Geen communicatie meer - items niet ontvangen

Krijg geen antwoordt meer via mail. Laatste dat ik hoorde is dat het besteld moest worden verder krijg ik geen antwoord of het al verzonden is / of het zeker nog gaat binnen komen ,… Conclusie , betaald en geen items gekregen Lijkt me 1 grote scam !!

Helaas slechte ervaring, slechte communicatie en zeer lange levering.

Op 24 oktober heb ik een bestelling geplaatst voor een plaid en deze is pas 17-11 geleverd. Op de site stond dat het artikel op voorraad was, maar dit bleek niet zo te zijn. Moest nog besteld worden. Ik moest zelf steeds weer contact opnemen met het bedrijf om informatie over de levertijd te krijgen. Elke keer werd er genoemd dat de bestelling die week verwacht werd, maar einde week nog altijd geen pakketje. Maar ook geen appje of mailtje om mij op de hoogte te houden. Daar moest ik zelf om vragen. Eindelijk werd het verzonden, maar alsnog later dan gezegd. Het artikel is bij mij aangekomen en is als verwacht. Dus over het product ben ik tevreden. Over de service van dit bedrijf echter niet. Ik zal hier niet weer een bestelling plaatsen.

Ontzettend slechte communicatie

Ik heb op 8 oktober een bestelling geplaatst en direct betaald die zou uiterlijk 23 oktober geleverd worden , na vele e-mails verstuurd te hebben,whats app bericht en berichten op Instagram kreeg ik op 1 november eindelijk een reactie dat het die week dan eindelijk uitgeleverd zou worden. Maar helaas nog steeds niks ontvangen en op e-mails word weer niet gereageerd. Het zou een stuk klantvriendelijker zijn als je communiceert met klanten i.p.v. ze te negeren en gewoon maar geld te innen.

Slechtste winkelervaring ooit

Ik bestelde 3 producten. 19 september. Ik hoorde een tijdje niks van ze, dus ik doe navraag. Ze zeggen dat de leverdata bij de producten staan, dus dat ik het daar had kunnen zien. Ik ga kijken op de website, maar de leverdata worden daar elke keer geüpdate naar hoe de leveringen zijn als je op dàt moment iets besteld. Dus ik stuur opnieuw een email met de vraag wanneer mìjn bestelling geleverd gaat worden. (Of de verwachting) Daar krijg ik nooit antwoord op. Ik doe later weer navraag en dan blijkt dus één product niet leverbaar. "Wil je de andere twee producten nog? " Ja, graag." Maar daar bleek later ook weer een leverprobleem mee te zijn. Dat zou langer duren. Ik wilde inmiddels annuleren. Dat zou geen probleem zijn. Ze zou de annulering 14 oktober verwerken en mijn geld zou teruggestort worden. We zijn nu twee weken verder. Ik heb nog niks ontvangen. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Ze reageren niet op mijn appjes. Ze negeren me volledig. Maar intussen wel de Instagrampagina bijwerken en van nieuwe filmpjes voorzien. Nooooit ga ik hier nog iets bestellen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Op haar website adverteert ze met "snelle levering" en "whatsapp met ons!". Ik heb echt geen idee waar deze ondernemer mee bezig is, want dat is allemaal onzin.

Goede communicatie en komt afspraken na

Goede communicatie. Komt afspraken na. Ga hier zeker meer bestellen.

De bestelling begon moeizaam maar is voor 100% correct geleverd

Er was verwarring ontstaan over de vermelde prijzen en de prijs op de factuur. Eerst de bestelling geannuleerd omdat het bijzonder veel geld was voor een product. Daarna is dat hersteld met de juiste communicatie en prima levering. Ik ben blij met mijn product in het echt is het nog mooier!

Slechte navolging en service.

Na meerdere malen mailen eindelijk contact over mijn bestelling die al twee weken geleden geplaatst was. De voorraad bleek niet correct en heb mijn bestelling aan moeten passen. Bij levering bleek een vaas stuk te zijn. Dit is tot op heden nog steeds niet opgelost. We zijn alweer een paar e-mails verder! Ben mega teleurgesteld.

Heel persoonlijk

2 leuke waxinehouders besteld. Pakketje kwam mooi tijdig aan en er zit een persoonlijk briefje bij. Leuk, netjes, zeer prima! Site heeft een leuk aanbod!

Slecht!!!

Op 9 september een aantal artikelen besteld, deze heb ik tot op heden niet ontvangen. Toen ik hierover een mail stuurde naar dryflwrs kreeg ik pas een mail terug met dat de artikelen niet leverbaar waren en of ik iets anders uit wilde kiezen. Dit wilde ik niet en heb gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen. Hierop kreeg ik geen antwoord. Uiteindelijk nog een mail gestuurd waarop 27 sept werd geantwoord dat mijn order zou worden geannuleerd en ik mijn geld terug zou krijgen. 4 oktober nog geen geld ontvangen en weer een mail gestuurd. Hierop werd gezegd dat zij meteen het geld had overgemaakt. Echter nog geen geld ontvangen en uiteraard ook geen antwoord meer op de mail met de vraag wanneer ik mijn geld zou ontvangen. Zeer slechte ervaring met deze website!!!

Vlot gevonden wat ooit zocht. Snel verstuurd.

Bestelde artikel snel ontvangen met een leuk, persoonlijk berichtje van degene dieet verzonden heeft.

Geen traceer code en geen reactie na contact

Omdat ik geen traceer code ontvangen heb, heb ik het bedrijf gecontacteerd nadat het pakketje niet volgens de afgesproken datum geleverd werd. Ik heb sinds die dag nog altijd geen reactie gekregen maar wel een "beoordeling mail".

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Nico, Er is op 22-09-2021 een track en trace code gestuurd van GLS. Daarnaast was Dry FLWRS afgelopen donderdag en vrijdag ( en het weekend dicht ). Dit stond aangegeven op de website en social media en Whatsapp. Overigens zie ik dat je pakket al is geleverd op 27-09 om 10:46. Ik zal nogmaals de track & trace sturen via de mail. Liefs, Esther Dry FLWRS

Snel en duidelijk

Goede service , makkelijk in gebruik.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed geregeld

Goed geregeld

Klantvriendelijk en goede service

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring met Dry Flwrs. Ik kreeg de eerste keer een beschadigd artikel binnen, dit heb ik gelijk gemeld na het uitpakken. Ik kreeg al snel reactie dat er een nieuw exemplaar opgestuurd zou worden. Deze had ik een aantal dagen later binnen. Dus erg tevreden met de afhandeling. Leuk ook dat er bij de bestelling een persoonlijk geschreven kaartje zit. Dat voelt persoonlijk :)

Artikelen werden snel geleverd,netjes ingepakt,ben tevreden met de vorkjes.

Slecht

Geen levering. Niet bereikbaar. Maar wel geld innen.

Hi Marlon, Wat jammer dat je geen goede ervaring hebt met Dry FLWRS. Helaas ben ik een dierbare familielid verloren en ik was niet in staat om de afgelopen weken om alle mails te beantwoorden. Overigens is er een mail uitgegaan dat de bestellingen vertragingen hebben opgelopen ivm omstandigheden. Heb je al in je spam map gekeken? Ook heb ik het overal aangegeven op mijn website en social media. Kan jij een bericht sturen naar: [email protected], dan kijken we naar een passende oplossing. Alvast bedankt voor je begrip en excuses voor het ongemak. Liefs, Esther Dry FLWRS

Prachtig, snel geleverd, persoonlijk

Prachtig boeket, nog mooier dan op plaatje. Snel geleverd, fijn persoonlijk contact met het bedrijf

Super mooi dagboekje

Super mooi dagboekje met slot, snel geleverd en zeer netjes verpakt.

Slechte commmunicatie

Communicatie is helaas slecht. Heb al 3/4 contact opgenomen via WhatsApp. Heb niet de hele bestelling ontvangen en krijg geen reactie als ik vraag wanneer de bestelling komt. Echter moest ik ook bijna 2 weken op mijn bestelling

Slecht

De communicatie middels whatsapp verliep de eerste keer prima. De levertijd van het artikel duurde echter lang. Track en trace gekregen maar die bleef staan op ‘artikel nog niet ontvangen’. Via Dry flwrs helemaal geen bericht gehad. Contact opgenomen via Whatsapp en bleek dat het artikel toch weer een week later kwam. Gelukkig nog niet betaald dus bestelling geannuleerd Ik zou het dus niet aanraden. Leverbeloftes worden niet nagekomen en er word ook niet over gecommuniceerd, tenzij je er zelf achteraan gaat

Hi Sanne, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Begrijpelijk dat je meteen je product wilt ontvangen. Ik had het graag anders gedaan, maar wegens overlijden van een familielid, ben ik beperkt beschikbaar en heb ik het gemeld dat je product later zou komen ivm omstandigheden. Dit is ook aangegeven op mijn website en social media. Hopelijk begrijp je het ook van mijn kant, ook omdat het een eenmanszaak is. Liefs, Esther Dry FLWRS

Top service!

Ik kon de bestelling vrijwel direct ophalen! Super goede service en ontzettend vriendelijk! Top!!

Heel goed verpakt! Goede kwaliteit. Erg leuke spullen.

Heel goed verpakt allemaal, met een persoonlijk kaartje erbij. Erg leuk allemaal. Zou hier zeker weer spulletjes bestellen.

Ik heb de flowers nogsteeds niet!

Er werd een levertijd van 1 dag weergegeven. Mijn bedrijf is 24/7 bemand. maar de bloemen zijn nooit aangekomen.

Hi Corina, Wat vervelend dat jij je pakket nog niet hebt gekregen. Kan je ons een bericht sturen naar [email protected] met je ordernummer? Dan gaan wij kijken wat er aan de hand is, en je eventueel nieuwe bloemen toesturen. Ik hoor graag van je. Liefs, Esther Dry FLWRS

Good

All good, perfect delivery

Prachtige producten, snelle vriendelijke service!

Ik zag per toeval op insta deze webshop voorbij komen. Meteen een bestelling geplaatst, want de vazen waar ik al een tijdje naar op zoek was, stonden in de shop. Ik vond het nog wel een beetje eng om vazen te verzenden, want had hier eerder bij een ander bedrijf geen goede ervaring mee gehad. Toch gedaan. Ik had de bestelling de volgende dag al in huis. Super goed verpakt, dus er was niets mee aan de hand. Ik ga hier zeker vaker iets kopen!!

Over Dry FLWRS

Delivering Happiness Dry FLWRS is een Nederlandse onderneming die droogbloemen, droogboeketten, woonaccessoires en leuke attenties verkoopt. Het doel van Dry FLWRS is om haar klanten vrolijk te maken met haar pakketjes.