Super klantenservice!

Snelle levering. Toen een van de kastjes wat mankementen bleek te hebben, super persoonlijke hulp met retour, en binnen 3 dagen een nieuwe ontvangen. Soliede houten nachtkastjes, beeldschoon. De klantenservice echt top notch!

Excellent

Nous avons eu un contact à la fois professionnel et aimable. Solution de transport rapide et peu onéreuse de Belgique vers le sud de la France et les fauteuils arrivés en parfait état. Encore un grand merci pour l’écoute , la disponibilité, l’amabilité et le service!!

Prachtig meubel

Alles verliep naar wens en ik heb er een prachtig meubel bij. Goede keuze, goede service.

uitstekend

zeer goed, snelle levering en produkt voldoet aan verwachtingen

Tevreden!

Onze bestelling was beschadigd, hierover hebben we fijn en snel contact gekregen, probleem snel, netjes en naar tevredenheid opgelost.

Alles ok

Van bestelling tot levering alles prima. Mooi product ook.

Klacht serieus genomen.

Nadat ik een klacht over het bestelde product had doorgegeven is er meteen contact met mij opgenomen. Ik werd serieus genomen en vriendelijk benaderd. Ik heb een nieuw product toegezegd gekregen. Mijn dank daarvoor.

prima stoel en levering

Levering was prima. Allemaal snel en prima gecommuniceerd. Geleverde product is ook prima. Behalve de bouten om het in elkaar te zetten. Doordat er loctite veel te laag op de bouten is aangebracht is het erg lastig om de bouten en moeren fatsoenlijk te draaien in het begin. En door het gebrek van Loctite op het einde van bouten zitten de moeren naar paar dagen weer los en moeten ze weer een keer aangedraaid worden. Nu lijken ze al wel poosje goed vast te zitten gelukkig. Verder zit de stoel prima en kloppen de afmetingen op de afbeelding ook. Heel fijn dat zon afbeelding op de website stond.

Persoonlijke service

Helaas kwam mijn tafel beschadigd aan. Maar na contact met Duverger zal de tafel volgende week al omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. Erg blij met de persoonlijke service. En dat geeft mij vertrouwen om ook voor de verdere inrichting bij Duverger te kopen.

Great experience

I had a small issue with delivery part which has nothing to do with store itself. I contacted them and I got a very fast response. After that I was even called to explain what happened and what they will do. Extremely helpful! I'm also happy with my side table :) Delivered all safe and sound! Thank you!

Very nice product and great customer service

Very nice product and great customer service - everything like it looked on the picture and great personal contact for any problems

Goede communicatie, en snelle oplossing!!

Scandinavian piano buffetkast: eerste kast die we kregen was niet goed. Duverger heeft snel gehandeld en een nieuwe laten bezorgen. Deze was helemaal in orde. Mooi warm hout en een solide bouwkwaliteit. Staat mooi in onze compacte hal met een ronde spiegel erboven.

Uitstekende klantenservice

Mijn kapstok kwam beschadigd aan. Binnen een uur was mij een nieuwe kapstok toegezegd en die werd 2 dagen later al thuis bezorgd. De kapstok zelf is mooi en degelijk.

super, correct, goede prijszetting

Toevallig de site gevonden. Product eerder gevonden op Nederlandse site. Maar toch Vlaanderen boven. Was hier een betere deal.

Te laat, maar vriendelijk

De levering werd vertraagd, door onvoorziene omstandigheden. Ik moest zelf meermaals contact opnemen voor de huidige stand van zaken van de levering. Eens ik de klantendienst aan de lijn had van de levering was deze wel vriendelijk. De kast zelf is mooi vanop afstand. Van dichterbij valt de kwaliteit toch iets tegen, de schuiven schuren hard en zijn niet gemakkelijk te openen.

Beste Ik heb gehoor gegeven aan jullie opmerkingen en heb dit dan ook in orde gebracht met een overeengekomen compensatie. Spijtig dat dit niet naar waarde wordt geapprecieerd, zoals telefonisch afgestemd. Steeds tot uw dienst, Vriendelijke groet, Duverger Home

Snel geleverd, goede communicatie.

Wij hebben een grote eettafel gekocht bij Duverger Home. Na telefonisch contact, ging de eigenaar navragen bij het transportbedrijf wanneer de tafel geleverd kon worden, ivm kerst. Nog geen 3 minuten later werd ik teruggebeld en de tafel kon voor de kerst geleverd worden. En inderdaad, binnen 3 werkdagen was de tafel al geleverd. Goede tijdsindicatie is zichtbaar. De tafel was makkelijk te monteren. Zeer tevreden!

In de toekomst ga ik hier zeker weer bestellen

Zeer vriendelijke eigenaar van de webwinkel aan de telefoon gehad en een bezorger die even meehelpt met de bank neerzetten. Het blijft toch een gok of een bank die je besteld hebt op internet ook goed zit, maar de chaise longue zit heerlijk!

Prachtig product en topservice!

Prachtige kast! Nog mooier in realiteit dan op foto. Snelle en professionele levering. Had nog enkele vragen over de kast en de klantenservice is top. Bedankt!!

Helaas had ik niet goed gekeken naar het product. Het was “beschadigd” maar dat hoorde zo. Meneer maakte er geen enkel probleem van en nam de spullen terug

Makkelijke montage, duidelijke beschrijving, staat mooi in de eetkamer

Reactie op e-mail was snel. En de inhoud duidelijk. Daarna bestelling on-line. Bevestiging wederom snel en levering conform eerder opgegeven verwachting (binnen 4 dagen). Ook de levering werd 30 minuten voor aankomst telefonisch gemeld. De kwaliteit van de fauteuils is conform beschrijving en dus uitstekend.

mooie producten

Mooie solide ladekastjes, prima afhandeling

Prima ervaring

Snelle en efficiënte afhandeling van vragen aan onze kant.

Was in orde

Goed ingepakt. Fijn materiaal. Goede service.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.