Heel tevreden over mijn bestelling, mooi rn precies wat ik had verwacht. Ook snel geleverd. Ik zou hier zeker nog eens bestellen!

Hi Maaike! Bedankt voor je enthousiaste feedback! Graag zien we je snel weer. Geniet ervan :) Liefs, Dry FLWRS

Mooie bloemen, makkelijk besteld

De droogboeketten waren van hele goede kwaliteit (kleurrijk!) voor niet al te veel geld. Ik had wel recent een vraag ingestuurd die niet beantwoord werd, maar uiteindelijk kwam ik eruit op een andere manier.

Hi Celine, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat er niet is op geantwoord. Ik kan zo helaas niet je vraag vinden in het systeem. Je mag ons altijd via Whatsapp, Facebook messenger, Instagram of telefonisch een vraag stellen/ contact opnemen. Veel plezier met je nieuwe droogbloemen. Liefs, Dry FLWRS

Kom in het weekend het bos even ophalen, super geregeld en fijne service!

Hi Lydia, Bedankt voor je leuke feedback! Ik wens je veel plezier met je droogbloemen. Liefs, Dry FLWRS

Goede en snelle service

Mooie bloemen, snel geleverd. De droogbloemen waren wel wat groter dan verwacht, of de eerder gekochte vaas was te klein. Kip-ei verhaal ;)

Haikaz, Bedankt voor je feedback! Je kan de droogbloemen altijd nog wat kleiner knippen als je dat zou willen. Geniet ervan! Liefs, Dry FLWRS

Zeer goed! Positief!

Het artikel werd snel geleverd en was zeer goed verpakt. Mijn complimenten hiervoor!

Hi Marijke, Heel erg bedankt voor je leuke feedback. Ik wens je veel plezier met je nieuwe artikel. Liefs, Dry FLWRS

Te kort

Boeket zou 75cm zijn, was maar 60cm. Te veel gedoe om er achteraan te gaan. Boeket wel mooi opzich.

Hi Johan, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over je droogboeket. Wij verkopen een natuurlijk product, en zijn niet altijd even groot. Het droogboeket is ongeveer 65/70 cm en dit is aangegeven in de specificaties. Ik heb je een email gestuurd om je klacht op te lossen. Graag hoor ik van je. Excuses voor het ongemak. Liefs, Esther

Prachtig boeket, snelle bezorging in mooie staat.

Heel positief. Jammer dat een vaas uitverkocht is, ik kan niet zien of die dan weer binnenkomt. Ook sommige kaarten zijn uitverkocht, maar dat is waarschijnlijk een goed teken. Ik ben erg blij met mijn boeket en dan ook nog met optimavita korting:)

Hi Thes, Bedankt voor je leuke feedback. Wij krijgen ook vaak weer nieuwe voorraad! Hou vooral onze website in de gaten. Veel plezier met je nieuwe droogboeket. Liefs, Dry FLWRS

Goed ingepakt - een cadeautje

De verzending was ontzettend goed verpakt en kwam goed aan (droogbloemen en een vaas in 1 doos). Doordat alles mooi was ingepakt voelde het direct als een cadeautje. Een aanrader om hier te bestellen.

Mooie bloemen en snel en zorgvuldig verpakt en verzonden!

Ik ben zeer tevreden met de droogbloemen en het is snel verzonden en goed verpakt. Tevreden!

Mooi boeketje

Jammer genoeg is er iets mis gelopen bij de pakjesdienst, waardoor ik meer dan 3 weken heb moeten wachten op mijn boeketje. Maar de bloemen zijn wel echt TOP en Dry FLWRS deed zijn best om de bestelling zo goed mogelijk op te volgen. Al bij al een positieve ervaring en een zeer lieve, betrokken eigenares!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Hellen, Bedankt voor je beoordeling. Het is erg vervelend als je pakketje vast blijft zitten in het sorteercentrum en bij Bpost. Overigens ben ik elke dag met DHL bezig om je pakket boven water te halen. Dit heb ik je ook aangegeven via facebook messenger, waar wij contact hebben. Ik kan je een nieuw droogboeket sturen, zodat je deze zsm kan ontvangen. Ik hoor graag van je. Liefs, Esther

Prachtig pampasgras!

Prachtig pampasgras!

Hi Meike, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je pakket nog steeds niet hebt ontvangen. Zou je mij via email, whatsapp of social een bericht kunnen sturen? Dan kan ik uitzoeken waar het pakketje is. Alvast bedankt. Liefs, Esther

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Mooie droogbloemen voor een mooie prijs. Ze waren echt snel geleverd en er zat een handgeschreven bedankje bij! Dat maakt het echt persoonlijk en leuk. Heel blij mee en ze staan mooi.

Mooi en snel geleverd!

Mooie producten, mooi verpakt en snel geleverd.

Tijdens de post was mijn levering kapot gegaan, dit is binnen 24 uur opgelost. Zeer tevreden en mooie producten geleverd gekregen!

Perfect! Bijpassend!

Ik was opzoek naar een leuk, vrolijk boeket die lang mee zou gaan en precies past bij mijn inrichting en kwam zo terecht op www.dryflwrs.nl heel verrassend aanbod en de levering was enorm snel! Ik bestelde op maandag voor 14:00 uur en had het de dag erna in huis! Ook kon ik daar terecht voor een bijpassende vaas en was mijn plaatje meteen compleet! Heerlijk!

Wauww

een bos gedroogde bloemen besteld in het echt is die veel mooierrrr

Positief

Goede service, correct en tijdig geleverd. Alles mooi verpakt en ziet eruit zoals op de website vermeld.

Topp

Topp service!! Zeker vaker bestellen

Super goede en persoonlijke hulp bij wat je zoekt!

Op een zondag bedacht ik dat ik droogbloemen wilde kopen, maar natuurlijk geen bloemist open! Ik stuurde een berichtje en kon dezelfde middag langskomen om iets uit te zoeken! Ik werd super goed geholpen om iets te vinden wat bij mij paste!

Mooie producten en keurig verpakt.

Wat een mooie produkten,gunstig geprijsd en zeer aangenaam verrast hoe goed alles was bezorgd!! Je krijgt zeker waar voor je geld.

Hele goede ervaring gehad met Dry Flwrs! Super snelle levering, goed verpakt en echt prachtige pampagras pluimen ontvangen!! Heel erg blij mee!!

Mijn moeder was erg blij en het was Superleuk verpakt! Erg enthousiast!

Over Dry FLWRS

Delivering Happiness Dry FLWRS is een Nederlandse onderneming die droogbloemen, droogboeketten, woonaccessoires en leuke attenties verkoopt. Het doel van Dry FLWRS is om haar klanten vrolijk te maken met haar pakketjes.