Filters

10

goed

goede levering

  • Aanbevelen? Ja
5

Geen cadeauverpakking.Wel voor betaald.en bij de jumbo voor 3.95

Niet goed

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Henk Wat jammer om te horen u heeft niet aangegeven dan de slofsokken verpakt moesten worden. Als u dit via onze website aangeeft en voor betaald Euro 0,50 dan doen wij dat altijd. Ik hoop wel dat ze in de smaak vallen

10

Geweldige service

Omdat door Postnl mijn pakket niet op tijd zou komen voor dr Sint, hebben zij er voor gezorgd dat het toch opgelost werd. Bij eerdere bestellingen ook altijd alles tot in de puntjes geregeld!!

  • Aanbevelen? Ja
5

helaas nog niks ontvangen

Helaas heb ik mijn pakketje nog niet ontvangen, op 25 november besteld. Als aanbeveling kan ik helaas nu geen ja zeggen, gezien de lange levertijd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marielle Wat vervelend wij hebben uw pakket direct verzonden maar zie reactie postnl Vanwege Sinterklaas is het erg druk. We doen ons best om alles op tijd te bezorgen. Sommige pakketten zijn helaas wat langer onderweg, sorry! Hier vind je de laatste informatie over je pakket. Bezorgtijd nog onbekend Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt Waar wordt je pakket bezorgd? Mariëlle Soyer Bevrijding 43 7121WP AALTEN Nederland Gegevens van je pakket Bezorgadres Mariëlle Soyer Bevrijding 43 7121WP AALTEN Nederland Afzender Hogenkamp Klompen & Souvenirs Dr Huber Noodtplaats 6 7001DT DOETINCHEM Nederland Track & trace-code 3SKQKU845040625 Beschrijving Barstensmooispul.nl BMS-13963

10

Mooie producten en snel geleverd

Mooie producten en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

service is top

ik had iets besteld, wou achteraf nog iets erbij bestellen en om dubbele verzendkosten te voorkomen probeer ik eerste bestelling tr annuleren om vervolgens het samen te bestellen, annuleren was te laat dus ik mailen. kon ik het bestellen en er gwn bij zetten ophalen in winkel en dan zou het alsnog opgestuurd worden gratis. echt top opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service, aardige mensen. Min puntje van Post nl, bestelling niet op tijd geleverd. Had het zaterdag echt nodig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en snelle levering

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi spul en netjes verzonden

Leuke cadeaus en keurig verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd

Mooi ingepakt en al, top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en barstensvol mooi spul

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Het is barstens mooi spul en snel geleverd. Vrijdag besteld en zaterdag in huis.

  • Aanbevelen? Ja
7

Rrgg

Tyyg

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima levering

Mooi product. Had aangegeven dat ik het zou ophalen in de winkel, maar het was per ongeluk verzonden per post.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Snelle levering en prima tel. contact na levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Nu kijken wat nu werkelijk de kwaliteit/levensduur is van de vlag. Dit gaan we de komende maanden / jaren zien

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes en op tijd

16 mokken en 5 glazen besteld, keurig geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie artikelen, vriendelijk, snelle levering

Groot assortiment Achterhoekse vlag producten. Per abuis zat er een verkeerd artikel bij mijn bestelling, dat is meteen opgelost zonder moeilijk te doen. Super geregeld! Volgende keer bestel ik hier zeker weer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Een makkelijke site, duidelijk en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed!

Snelle levering, goed verpakt en kook nog een leuke attentie erbij! Zo had ik zelf ook nog een cadeautje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, zeer snelle ontvangst goed verpakt.

Ik zag de aflevering van Tom Waes , waarin bij de benzine pomp de artikelen te zien waren. Erg leuk, heb barstensmooispul bij mijn favorieten staan, zal er regelmatig naar kijken . Jullie leven in een prachtige omgeving, beter als hier in de randstad!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Had spullen besteld die ik na 5 weken eindelijk binnen kreeg. Als ik belde werd er bot gereageerd en steeds gezegd dat er problemen waren met de leverancier. Na de eerste week vond ik dat prima en niet erg kan altijd gebeuren maar na 5 weken is het wel eens klaar en elke keer het zelfde verhaal. Nu vond ik dat niet het ergste want kan gebeuren maar dat je niet op de hoogte word gesteld en nog een bot antwoord krijg en bijna een pfff ze belt weer vond ik heel slecht. De spullen zijn overigens prachtig! En de jarige was er uit eindelijk heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service snel bezorgd maar after pay zou nog een mooie optie zijn

Net wat ik zeg goede service snelle bezorging netjes verpakt

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd