Sokken

Zitten war

Snelle levering en leuke producten

Lekkere warme slofpantoffels, kerstbal, magneet, allemaal met t Achterhoeklogo en kleuren daarvan. Snelle levering, zorgvuldig verpakt, goede prijs. Netjes.

Snelle levering en leuke producten

super snelle levering, heel mooie kwaliteit

super snelle levering, heel mooie kwaliteit

machtig mooi

overzichtelijke website en grote diversiteit aan producten. goede service.

machtig mooi

overzichtelijke website en grote diversiteit aan producten. goede service.

Ruime keuze in assortiment.

Ruime keuze in producten om het als kado te geven of voor jezelf. Online besteld en een bevestiging per mail ontvangen. Vlotte afhandeling van de bestelling met een afhaalbericht... Top service!

Ruime keuze in assortiment.

Ruime keuze in producten om het kado te geven of juist voor jezelf. Online besteld en een bevestiging ontvangen. Vlotte afhandeling van de bestelling met een afhaalbericht. Super service!

Geweldige service

Bestel sokken, komen niet aan, maak melding, binnen 2 dagen sokken.

Geweldige service

Bestel sokken, komen niet aan, maak melding, binnen 2 dagen sokken.

Goede prijs voor mooie trui

Goed en mooi spul

Goede service. Leuke spullen

Goede service. Leuke spullen

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling. Prettige gemüdelijke winkel.

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling. Prettige gemüdelijke winkel.

Het is idd barstens mooi spul

Ik bestelde sokken, die kwamen in eerste instantie niet binnen. Na de melding lagen een paar nieuwe, binnen 2 dagen in de bus, super geregeld.

Snelle levering : in 3 dagen

Een sterk punt van Barstens mooi spul is de snelle levering. Toch heb ik een kritisch puntje : Barstens mooi spul heeft maar 1 betaalmethode (ideal) Ik denk dat Barstens mooi spul meer online klanten krijgen als er meerdere betaalmethoden mogelijk is. Ideal is niet mijn favoriete betaalmethode. Het liefst betaal ik met bankoverschrijving, vooraf of achteraf (afterpay) maakt niet uit. Of met creditcard. Heel veel webshops hebben meerdere betaalmethoden. En hebben ook veel klanten, Bol.com bijvoorbeeld. Voor Barstens mooi spul heb ik een uitzondering gemaakt, aangezien ik de artikelen heel graag wou hebben. Heb ik met angst kloppend hart en met het zweet in de handen per ideal betaald.

De levering is vrij snel, zondag besteld en 2 dagen later had ik het in huis

Min puntje bij online bestelling er is maar 1 betaalmethode en dat is ideal. Ik ben ervan overtuigt als barstens mooi spul meerdere betaal methoden mogelijk maakt online dat er dan nog veel meer klanten bijkomen die veel verder weg wonen van de Achterhoek. Ideal is beslist niet mijn favoriete betaalmethode, aangezien ik de artikelen graag wou hebben heb ik een uitzondering gemaakt. Met het zweet in de handen en hartslag 88 heb ik toen maar met ideal betaald. Mijn favoriete betaalmethode is met bankoverschrijving vooruit of achteraf (afterpay) maakt mij niet uit, Creditcard vind ik ook een goeie betaalmethode. Op de website staat wel een creditcard symbool maar het werkt niet. Het is vermoed ik alleen maar mogelijk om in de winkel met een creditcard te betalen. Maar Doetinchem ligt veel te ver weg voor mij helaas

De levering is vrij snel, zondag besteld en 2 dagen later had ik het in huis