Snel, duidelijk, persoonlijk

Prijs kwaliteit, uitstekend.

Er was iets mis gelopen bij de verzending maar dit is snel recht gezet geweest.

Goede service en snelle reactie om fout bij verzending recht te zetten. Stoelen zijn van goede kwaliteit.

achat table ronde

très belle table répondant à nos envies service rapide livraison venant de hollande dans une petite camionnette sans matériel pour faire descendre la lourde caisse du camion et pour la déplacer. On a dû faire glisser le carton à la rue

Goed. Problemen met geleverd product zijn adequaat opgelost

Na schade met een product werd deze na melding omgewisseld

Vriendelijk en persoonlijk!

Helaas voldeed mijn aankoop via Fonq niet en moest ik de tafel terugsturen. Toen ik contact met hen zocht wisten zij al van de situatie en werd heel goed meegedacht om een geschikt ophaalmoment te regelen ivm mijn vakantie. Jammergenoeg hadden zij zelf geen alternatief voor mij in hun collectie, ik had het ze graag gegund om mijn nieuwe aankoop ook weer bij hen te doen.

Hoewel mijn bestelling vertraging heeft opgelopen, kreeg ik telkens zeer snel antwoord (dezelfde dag nog) en werd mijn bestelling nauw opgevolgd. Ook de transporteur was top, wilde dat ik de verpakking opende om zeker te zijn dat er geen schade aan mijn tafel was. Ook heel blij met mijn tafel!

UITSTEKEND!

Mijn tafel is binnen 24 uur bezorgt. Uitstekende service en super vriendelijke personeel! Zeker een aanrader!

keurig tijdige aflevering, product voldoet aan de verwachting

De zin hierboven omvat mijn ervaring

Perfect!

De artikelen goed ontvagen, net als geafficheerd en betrokken verkoper en leverancier. Helemaal niks op aan te merken!

Mooi product, goede service

Had een tv-meubel van Duverger Home besteld, ben ik heel erg blij mee. Bij aankomst bleken de pootjes niet helemaal compleet te zijn, maar na contact opgenomen te hebben met FonQ (waar ik hem had besteld) had ik een week later 4 nieuwe pootjes binnen per post. Helemaal goed geregeld!

top!

Zeer betrouwbare firma en zeer correct in het afhandelen van zaken. Van aankoop tot en met levering: je kunt op beide oren slapen. De firma zal je zeker ook verder helpen indien blijkt dat er problemen zouden zijn na aankoop. Klant is koning bij hun. Ontzettend fijne ervaring geweest. Bedankt nogmaals!

Aardige bezorgers, goede communicatie. De tafel werd in elkaar gezet, verpakkingsmateriaal mee retour genomen. Viltjes onder de poten. Echt top service. En daarnaast is de tafel ook echt een plaatje:)

Perfecte aankoop met deskundig advies, alles ontvangen en gemonteerd. kortom TOP

Goed contact gehad ivm levertijd. Direct ook advies ontvangen over de tafel

TOP

Voor herhaling vatbaar!

Helemaal blij.

Verwachting is uit gekomen wat ik voor ogen had. Snelle levering. Goed verpakt. Duidelijke handleiding.

Product voldoet aan alle eisen.

nuttig meubel

plankjes hebben verschillende afmetingen, 2 van de 3 te klein bemeten. Aardig ontwerp en goed bruikbaar. Makkelijk overal plaatsbaar door de afmetingen

Snelle levering en zeer goede service

Vlotte levering, product zoals afgebeeld en verwacht!

Zeer snelle levering, ik werd goed geïnformeerd en een fijne webshop.

Snelle, keurig nette levering

Als Nederlandse heb ik in België een mooie eettafel gekocht. De tafel werd snel en door 2 nette heren bij ons in Nederland bezorgd. Mijn vragen over het onderhoud Cannes tafel werden zeer snel en keurig beantwoord! Top!

Super tevreden over mijn aankoop. Correcte levering

Positief: vlotte levering en snelle reactie op vraag

Duverger had een heel fraai metalen dressoir dat ik nog niet eerder had gezien en meteen heb besteld. Het is ondanks de pandemie-problematiek vrij snel geleverd en toen ik een vraag had over een lichte beschadiging belde de eigenaar me hoogstpersoonlijk direct terug nadat ik daarover een mail had gestuurd met de belofte na het weekend opnieuw contact op te nemen. Dat heeft hij ook gedaan. Prima service dus.

Kasteelstraat 120

9255 Buggenhout