Matig

Ik had gf6 olie besteld, staat op de bon en site maar krijg gf-5. Ik mailtje gestuurd maar tot nu toe geen react. Jammer. De levering van het pakket is wel snel verlopen.

Snelle levering, goede service

Vlotte levering

Snel

Product wat je besteld heb je snel in huis.

Goede en snelle levering

Heb al meer besteld bij smeermiddelen en altijd snel geleverd . Top .

Bestelde olie snel geleverd gekregen. Tijdens het hele proces via mail goed geïnformeerd. Perfect.

Snelle levering goede service

Prima bedrijf om zaken mee te doen. Snel geleverd en mocht er iets zijn zijn ze goed bereikbaar en wordt het binnen no time geregeld.

gunstig en snel

1 liter kroon hydrolische olie besteld, werd snel geleverd, TOP verkoper!

Gemakkelijk

Door een ruime keuze in smeermiddelen, en de nette snelle levering Goede uitleg op site van de diverse smeermiddelen maakte mijn keuze gemakkelijk.

Snel geleverd en niet duur

Rapidité

Commande et livraison sans problèmes

Precies wat ik dacht

Prima levering en lekker snel

Goede kwaliteit, goede prijs

Heb motorolie besteld tegen goede prijs en van goede kwaliteit.

een aanrader

snelle en correcte levering

Goede prijzen en snelle levering, aanrader!

Mijn vaste adres voor motorolie en additieven. Duidelijke en overzichtelijke website. Zover ik weet de beste prijs en snelle verzending. Kortom een aanrader!

Alles luid en duidelijk en snelle levering

Superaardige eigenaar, goede prijs & service .

Paar keer besteld. Kwam 1x zelf afleveren. Klantgericht en netjes.

perfect behandeld. klasse

je woord netjes en snel geholpen

produktomschrijving klopt.

In de advertentie staat reukloze petroleum voor kachels. Dat klopt niet. Gedurende het gebruik stonk de woonkamer. Dus na anderhalf uur de.petroleum eruit gehaald en toch ander merk gekocht. 19,5L Petroleum over.

Precies wat ik nodig had en een snelle levering. Meer kan men niet wensen.

Prima prijs, snelle levering.

Motorolie besteld voor een scherpe prijs en binnen 2 dagen geleverd. Er staat 1-7 dagen dus weet niet of dat altijd zo snel is.

Goede en snelle levering

Snel geleverd en ook goede communicatie

nalatent

nog steeds geen tegemoetkoming voor het lekkende pakket waarvan 3 L is verloren gegaan

Snel en goed geleverd

Goede kwaliteitsproducten redelijk betaalbaar en snel geleverd

Snel geleverd.

Goed product. Heelaas een beetje aan de dure kant.

Klant vriendelijk. Product volgende dag al ontvangen . Product voldoet ook goed zoals vermeld staat als op website. Top.

Molenweg 10 a

5826BZ Groeningen

+31 478 561 541

Over Smeermiddelenwinkel.nl

Smeermiddelenwinkel is de online shop van Mar-Oil Smeermiddelenwinkel van Mar-Oil verkoopt klein en grootverpakkingen van de merken Motul, Shell, Total, Kroon Oil, UTB, Fuchs, Mobil en Castrol. Wij werken samen met verschillende merken, waardoor wij alle producten goedkoop kunnen aanbieden. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, heeft u hulp nodig bij u keuze, vraag ons gerust om advies. Dit kan door te bellen naar 0478-561541 of een mail te sturen naar [email protected]