Nie verkeerd

Ik heb de achterhoek veters besteld. Prima prijs en was er snel. Alleen mis ik toch het wit in de achterhoekse vlag. Verder dikke prima

Top geregeld

Mooi spul.

geweldig

snelle levering, mooi product

Lekker snel!

Gebeld of sloffen op voorraad waren en na bevestiging meteen besteld. Meteen die dag op de post (nou ja DHL) gedaan en meteen de volgende dag binnen! “Onmeunig” goed. En de sloffen ook trouwens.

Snelle, correcte levering

Snelle, correcte levering

Slecht

Verkeerde ontwerp en verkeerde kleur geleverd

Leuke webshop met snelle afhandeling van bestelling

Besteld en enkele dagen later al in huis. Goed verpakt en met leuk extraatje.

barstens mooi geregeld

Dank voor de mooie Achterhoekse zaken, ze gaan naar Neij Zeeland en ze zolt dr heel blej met wean.

Mooie site

Snelle levering en goed verpakt en bezorgd

Mooi bedrijf

Waar voor je geld

Vlotte levering.

Alles netjes ingepakt en volgens bestelling binnen gekomen .

Zonder al teveel verpakkingsmateriaal maar toch veilig in de doos , zoals we besteld hadden . Alles aanwezig .

Keurig

Snel gevonden Snel betaald En snel geleverd Nu maar lezen Bevalt uitstekend Toppie

slecht

waardeloos

he rik mag ik vragen waarom?

Snelle levering en mooi product!

Goed!

2 besteld, 1 geleverd

2 tshirts besteld en maar 1 geleverd. Na bellen en email met de belofte “komt goed” zit ik nog steeds te wachten op mijn 2e tshirt.

Uitstekend!

Al jaren een top klantbeleving

Wij al een aantal jaren klant. EN dat zijn we niet voor niets natuurlijk. Bestelde spullen worden snel verzonden; zelfs last minute telefonisch. Ook worden, spaarzame, foutjes direct goed opgelost. Een aanrader veur al ow Achterhoeks spul.

Kwaliteit valt tegen

Kwaliteit prijsverhouding klopt niet Idee is leuk Bestelling was niet compleet

Goed geregeld

Mooie sok

Ik heb een leuke mooie sok gekocht maar de range van maat 41 tm 46 is te groot gekozen Beter is 41 tm 43 en 44 tm 46 Als ik deze maat kies, en dat heb ik gedaan valt de sok echt klein uit

Super snelle bezorging netjes verpakt..mooi producten.