Heel goed, alles snel en probleemloos geregeld!

Heel goed, alles snel en probleemloos geregeld!

Erg klantvriendelijk en top service!

Ik had online een vlag besteld, maar er werd een kleinere variant opgestuurd. Gebeld en afgesproken geleverde item terug naar de winkel te brengen in ruil voor een nog grotere vlag (kon toevallig combineren met werkafspraak). Uiteindelijk dus een groter formaat vlag gekregen, zonder extra kosten. Erg netjes opgelost.

Snelle terugkoppeling over je bestelling. Prima levertijd.

Snelle terugkoppeling over bestelling. In dit geval had ik een plaatsnaambord bij de bestelling. Netjes mail terug gegad dat het in dit geval iets langer duurt. Staat ook vermeld op de site.

prima service

Ik had mijn bestelling niet compleet binnen gekregen en na één mailtje de volgende dag mijn bestelling compleet binnen. Niet steeds bellen of mailen, nee meteen opgelost binnen 24 uur.

Ik had een staat naam bord besteld met eigen tekst. Niet verder gelezen dan bestellen. Normaal heb je het in een dag thuis. Dit duurde een week en had het zaterdag nodig voor een verjaardag. Ze hebben hun uiterste best gedaan en had het optijd binnen. Wat een service echt top!

Prima hoor

Geen probleem mee gehad

goed geregeld

via internet besteld, en kunnen ophalen in de binnenstad, erg leuk winkeltje hebben ze aan de dr hubernoodtplaats in Doetinchem

Aanrader!

Snelle reactie, leverdatum klopt, goede prijs en barstensmooi spul!!

Snel geleverd!

Snelle levering, goede kwaliteit. Boven verwachting!

Het was een kado en viel erg in de smaak Een voltreffer!

Snelle service, goede prijs

Snelle service, goede prijs.

Tevreden met bestelling

Blij met mijn ontvangen bestelling, netjes op tijd En ga er zeker nog lang plezier van hebben !

Goede kwaliteit en sneller levering!

Snel geleverd en netjes verpakt! Precies zoals verwacht.

Volgende keer weer

Prettige webwinkel. Veel keuze en snel verzonden. Leuk ingepakt ook!

Snel binnen en goed verpakt

Ik had breekbare spullen en het is heel aan gekomen en het was goed verpakt mooi nu kan ik dr weer een poar drinken

Moet lang wachten op pakket

Mijn pakket heb ik nog niet na 9 dagen. Denk dat ze betere afspraken moeten maken met post.nl qua leveren. Dit vind ik niet normaal.

Top bedrijf

Hoed bedrijf en top service

Ben zeer tevreden!

Snelle levering en een mooie website om barstensmooispul te betellen!

Weinig te melden

Geweldig mooi

Klompen zien er mooi uit. We hebben ze onder de overkapping gehangen.

Goede service zou het eigenlijk in de winkel ophalen maar werd thuis bezorgd. Prima

Ronduit slecht

Deel van de bestelling mist. Na een aantal keer mailen nooit een reactie mogen ontvangen.

Beste Twan Bleekman Wat jammer dat u ons zo beordeeld. Het betreft hier een zadelhoes die niet leverbaar is. Ik kan verder geen communicatie zien, wij hebben er bij gezet dat deze nog word na geleverd. Mocht u het anders zien horen wij dat graag via 0314-324933 of info@barstensmooispul.nl Wij wensen u een zonnige dag vandaag!

Precies wat we wilde hebben

Leuke tas om presentjes in te doen en te overhandigen

De spullen die had besteld zien er goed uit.TOP

Wat jammer is heb betaald om 1 klomp in te laten pakken dat is niet gedaan.