Alles is altijd tot in de puntjes verzorgd!

Zowel als op cursus of met een bestelling. Alles is altijd tip top in orde. Kan niets negatief oordelen.

Vlotte levering van mijn bestelling. Leuk dat je zo op de hoogte gehouden word van je bestelling

Een kadootje

Het begint al bij het open maken van het pakket. Je voelt dat er zoveel liefde in is gestopt. En de producten zijn van top kwaliteit. Love love love it Snel weer een bestelling plaatsen voor nog meer kleuren.

Snelle levering vriendelijke klantenservice

Ik heb mijn pakketje snel ontvangen met lekkere chocolade erin. Het lukte mij niet om de camera juist te bevestigen op mijn iphone 13 dus gebeld met de klantenservice. En super goed geholpen alleen moet ik het nog uittesten. Groetjes, Esra

Top service!!

Top kwaliteit producten en altijd weer top service (vooral snel)!!

Super producten en super goede service

Beetje jammer

Hele grote TS fan hier, maar het kleurtje gelpolish is in realiteit volledig anders dan afgebeeld op de website (zacht, oudroze op webshop en fluo roze in het echt). Vind het jammer want dat fluo roze ga ik nooit gebruiken… Anders topservice!

Bestellen ging supervlot. De levering was heel snel en alles wat met suuuuperveelzorg ingepakt. Zalig!

Snelle service !

Ik werd vrolijk van de geur van het pakje

Snelle service! Netjes verpakt

Super snelle levering, alles super netjes ingepakt en met liefde. Daarnaast zijn ze de beste producten in de markt!

Snelle service!

Zeer snelle levering. De producten voldoen aan mijn eisen.

Snel geleverd!

Pakketje was zeer snel geleverd alleen zaten er een paar spullen onder chocola omdat het warm was en het chocolaatje was gesmolten. Misschien is het handig om nu met warme dagen geen chocola meer in het pakketje te doen.

Goede producten en vriendelijk personeel!

De producten zijn van goede kwaliteit! Was mooi op tijd geleverd.

Snel en handig

Hoe heerlijk is het dat je iets bestelt en het er vrij snel is. 2 dagen heeft het geduurd ohja en nog iets in het pakketje zaten van die schuim rondjes met een heerlijke geur !!!

Top!!

Top! De volgende dag had ik allesbinder huis!!

Topper

Top producten

Mijn eerste bestelling geplaatst en cfr afspraken, 's anderendaags geleverd.

✅✅✅

Absoluut goed

Kwam snel ,zal leuk kleinigheidje bij en het rook zelfs lekker

Perfecte service!

Snelle levering, postpakket was zeer verzorgd ingepakt, mooie kwaliteit producten!

Super snelle levering.

Correct en zorgvuldig geleverd

Voor levering telefonisch contact om bestelling te optimaliseren vind ik zeer prettig

Besteden echt aandacht aan het verpakken van je online bestelling. De kleine verrassingen maken het extra leuk.

Over Tanya Savchenko Nails

Welkom bij Tanya Savchenko Nails Het adres voor de beste nagelproducten en professionele trainingen en opleidingen. Wij geven trainingen voor de beginnende en de gevorderde nailstyliste. Iedereen is welkom om onze uitstekende service te ervaren. Wij gaan voor kwaliteit want kwaliteit is het enige dat er echt toe doet.