Ik heb de flowers nogsteeds niet!

Er werd een levertijd van 1 dag weergegeven. Mijn bedrijf is 24/7 bemand. maar de bloemen zijn nooit aangekomen.

Hi Corina, Wat vervelend dat jij je pakket nog niet hebt gekregen. Kan je ons een bericht sturen naar info@dryflwrs.nl met je ordernummer? Dan gaan wij kijken wat er aan de hand is, en je eventueel nieuwe bloemen toesturen. Ik hoor graag van je. Liefs, Esther Dry FLWRS

Good

All good, perfect delivery

Prachtige producten, snelle vriendelijke service!

Ik zag per toeval op insta deze webshop voorbij komen. Meteen een bestelling geplaatst, want de vazen waar ik al een tijdje naar op zoek was, stonden in de shop. Ik vond het nog wel een beetje eng om vazen te verzenden, want had hier eerder bij een ander bedrijf geen goede ervaring mee gehad. Toch gedaan. Ik had de bestelling de volgende dag al in huis. Super goed verpakt, dus er was niets mee aan de hand. Ik ga hier zeker vaker iets kopen!!

Mooi en vol boeket

Het boeket is erg mooi samengesteld. Komt volledig overeen met de foto’s. Zeker het geld waard!

Snelle bezorging, goed ingepakt en een super mooie bos droogbloemen!

Grote van de bos

Doordat de bloemen worden afgebeeld in een hele smalle vaas, geeft dit een vertekend beeld

Prachtige droogbloemen en snel geleverd

Mijn droogbloemen boeket was snel geleverd en precies als op de foto. Mooi ingepakt en er zat een leuk persoonlijk handgeschreven kaartje bij. Zeker een aanrader!

mooie producten en supersnel bezorgd

mooie producten en supersnel bezorgd met een personal touch

Prachtige bloemen en goede service!

Ik heb gevraagd om een droogboeket op maat. Via Whatsapp goed geholpen en ze heeft precies gemaakt wat ik in mijn hoofd had! Snelle service en snelle levering. Ik kom zeker nog terug :) Tip: Ook leuk om als cadeau te geven.

Zelf de vaas was super goed beschermd.

Ik was heel benieuwd hoe gedroogde bloemen en een vaas veilig en onbeschadigd bij mij zou arriveren. De vaas was dubbel ingepakt en vast getapt aan de doos. Super slim ! De bloemen en de vaas staan nu de shine'n op de dressoir kast. Ik heb mijn eyecatcher en ik ben er SUPER blij mee.

Zeer klantvriendelijk en goede koffie!

Poor customer service

It has been over three weeks and I am still waiting for the package to arrive. I have contacted customer care multiple times and even the courier. Still nothing. I will not be purchasing anything from here again due to very low reliability.

Hi Samantha, Thank you for your feedback. I have informed you via Whatsapp that DHL has started an investigation. This usually takes 3-5 business days. You asked if we can cancel your order. We have also canceled your order and refunded your money. Apologies for the inconvenience. We have forwarded you a discount code for when you choose us in the future. I wish you a happy day! Love, Dry FLWRS

Top!!

Goeie kwaliteit.top service

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen

Nog niks ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beautiful

Everything came perfectly packed and the flowers are so beautiful! Also the vase that came together!

Mooie bloemen, prima service

Snelle service, goed verpakt bezorgd. Heel lief kaartje erbij. Ik ben er heel blij mee!

Hi Wanda, Dankjewel voor je leuke feedback. Geniet ervan! Liefs, Dry FLWRS

Heel tevreden over mijn bestelling, mooi rn precies wat ik had verwacht. Ook snel geleverd. Ik zou hier zeker nog eens bestellen!

Hi Maaike! Bedankt voor je enthousiaste feedback! Graag zien we je snel weer. Geniet ervan :) Liefs, Dry FLWRS

Mooie bloemen, makkelijk besteld

De droogboeketten waren van hele goede kwaliteit (kleurrijk!) voor niet al te veel geld. Ik had wel recent een vraag ingestuurd die niet beantwoord werd, maar uiteindelijk kwam ik eruit op een andere manier.

Hi Celine, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat er niet is op geantwoord. Ik kan zo helaas niet je vraag vinden in het systeem. Je mag ons altijd via Whatsapp, Facebook messenger, Instagram of telefonisch een vraag stellen/ contact opnemen. Veel plezier met je nieuwe droogbloemen. Liefs, Dry FLWRS

Kom in het weekend het bos even ophalen, super geregeld en fijne service!

Hi Lydia, Bedankt voor je leuke feedback! Ik wens je veel plezier met je droogbloemen. Liefs, Dry FLWRS

Goede en snelle service

Mooie bloemen, snel geleverd. De droogbloemen waren wel wat groter dan verwacht, of de eerder gekochte vaas was te klein. Kip-ei verhaal ;)

Haikaz, Bedankt voor je feedback! Je kan de droogbloemen altijd nog wat kleiner knippen als je dat zou willen. Geniet ervan! Liefs, Dry FLWRS

Zeer goed! Positief!

Het artikel werd snel geleverd en was zeer goed verpakt. Mijn complimenten hiervoor!

Hi Marijke, Heel erg bedankt voor je leuke feedback. Ik wens je veel plezier met je nieuwe artikel. Liefs, Dry FLWRS

Te kort

Boeket zou 75cm zijn, was maar 60cm. Te veel gedoe om er achteraan te gaan. Boeket wel mooi opzich.

Hi Johan, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over je droogboeket. Wij verkopen een natuurlijk product, en zijn niet altijd even groot. Het droogboeket is ongeveer 65/70 cm en dit is aangegeven in de specificaties. Ik heb je een email gestuurd om je klacht op te lossen. Graag hoor ik van je. Excuses voor het ongemak. Liefs, Esther

Prachtig boeket, snelle bezorging in mooie staat.

Heel positief. Jammer dat een vaas uitverkocht is, ik kan niet zien of die dan weer binnenkomt. Ook sommige kaarten zijn uitverkocht, maar dat is waarschijnlijk een goed teken. Ik ben erg blij met mijn boeket en dan ook nog met optimavita korting:)

Hi Thes, Bedankt voor je leuke feedback. Wij krijgen ook vaak weer nieuwe voorraad! Hou vooral onze website in de gaten. Veel plezier met je nieuwe droogboeket. Liefs, Dry FLWRS

Goed ingepakt - een cadeautje

De verzending was ontzettend goed verpakt en kwam goed aan (droogbloemen en een vaas in 1 doos). Doordat alles mooi was ingepakt voelde het direct als een cadeautje. Een aanrader om hier te bestellen.

Mooie bloemen en snel en zorgvuldig verpakt en verzonden!

Ik ben zeer tevreden met de droogbloemen en het is snel verzonden en goed verpakt. Tevreden!

Over Dry FLWRS

Delivering Happiness Dry FLWRS is een Nederlandse onderneming die droogbloemen, droogboeketten, woonaccessoires en leuke attenties verkoopt. Het doel van Dry FLWRS is om haar klanten vrolijk te maken met haar pakketjes.