Prachtige items ontvangen!

Ben erg blij met m’n prachtige Achterhoek items! Goede service ook, ik had een andere puzzel ontvangen dan ik had besteld, zonder enig probleem opgelost, helemaal geweldig! Ik zal dus vaker te vinden zijn in deze superleuke webshop!

Mooie vlag, snelle levering.

Product als omschreven. Levering binnen 24 uur. Best wel snel.

De puzzel was niet erg mooi verpakt

Zat een deukje in, het plaatje was niet mooi geplakt. Niet volgens afspraak kunnen ophalen. Gr B Seegers

Netjes geleverd.

Ziet er goed uit.

Goed opgelost

Beste Levi ik heb hier idd een filmpje van gezien, wij hebben zoals afgesproken met Cindy een nieuwe gestuurd. Ik neem aan dat je deze al ontvangen hebt? Veel plezier met het gebruik van de kroko plank in kruikenstad!

Volledige bestelling niet binnen

17 december een grote bestelling gedaan. Een groot gedeelte al binnen, maar ik wacht nog steeds op 1 product. Ik word niet op de hoogte gehouden en ik moet er telkens zelf achteraan. Erg jammer.

Beste Sharon Het betreft hier een bord met tekst die op verzoek gemaakt word. De levertijd is idd te lang voor deze order. Wij verwachten deze nog wel binnen, wij houden u hiervan spoedig op de hoogte.

Slecht bedrijf, niet te bereiken.

Bestelling 6 weken voor Kerst geplaatst, dan was ik ruim op tijd. Twee weken erna mail gestuurd hoe het met de bestelling stond. Reactie gehad dat het nog 10 werkdagen zou duren. Week van Kwrst nogmaals gemaild, geen reactie. Dag voor Kerst nogmaals gemaild dat het nu toch echt tijd zou worden. Geen reactie. Wel de volgende dag de bestelling ontvangen. Alleen ontbraken er diverse artikelen. Niet de eerste dat ik een slechte ervaring met dit bedrijf heb gehad. Vorige keer bijna een half jaar bezig geweest om iets geregeld te krijgen wat niet goed was. Op het laatst heb ik alles retour gestuurd wat niet goed was, geen reactie gehad.

Verkeerd adres geleverd en niet ingeoakt

Stond bij de buren, die al twee weken weg waren, verregend onder de carport. Was niet ingepakt alleen in een papieren tas gedaan.

Mooie website en vlotte bestelling.

Zoals beschreven een mooie website waar je genoeg keus heb om een mooi kado te bestellen. Je bestelt en je krijgt het mooi verpakt thuis.

Zoals de naam al zegt Barstensmooispul

Snelle service en mooie producten.

Helemaal goed !

Goede snelle service!

Bij de bestelling 1 artikel niet ontvangen, er wordt op mijn mail niet gereageerd.

Niet echt prettig

Goedemorgen Marieke Wat vervelend ik kan geen e-mail van u vinden. stuur ons even een e-mail naar [email protected] met het missende product, dan sturen wij deze 2 januari naar u toe.

Top service!

Originele kwalitatieve producten

Niet de goedkoopste, maar wel originele en kwalitatief hoogwaardige producten; als cadeau ook erg goed ontvangen!

Leuke sokken, snelle bezorging

Prettig snelle bezorging. Vriendelijk telefonisch contact. Product, Achterhoek sokken, zoals verwacht.

Snel en goed geleverd

Besteld en op tijd geleverd.

Goed spul en een snelle levering

Ruime assortiment super service

Geweldig mooi spul! Leuk om te geven. Onze ontvangers waren er superblij mee...Makkelijk besteld en netjes een bevestiging van ontvangen. Zodra de orders gereed waren gemaakt een mailtje ontvangen en zelfs gebeld! Super service! Mooi verpakt en netjes meegekregen!

Supermooie kalender

Ik heb een mooie familie kalender gekocht, ik moet nog 2 weken wachten voordat ik deze kan gebruiken helaas, maar het is een mooie kalender van een prima formaat

Teleurgesteld

Bij mijn cadeautjes had ik vermeld om elk in te laten pakken. Het spijt mij om te zeggen maar een klein kind had dit misschien beter kunnen doen. De aansteker liep gelijk leeg en veroorzaakte een grote steekvlam. We schrokken ons dood..

Super goed en mooi spul.

Super goed en snel geregeld

Zeer vriendelijk, goede service!

Online besteld en afgehaald in de winkel. Zeer vriendelijk geholpen en het artikel lag snel klaar.

Machtig mooi

Breed assortiment, snelle service