Geweldige try-out pakket ontvangen. Wat een feest om het uit te pakken, Alles was super leuk en netjes verpakt.

Mijn eerste bestelling geplaatst vanuit België en al de dag erna had ik het ontvangen. Super lief ingepakt ook met een snoepje en glitters + vijl als cadeautje☺️ de gels heb ik nog niet gebruikt maar ik heb er alle vertrouwen in

Snel en alles geleverd

Eerste keer dat ik iets heb besteld Zeer tevreden, alles goed verpakt Snelle verzending

Snelle en nette service

1e bestelling gedaan en ben zeer te Vreden over snelle service en mijn eerste ervaring met materiaal is ook veel belovend. Wil als de deuren open gaan ook de TS club volgen. Ik kijk daar naar uit want de live op Instagram hebt ik nu al veel geleerd.

Missing 1 product

I didn’t get pearl chrome powder

Snelle levering en duidelijke website

Ik heb alle nodige informatie op de website kunnen vinden. Er is een testpakket wat je kunt bestellen en dat is erg uitgebreid. Bestellen ging gemakkelijk en de verzending was snel.

Ik ben blij verast door de persoonlijke aanpak en service! Het pakket rook heerlijk en zag er mooi uit. Super leuk dat er ook een kleinigheidje en wat lekkers in zat. De upperforms vind ik echt fantastisch, zo makkelijk om een nagel te zetten (ook op mijzelf). Bedankt!

Geweldige service

Naast dat de producten geweldig zijn en zo'n 4 weken blijft zitten, is de service ook geweldig. Tijdens het vervoeren van mijn bestelling was het flesje van de nailprep kapot gegaan waardoor de rest in de verpakking aangetast was. Na contact werd mijn order opnieuw toegestuurd en super snel geleverd.

Super tevreden

Ik had via mail een paar vraagjes gesteld, hier op werd super snel en heel vriendelijk geantwoord. Ik heb dan ook onmiddellijk mijn bestelling geplaatst en was enorm verrast van de super goede service die je hier krijgt, dit zie je niet op veel plaatsen! Kortom een echte aanrader!

Altijd top!

Echt top service, ik heb met veel partijen te maken maar Tanya staat echt op 1! Producten zijn echt de beste :)

Super !!

Erg vriendelijk en behulpzaam

Top product

Mijn 1ste bestelling bij Tanya Savchenko. Top producten Snelle levering En een leuk cadeautje gekregen bij mijn aankoop.

Goede ervaring

Snelle levering, kaartje en een extraatje er bij gekregen. Helemaal blij er mee. Zou zeker weer opnieuw hier bestellen.

Bestelling snel ontvangen. Alles goed en mooi ingepakt. Top service!

Makkelijk te vinden leuke site

N.v.t

De beste opleiding instituut uit Nederland. Geweldige docenten met veel kennis theorie en praktijk

Tanya je bent een fantastische top nageldocent met veel kennis, passie en doorzettingsvermogen. een VOORBEELD voor iedereen. heb veel respect voor jou hoe je allemaal hebt opgebouwd. Heb de producten van jou aangeschaft. T-gel helemaal verliefd op. top kwaliteit producten, service en prijzen. TS club aanrader voor iedere nagelstyliste.

snel en duidelijk.

Zeer goede producten!

Ik ben zelf al jaren een ervaren nagelstyliste. Die veel trainingen en cursussen volgt. Nu ben ik sinds kort ook lid van de TS Club en daar ook al zo veel van geleerd. De uitleg is duidelijk. Filmpjes zijn goed. Tips en Trucs zijn heel fijn. Zo heb ik al veel kunnen verbeteren aan mijn werk. Als Nagelstyliste ben je nooit uitgeleerd en is lid zijn van de TS Club echt een aanwinst voor elke styliste! Klanten service reageerde vlot op mailtjes en zijn zeer vriendelijk. Bestelling is snel verzonden. Fijne producten ook. Werk zelf met een ander merk maar inmiddels ook wat van TS zelf besteld en werkt ook fijn. Een dikke 10 dus!

Queens like

Wat een fijne website, Snelle levering, leuk ingepakt en een leuk cadeautje. Welke koningen word hier nu niet blij van. Oh en jullie producten werken ook echt. Zo fijn.

Snelle levering, producten werken goed

Fijne producten om mee te werken, wel een beetje duur

Geweldig product

Het is me eindelijk gelukt om mijn nagels te laten groeien, met eerdere producten lukte het niet! Ik kreeg sneller lifting en chipping Super mooie elegante kleuren ❤️

Besteld, dag erna ontvangen. Top producten!

Een waar cadeau om uit te pakken!

Mijn eerste bestelling bij TS en wat een feestje om uit te pakken was dit pakket. Ik wist natuurlijk wat ik besteld had maar het was allemaal zo leuk ingepakt dat het toch als een soort verassing voelde. Zelfs aan een heerlijke geur ontbrak het niet! Als ik nu mijn nagelkast open doe denk ik gelijk weer aan mijn pakket. Ook zaten er nog wat extra dingen bij wat ik enorm waardeer en super lief vind. Hier ga ik zeker nog eens bestellen! <3

Oostergo 56 2716AS Zoetermeer

+31 (0) 6 51533668

Over Tanya Savchenko Nails

Welkom bij Tanya Savchenko Nails Het adres voor de beste nagelproducten en professionele trainingen en opleidingen. Wij geven trainingen voor de beginnende en de gevorderde nailstyliste. Iedereen is welkom om onze uitstekende service te ervaren. Wij gaan voor kwaliteit want kwaliteit is het enige dat er echt toe doet.