articles conforme et livraison rapide

première commande et très content, je n'hésiterez pas a passer commande a l'avenir. merci

Super snelle levering.

Snelle levering en een super handig tasje erbij om je olie in te bewaren inclusief handschoenen en trechtertje.

Super snelle levering.

Dankjewel!

Gewoon goed

Prima winkel

Fijn om te horen!

Ik bestel regelmatig mijn olie hier en dat gaat altijd snel.

Bedankt Frank!

Veel goedkoper en snel geleverd.

Netjes bezorgd ,goed geprijsd zoon blij met brommerolie.

Netjes Bezord,goed geprijsd zoon blij met brommerolie.

goede prijs en goede leveringstermijn

Goedkoopste van de webshops en snel geleverd

Het artikel dat ik zocht vond ik snel en het werd ook snel en goed afgeleverd.

goed en duidelijk+goede prijs

Duidelijke website ,in 1 oog opslag zie je waar je moet zijn. Veel producten voor iedere industrie. De prijs in grotere hoeveelheid is ook prima.

Tot op heden niks geleverd

Week geleden besteld niks meer gezien.

Mijn bestelling werd erg snel geleverd, uitstekend!

Good seller

Fast delivery and good product

Top bedrijf ,alles netjes verzorgd. Aanrader

Zeer goede service

Snel en correct geleverd, geen 5 sterren omdat de bezorger het gewoon voor de deur heeft gepleurd en niet het fatsoen had om 5 tellen te wachten tot ik de deur open deed. Wel tevreden over de smeermiddelenwinkel.

zeer professionele afhandeling

Zeer goede en vlotte communicatie, ze reageren zeer snel op vragen. Ook snelle levering. Het heel kleine "probleem" hebben ze snel en zeer professioneel opgelost, ik ben heel tevreden. Mijn bestelling werd perfect afgehandeld, waarvoor dank !

Matig

Ik had gf6 olie besteld, staat op de bon en site maar krijg gf-5. Ik mailtje gestuurd maar tot nu toe geen react. Jammer. De levering van het pakket is wel snel verlopen.

Snelle levering, goede service

Vlotte levering

Snel

Product wat je besteld heb je snel in huis.

Goede en snelle levering

Heb al meer besteld bij smeermiddelen en altijd snel geleverd . Top .

Bestelde olie snel geleverd gekregen. Tijdens het hele proces via mail goed geïnformeerd. Perfect.

Snelle levering goede service

Prima bedrijf om zaken mee te doen. Snel geleverd en mocht er iets zijn zijn ze goed bereikbaar en wordt het binnen no time geregeld.

gunstig en snel

1 liter kroon hydrolische olie besteld, werd snel geleverd, TOP verkoper!

Gemakkelijk

Door een ruime keuze in smeermiddelen, en de nette snelle levering Goede uitleg op site van de diverse smeermiddelen maakte mijn keuze gemakkelijk.

Snel geleverd en niet duur

Loek Nelissenstraat 13

5807GT Oostrum

+31 478 561 541

Over Smeermiddelenwinkel.nl

Smeermiddelenwinkel is de online shop van Mar-Oil Smeermiddelenwinkel van Mar-Oil verkoopt klein en grootverpakkingen van de merken Motul, Shell, Total, Kroon Oil, UTB, Fuchs, Mobil en Castrol. Wij werken samen met verschillende merken, waardoor wij alle producten goedkoop kunnen aanbieden. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, heeft u hulp nodig bij u keuze, vraag ons gerust om advies. Dit kan door te bellen naar 0478-561541 of een mail te sturen naar [email protected]