quality very good I’m really happy , thank you very much!!!!!

Ik heb voor het eerst besteld om te proberen en kennis te maken met de producten. Ik ben echt enorm verrast door de snelle service. En de kwaliteit van de producten zijn echt goed.

Over Tanya Savchenko Nails

Welkom bij Tanya Savchenko Nails Het adres voor de beste nagelproducten en professionele trainingen en opleidingen. Wij geven trainingen voor de beginnende en de gevorderde nailstyliste. Iedereen is welkom om onze uitstekende service te ervaren. Wij gaan voor kwaliteit want kwaliteit is het enige dat er echt toe doet.