Zeer vlug geleverd en alles goed beschermd verpakt.

Ben zeer tevreden over de snelle levering, alsook over hoe goed beschermd de artikelen verpakt waren.

Snelle levering, perfecte service

Prima services. Prima afhandeling naar aanleiding van vragen over de bestelling. Goed telefonisch te bereiken. Ik ben ontzettend blij met de booglamp. In het echt is de lamp nog mooier!

Goed service

Ik ben tevreden over de bezorging van de sidetable en de service die er op volgde. Het was volgens afspraak. Het contact met de eigenaar van Duverger verliep prima. Het is een mooie tafel.

Super geholpen, en ook bij kleine beschadiging snel gehandeld en nieuw artikel ontvangen.

Prima verzorgd!

Snelle bezorging en mooi meubel eindelijk in goede staat (na bestelling van zelfde meubel elders)

Super service, persoonlijk en meedenkend!

Er was een kleine afwerkingsfout aan de salontafel die ik had besteld via Fonq. Ze namen persoonlijk contact op en kwamen gelijk met de juiste oplossing. Vriendelijk en persoonlijk, een aanrader!

helemaal top

bestelling , afhandeling helemaal snel en adequaat

Alles zoals gewenst!

Super fijne service, op tijd bellen voor bezorging en nette bezorging. Tafel was goed ingepakt en is prachtig

ziet er goed uit, bezorging correct en snel

Jammer dat de bevestigingsgaten in de beugel niet op de juiste plek, zitten, waardoor het bureau voorover hing. Is handmatig aangepast door mijn man.

Geweldige service

Snelle levering. Levering goed geregeld. Je kon precies zien wanneer de leverancier kwam via een berichtje. De tafel paste niet in ons interieur. Retour gemeld. Ook super goed en snel geregeld. Het bedrag is ook zeer snel teruggestort. Niets dan lof!

Netjes en op tijd geleverd

In een woord : SUPER

De service en aandacht voor de klant, was bij ons geweldig. De beschadigde levering, werd z.sm. geleverd door een nieuw product en de retour zending ging ook zoals het behoord.

Goed contact/advies, snelle levering en contact over levering

Goed contact/advies, snelle levering en contact over levering

Top service, maar geen sterke tafel

Mijn bestelling was de Duverger V eettafel, deze kwam helaas beschadigd aan maar het werd snel en goed opgelost door de verkoper en binnen enkele dagen heb ik een vervangend exemplaar ontvangen en werd de beschadigde tafel weer opgehaald. Top service dus! Geen 5 sterren maar 4 omdat de tafel zelf dus minder sterk is dan ik hoopte, het MDF blad beschadigd makkelijk en dat is jammer, ik zou achteraf beter een ander model hebben uitgekozen.

prachtig dressoir

Het dressoir is prachtig. Het transport van dit dressoir was slecht geregeld. Dat wil zeggen: op de aan mij genoemde tijd kwam de vrachtwagen met 1 chauffeur van TCR. Hij zei dat hij één of twee sterke mannen nodig had om het pakket vanuit de wagen de garage in te dragen. Had ook geen steekwagen of iets dergelijks . Gelukkig heeft een sterke buurman geholpen. De chauffeur van TCR zei dat als ik de kast wilde retourneren, dat ik dan moest vermelden dat ze met twee mannen moesten komen. Ik dacht van tevoren dat de kast in onderdelen zou komen en niet in zijn geheel. Maar nu, geheel gemonteerd, is hij loodzwaar en nauwelijks te verplaatsen. Om hem dus vanuit de garage in de kamer te krijgen moeten er nog hulpkrachten uitgenodigd worden. Maar, zoals gezegd: hij is prachtig!

Super, vriendelijke mensen

Goede service!

Krukken waren schreef, maar werden zonder probleem geruild voor goede exemplaren. Ik ben heel blij met deze stoere krukken.

Uiteindelijk alles goed

Ik wist niet zeker wanneer mijn pakket binnen zou komen omdat het onder een andere bedrijfsnaam was verstuurd wat erg onduidelijk was. Ik ben wel heel blij met mijn aankoop! Het enige waar ze aan kunnen werkten is hoe de bestelling verwerkt wordt, want hierdoor kon ik ook de datum niet verplaatsen.

Beste Ik ben blij dat ik je het systeem van dropshipment heb kunnen uitleggen en dat het hierdoor niet altijd mogelijk is om een optimale opvolging te realiseren. Ik dank je nogmaals voor je begrip en ga met je opmerking zeker aan de slag om dit te verbeteren. Vriendelijke groet Benoit Van den Bogaert Duverger Home

Beschadigd product

Hallo Ik heb eerder een bericht over het product gestuurd. De verpakking van het product was erg slecht. Het is als tweedehands. Er is schade aan drie delen van het product. Ik heb je een foto gestuurd van de beschadigde onderdelen. Hoe gaat u dit oplossen Ik wil graag informatie.

Beste Ik denk dat ondertussen alles is opgelost, je bent volledig terugbetaald en het meubel is opgehaald. Ik hoop dat hiermee alle bezorgdheden uit de wereld zijn. Heb je nog vragen, stel ze gerust. Vriendelijke groeten Benoit Van den Bogaert Zaakvoerder Duverger Home

Mooie producten

Producten erg mooi, na wat communicatie problemen erg goed opgelost door de eigenaar, waarvoor dank!

Zuil besteld via Bol.com. Pakket nooit aangekomen! Contact opgenomen met Duvergerhome.be en we kregen direct een nieuwe zuil opgestuurd die de volgende dag(!!) al werd bezorgd. Zonder extra kosten. Geweldige klantgerichte zaak. Meedenken met de klant. Een aanrader!! Prachtig product ook. Heel blij mee.

Van te voren contact ivm bezorging. Heel fijn

Mooie meubel van goede kwaliteit

Wij hebben hier 4 jaar geleden een tafel gekocht. Deze tafel raakte door onvoorziene omstandigheden beschadigd. Na telefonisch overleg werd een uitstekende oplossing aangeboden. Zeer goede service. Goede kwaliteit voor een schappelijk bedrag.

Snel geleverd, product is zoals verwacht

Mooi tapijt, past perfect in de ruimte, het krult nog een beetje aan de zijkanten, maar dat zal wel minder worden. Prijs/kwaliteit dik ok!

snelle levering, alleen jammer dat de twee tafeltjes beiden een verschillende kleur hadden, na dit kenbaar gemaakt te hebben een snelle reactie gekregen en het wordt zo snel mogelijk opgelost. de tafeltjes worden vervangen. we zijn nu in afwachting van de nieuwe tafeltjes

Kasteelstraat 120 9255 Buggenhout

032 475420100