Snelle levering en mooie collectie!

Zeer tevreden *

Altijd een plezier om naar toe te gaan.

Mooie winkel heel veel keuze fijne merken. Moeilijk om alleen even te kijken en met lege handen weer weg te gaan. En wat vooral heel belangrijk is dat de dames die er werken behulpzaam en zo ontzettend vriendelijk zijn. Kortom altijd een plezier om er te winkelen

Zeer snelle levering

Mooie website die uitnodigt om iets te kopen.

Mijn aankoop werd snel bezorgd, mooi ingepakt met een persoonlijke boodschap, daardoor wordt het anoniem online winkelen toch nog persoonlijk.

Mooie kwaliteit producten, het is te zien dat deze met aandacht worden ingepakt en verzonden. Heel fijn. Ook de snelle bezorging is een grote plus!

Mooie spullen, lieve dames, top levering!

Mooie broek besteld en deze werd snel en leuk ingepakt geleverd!

leuke zaak met mooie kleding.

Snelle en correcte bezorging. Shirt van No mans viel ruim uit. Had kleinste maat besteld, toch nog te ruim. Heb shirt toch gehouden omdat het zo goed bij mijn garderobe past.

Zowel in de winkel als telefonisch ben ik heel fijn geholpen, Als het volgende weekend Maastricht komt,zeker weer een bezoekje! Prachtige merken en mooie collectie.

Helemaal Top

Goede en snelle service. Mooie website, mooie merken.

Fijne service van kwaliteitskleding en erg goede communicatie met de winkel.

Fysiek winkelen bij LeMarais is heerlijk met fijn en deskundig personeel maar ook het online winkelen is goed bevallen. Dit vanwege de afstand, maar graag tot een volgende keer weer fysiek in de winkel

Een hele leuke collectie

Graag kom ik een dagje Maastricht Ik vind het een prachtige stad en mooie merken Als het weer beter is kom ik zeker weer een keertje naar jullie winkel Ik ben niet zo online Ik wil het zien en passen Komt goed Mvg hilde

Ik werd heel plezierig geholpen en kreeg goed advies.

Mooi product, en op tijd geleverd

Gewoon goed

Snelle levering en echt als cadeautje verpakt!

Een broek besteld op de website, snelle levering en persoonlijke touch. Helaas viel de broek anders dan verwacht. Het retourneren was ook prima en snel geregeld, top!

Le Marais: Top zaak!

Hele mooie winkel op een prachtige locatie. Tijdens bezoek aan de winkel wordt je bijgestaan door een deskundig Team, die je van een eerlijk advies voorzien. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Ben je niet in de gelegenheid de winkel fysiek te bezoeken, is de up to date webshop een perfect alternatief. Afhandeling orders is snel en correct, met een persoonlijk tintje. Kortom een echte aanrader!

Fantastische service!

Snelle levering, mooi verpakt, persoonlijke noot erbij. Helemaal goed!

Le marais: altijd goed

Mooie winkel met precies de merken die ik altijd zoek. Gezien de afstand maak ik regelmatig gebruik van de webshop. In de webshop adviezen over je maat zodat ik (bijna) altijd de goede maat bestel. Aankopen altijd op tijd bezorgd en heel mooi en persoonlijk ingepakt. Een aanrader en eigenlijk “de omweg waard!”.

Geweldige service

Ik heb pas na vier uur besteld maar het pakje toch de andere dag ontvangen Met een persoonlijke boodschap erin

Snelle levering en prachtige laarsjes!

Website met goede foto’s en uitvoering van bestelling dik in orde.

Order snel uitgevoerd

duidelijke website

snelle levering en mooi ingepakt

Online bestelling ging redelijk vlug correct op de hoogte gehouden En bij retourneren De terug betaling al snel Dat is fijn

Het was prima

Zou zo weer wat bestellen

Besteld, ontvangen en goed bevonden

Besteld, ontvangen en goed bevonden

Mooie site , gave jas , super service

Jas besteld . Keurig en snel geleverd

Over Le Marais

‘Le Marais’ ligt net als de wijk Le Marais in Parijs, in een historisch deel van de stad. Het Stokstraatkwartier in Maastricht is in de loop van de vorige eeuw getransformeerd tot één van de mooiste winkellocaties van Nederland. In onze winkel vindt u een zeer uitgebreide collectie dameskleding en accessoires zoals tassen, sjaals en sieraden. Ook ons aanbod van schoenen en laarzen is alom bekend. Jong of oud, er is voor ieder wat wils in onze online en offline winkels.