Geweldig product

Het is me eindelijk gelukt om mijn nagels te laten groeien, met eerdere producten lukte het niet! Ik kreeg sneller lifting en chipping Super mooie elegante kleuren ❤️

Besteld, dag erna ontvangen. Top producten!

Een waar cadeau om uit te pakken!

Mijn eerste bestelling bij TS en wat een feestje om uit te pakken was dit pakket. Ik wist natuurlijk wat ik besteld had maar het was allemaal zo leuk ingepakt dat het toch als een soort verassing voelde. Zelfs aan een heerlijke geur ontbrak het niet! Als ik nu mijn nagelkast open doe denk ik gelijk weer aan mijn pakket. Ook zaten er nog wat extra dingen bij wat ik enorm waardeer en super lief vind. Hier ga ik zeker nog eens bestellen! <3

Erg mooi verpakt

Ik doe de doos open en het eerste wat je ziet is een erg leuke kaart met lieve tekst Allles is super netjes en mooi verpakt. Ik hou ervan

Zéér goed

Namiddag mijn bestelling geplaatst en de dag nadien, in België! al geleverd! TOP! Meteen de t-gels uitgetest en wauw! Super mooie kleuren met een perfecte viscositeit. Ik ben fan en kan niet wachten om met de TS club te starten.

Geweldige producten

Ik heb de tray out gekocht Mijn voorkeur gaat uit naar de T-Gel wat een geweldig product!

snelle levering die netjes verpakt is !!!!

Alles zeer snel ontvangen en zeer goed verpakt met een leuke attentie en bedankje erbij.

Super goede service!

Ik had per ongeluk 1 artikel van mijn bestelling niet ontvangen, waardoor ik de klantenservice contacteerde. De volgende dag had ik al een antwoord en een oplossing gekregen. Dankjewel voor jullie goede service!

Een fijne webshop

De bestelling is snel geleverd. Alles was heel goed en netjes verpakt. Omdat ik jarig was zaten er nog super leuke cadeautjes bij

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Snelle levering bedankt!

Top service, prachtige producten, snelle levering, en altijd een kadootje

Prachtige merk, prachtige producten, snelle levering

Great products

Super products and super packed

Persoonlijk contact en duidelijke uitleg.

Handige website en super snelle levering!

Erg tevreden met de product!

Good service Good product Ik ga blijven vaste klanten

Vlotte levering. Foutje in levering in direct opgelost. Dag erna juist product ontvangen!!

Super!!!

Hele snelle levering en een mooie producten, bedankt!

Super fast

Na bestelling snel geleverd, fijn materiaal en een leuke attentie erbij! Top service en materiaal!

super

super

Top merk

Zeer aanraden

Uitermate top!

Bestelling precies zoals ik had verwacht en nog beter, namelijk een super leuk cadeautje erbij gekregen! Levering was op en top snel. Helemaal tegek! Bedankt!

Nog steeds geen bestelling ontvangen

Maandag een bestelling geplaatst en vandaag nog steeds niet toegekomen. Dit is de tweede keer dat het zo lang duurt…

Oostergo 56

2716AS Zoetermeer

+31 (0) 6 51533668

Over Tanya Savchenko Nails

Welkom bij Tanya Savchenko Nails Het adres voor de beste nagelproducten en professionele trainingen en opleidingen. Wij geven trainingen voor de beginnende en de gevorderde nailstyliste. Iedereen is welkom om onze uitstekende service te ervaren. Wij gaan voor kwaliteit want kwaliteit is het enige dat er echt toe doet.