In de toekomst ga ik hier zeker weer bestellen

Zeer vriendelijke eigenaar van de webwinkel aan de telefoon gehad en een bezorger die even meehelpt met de bank neerzetten. Het blijft toch een gok of een bank die je besteld hebt op internet ook goed zit, maar de chaise longue zit heerlijk!

Mooie salontafel, deugdelijk verpakt

Goede verpakking om de salontafel van marmer.

Prima service en snelle reactie op vragen

Na vragen over het product (afwijkingen van de afbeeldingen op de site ten opzichte van geleverde product) snelle en duidelijke reactie.

Mooie salontafel, goed geleverd

Tafel was goed verpakt en snel bezorgd

Tijdige levering

Tijdige levering maar verpakking zwaar beschadigd en tafel met weinig zorg vervoerd. Een van de hoeken ietwat beschadigd maar dit kan ik zelf wel afschuren. De arme leverancier was helemaal alleen om een zware tafel naar binnen te dragen die bijna 2 meter lang is ! Ik heb hem uiteraard geholpen. Dit is toch niet professioneel. De tafel is wel van goede kwaliteit dus daarop niets aan te merken.

Tijdige levering

Prachtig product en topservice!

Prachtige kast! Nog mooier in realiteit dan op foto. Snelle en professionele levering. Had nog enkele vragen over de kast en de klantenservice is top. Bedankt!!

Helaas had ik niet goed gekeken naar het product. Het was “beschadigd” maar dat hoorde zo. Meneer maakte er geen enkel probleem van en nam de spullen terug

Makkelijke montage, duidelijke beschrijving, staat mooi in de eetkamer

Reactie op e-mail was snel. En de inhoud duidelijk. Daarna bestelling on-line. Bevestiging wederom snel en levering conform eerder opgegeven verwachting (binnen 4 dagen). Ook de levering werd 30 minuten voor aankomst telefonisch gemeld. De kwaliteit van de fauteuils is conform beschrijving en dus uitstekend.

mooie producten

Mooie solide ladekastjes, prima afhandeling

Prima ervaring

Snelle en efficiënte afhandeling van vragen aan onze kant.

Was in orde

Goed ingepakt. Fijn materiaal. Goede service.

Mooie side table en prettig contact.

Mooie side table, snel beschikbaar, alleen vervoerder was wat chaotisch. Uiteindelijk allemaal goed gekomen!

Mooi meubelstuk, prima levering.

Onze nieuwe kast is zeer mooi en solide. Eigenlijk nog mooier dan we op de foto zagen. Telefonisch contact gehad om wat vragen op te lossen. Prima!

Prettig bedrijf

Goede service, prima afhandeling van bestelling.

Mooie tafels

Mooie salontafels, staan mooi in mijn interieur. De levering gebeurde wel vroeger dan was afgesproken, waardoor er niemand thuis was en het pakketje gewoon voor de deur is afgezet.

Goede communicatie

Prachtige tafel besteld en keurig op tijd binnen. Goed verpakt en kwaliteit boven verwachting. .

Kwaliteit, betrouwbaarheid & bereikbaarheididid

Mooie tafel en als je niet van gepolijst houdt is het een aanrader.

Prachtige stoelen

De stoeltjes zijn nog mooier dan op de foto & zitten heerlijk. Aanrader!

Zeer vlug geleverd en alles goed beschermd verpakt.

Ben zeer tevreden over de snelle levering, alsook over hoe goed beschermd de artikelen verpakt waren.

Snelle levering, perfecte service

Prima services. Prima afhandeling naar aanleiding van vragen over de bestelling. Goed telefonisch te bereiken. Ik ben ontzettend blij met de booglamp. In het echt is de lamp nog mooier!

Goed service

Ik ben tevreden over de bezorging van de sidetable en de service die er op volgde. Het was volgens afspraak. Het contact met de eigenaar van Duverger verliep prima. Het is een mooie tafel.

Super geholpen, en ook bij kleine beschadiging snel gehandeld en nieuw artikel ontvangen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.