Een echte aanrader

Verzorgde en snelle levering.

Super service, snel ontvangen!

Heel erg aardige mensen, goede service en het pakket is snel bezorgt!

Was snel geleverd 1 nadeel: ik had het laten leveren op het adres van mijn zaak waar ik niet woon, ik vertrouwde erop omdat er stond dat verplicht moest afgetekend worden, ik dacht als ik er niet ben zal wel een briefje in brievenbus zitten om af te halen bij b post, maar stond gewoon los aan voordeur en ik was er 2 dagen niet, gelukkig was het niet weg want kost evengoed weggenomen zijn van iemand

Snelle verzending. Super goede en leuke productjes om met te werken. Prijs kwaliteiten is uitstekend.

TS Club membership

De lessen op video die ik tot nu toe heb gezien zijn geweldig! Zeer duidelijk uitgelegd. Ik denk dat misschien enige voorkennis wel handig is hoewel niet per se noodzakelijk. Ik ben deze lessen gaan volgen nadat ik een volledige cursus heb afgerond en heb dus al theoriekennis en aardig wat praktijk ervaring. Maar dit is echt geweldig, de kwaliteit van de lessen vind ik super hoog en dit is echt voor mij om de puntjes op de i te zetten.

Super sneller levering en makkelijk In gebruik eerste setje bij mezelf gezet en super goed gelukt dank zij de goede uitleg. Ook mijn dochter is fan.

Wat ben ik blij met dit platform en dat ik mijzelf dit cadeau heb gedaan! Goede en duidelijk uitleg over hoe en ook waarom je iets moet doen!

Altijd netjes verpakt en énorm snel verzonden altijd. Ook super leuk het kleine geschenkje er steeds in zit.

Heel erg meegedacht!

Ik had een probleempje met een frees en ze hebben heel erg geholpen en meegedacht voor een super oplossing!

Top bedrijf!

Na mijn eerste bestelling, nam het bedrijf de moeite om mij te bellen voor uitleg van de bestelde producten… Dat heb ik nog nooit meegemaakt, dus erg professioneel, daar houd ik van!

Super goed!

Op vragen en antwoorden krijg je vlot reactie! De bestellingen worden uiterst zorgvuldig ingepakt!

Goed !

Goede service , snelle levering

Echt fantastische spullen met zo mooi resultaat!!

Geweldige service

Er was een fout bij mijn bestelling, mail verzonden en gelijk opgelost. Top service

Geweldig!!

Heb jaren gezocht naar een goed produkt . Biij TS krijg je de produkten die zeker wel 6 tot 8 weken blijft zitten op de nagels Raad iedereen aan om bij haar de opleiding te gaan volgen er bestaat geen betere leermeester als tanya savchenko!!

Snelle levering, zeer behulpzaam

Mooie gel. en erg behulpzaam. Zeer vriendelijk.

Prijs/kwaliteit en service is top!

Heel blij dat ik TS leren kennen heb via social media. Nog nooit zoveel bijgeleerd op korte termijn met de lives van TS. Ik word heel zen van Tanya's stem als ik naar haar demo filmpjes kijk. Ook heel tevreden over de producten en materiaal die TS aanbiedt.

Supper

Een hele goeie duidelijke uitleg

Zeer tevreden met mijn eerste aanschaf

Ik volg Tanya al een tijd op insta en kijk ook haar live's. Nu eindelijk mijn eerste bestelling gedaan. Duidelijke uitleg op de website bij de verschillende producten die ze aanbieden. Snel geleverd, mooi verpakt met zelfs een presentje. Ik vind de potjes/flesjes zelf er wat goedkoop uitzien voor zo'n relatief duur product maar de kwaliteit daarin tegen is echt anders dan andere en ik ga hier zeker vaker bestellen en meerdere producten uitproberen

Eerste keer besteld en zijn ondanks de drukte super snel❤️

Fijne en snelle service

Ik volg Tanya al 5 jaar en ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo duidelijk en helder de dingen deelt als wat zij doet. Ook haar producten zijn heel fijn. Tanya weet waar zij voor staat!

Geweldige try-out pakket ontvangen. Wat een feest om het uit te pakken, Alles was super leuk en netjes verpakt.

Mijn eerste bestelling geplaatst vanuit België en al de dag erna had ik het ontvangen. Super lief ingepakt ook met een snoepje en glitters + vijl als cadeautje☺️ de gels heb ik nog niet gebruikt maar ik heb er alle vertrouwen in

Snel en alles geleverd

Eerste keer dat ik iets heb besteld Zeer tevreden, alles goed verpakt Snelle verzending

Snelle en nette service

1e bestelling gedaan en ben zeer te Vreden over snelle service en mijn eerste ervaring met materiaal is ook veel belovend. Wil als de deuren open gaan ook de TS club volgen. Ik kijk daar naar uit want de live op Instagram hebt ik nu al veel geleerd.

Over Tanya Savchenko Nails

Welkom bij Tanya Savchenko Nails Het adres voor de beste nagelproducten en professionele trainingen en opleidingen. Wij geven trainingen voor de beginnende en de gevorderde nailstyliste. Iedereen is welkom om onze uitstekende service te ervaren. Wij gaan voor kwaliteit want kwaliteit is het enige dat er echt toe doet.