geweldig

ga zo door

Leuk product, snel geleverd.

Houten kaart besteld, snel geleverd!

perfect!

Ik had sokken besteld en er was iets mis gegaan. Dit is perfect opgelost. Ik ben dus zeer tevreden.

Vriendelijke mensen

2 september bord besteld Weekje lever tijd Helaas pas na 5 weken op kunnen halen door problemen van de maker Wel een sleutelhanger gekregen voor het wachten Bordje is wel erg mooi geworden

Snel geleverd , goede webshop.

Goede afhandeling van het bestelde product

Top.

Glas was gebroken bij ontvangst. Ervaring is hoe je een foutje hersteld. De volgende dag al 2 nieuwe!

Vriendelijk

Duidelijke website, volgens afspraak geleverd en vriendelijk in het telefoongesprek

Mooi spul

De klompen zijn correct geleverd en zien er mooi uit!

Topservice

Had een bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgehaald zou worden in de winkel. De winkel was gesloten vanwege vakantie. Spullen zijn opgestuurd en keurig geleverd.

Leuke Achterhoekse producten met veel keus, goede service

Leuke Achterhoekse producten, veel keus, groot assortiment. Vlotte levering. De website en de hele communicatie zijn allemaal leuk opgezet in het Achterhoeks. Verzendkosten zijn relatief duur (soms duurder dan het product zelf) als je maar één product nodig hebt, maar naar Doetinchem heen en weer rijden kost nóg meer. Mijn koffiemok kwam helaas beschadigd aan, maar dat is door Barstens Mooi Spul keurig, vlot en vriendelijk opgelost ! Dus de service is ook netjes.

Mooie producten

Anders

Ik had meerdere artikelen ontvangen, waarvan twee anders waren,dat ik had besteld.In plaats van shirt met achterhoekse vlag,kreeg ik een met i love achterhoek!Ook de bier bij bierpul was met andere text.Dat is beetje jammer.

De bestelling verliep vlot, de bezorging daar in tegen, liet op zich wachten. Op Zondag besteld en op vrijdag bezorgt

Het duurde erg lang voor dat wij de T-shirt kregen

T-shirt XL was de achterhoekse vlag niet mooi afgedrukt.

Goed en snel geleverd

Goed product wat ik er van verwachtee

Ziet er mooi uit

De afwerking liet op somigge punten wat te wensen over. Verder zag het er mooi uit. Super groot assortiment!

Eerst was de levering heel snel. Daarna was de vlag verkeerd. Ze gaven toe dat het hun fout was. Toen de juiste vlag opgestuurd, zonder bij behorende kosten. En die verkeerde vlag mochten we houden. Dat noem ik nou eens service.

Er was iets mis gegaan met de bestelling maar na een mailtje direct in orde gemaakt: bestelling inmiddels binnen!

Netjes op tijd geleverd, helemaal volgens verwachting.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Het vingerhoedje zou ik voortaan in bolletjes plastic inpakken, hij is heel aangekomen maar ze zijn erg breekbaar.

Snel antwoord op een vraag via de mail. Producten keurig op tijd via de post bezorgd. Niets op aan te merken.

Barstensleuk

Fijne side barstensvol leuk spul, snelle levering thx

Enbarstensgoeiesurfis

Mooi op tiet

Andere dag in huis

Snel en adequaat, kwaliteit spullen !!

Veel te klein

De spullen vallen wel erg klein uit zeg dat is erg jammer

Beste HJ Schotte Wat vervelend om te horen ruilen mag altijd alleen gaat de zwembroek niet groter dan XXL.

Dr Huber Noodtplaats 6

7001 DT Doetinchem