Alles netjes en correct ontvangen. Erg duidelijk communicatie en klant vriendelijk.

Goede en snelle levering van de bestelling.

Tevreden.

Snelle en goede service

Al meerdere keren via de Online shop besteld, en volgens afspraak geleverd. Super!

behandeling en service perfect!!!

klasse behandeld!!

Sehr guter Haendler

Er hatte das gewuenschte Produht auf Lager und zu einem guten Preis. Auch die Versandkosten waren angemessen. Die Lieferubg hat zwar etwas laenger gedauert aber ich vermute, der Zoll war wohl skeptisch *GGG*. Gesamt ein sehr guter Haendler.

Goede producten

Mooie producten en goede service

Vlotte levering zoals het hoort

De brandstof voor mijn petroleumkachel in goede orde ontvangen en de kachel brandt weer goed en geurloos !

Bedankt voor jouw reactie Rinus!

Netjes op tijd

De spullen waren netjes op tijd gebracht en de chauffeur hielp het netjes binnen te zetten.

Dit bedrijf zorgt ook voor gasaansluitingen!!!

Goede service, snelle levering

Zeer tevreden over de service, de bestelling werd snel verzonden en geleverd. Niets op aan te merken.

Goede service en snelle levering

Dat wat ik besteld heb ook geleverd wordt.

Heb klacht ingediend gehoor naar behoren afgehandeld

Heb klacht ingediend na levering lekkage, door drukte geen gehoor van smeermiddelen winkel Achteraf perfect de klacht afgehandeld

snel levering

goede prijs en snelle levering

Goed en snel

Ok

snel en perfect

snel en perfect

Via de chatbox werd ik goed geïnformeerd over de beschikbaarheid van een artikel. De levering was goed en de kwaliteit ook.

Goed geregeld

Goed bedrijf

Alles netjes en correct geleverd

Tevreden klant

Snelle service!

Overzichtelijk site. Heel snelle service

Gemakkelijk snel en goed

Gevonden via internet. Bestel en snel geleverd.

Uitmuntend

Ik ben heek goed geholpen met welk olie ik nodig had voor mijn motorscooter.

Loek Nelissenstraat 13

5807GT Oostrum

+31 478 561 541

Over Smeermiddelenwinkel.nl

Smeermiddelenwinkel is de online shop van Mar-Oil Smeermiddelenwinkel van Mar-Oil verkoopt klein en grootverpakkingen van de merken Motul, Shell, Total, Kroon Oil, UTB, Fuchs, Mobil en Castrol. Wij werken samen met verschillende merken, waardoor wij alle producten goedkoop kunnen aanbieden. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, heeft u hulp nodig bij u keuze, vraag ons gerust om advies. Dit kan door te bellen naar 0478-561541 of een mail te sturen naar [email protected]