prima snel geleverd, aardig berichtje erbij, ben weer erg tevreden

zie boven

Snelle levering!

Fijn de snelle levering!

Snelle levering van keurig pakket

Fijne website, goede service

Mooi pakketje

Prachtige trui, snel verzonden en mooi verpakt met een persoonlijk kaartje!

Mooie broek, iets te groot.

Le Marais heeft mooie spullen. Al een paar keer geslaagd! De Lizzy broek van Closed is mooi, maar valt groot bij de taille. Maat 30 geretourneerd en 29 besteld in de hoop dat die goed zit!

Snelle service, mooi ingepakt met een aardige kaart erbij.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik bestelde al eerder bij Le Marrais. Ze hebben een mooi assortiment. Mijn bestelling werd al de volgende dag geleverd. Blij mee!

Snelle verzending en prachtige pantalon

Bestelling werd snel geleverd door Le Marais en de broek can Ruby Tuesday zat perfect. Ben er erg blij mee!

Superservice!

Heel fijne winkel, ook de webshop. De bestelling wordt mooi verpakt. Snelle levering.

Geen goede prijs kwaliteit verhouding

De sneaker was helaas niet helemaal op maat, valt wat kleiner uit. Sneaker bestaat hoofdzakelijk uit kunststof. Prijs vind ik daarom erg hoog.

ruime keuze, mooie producten

Heb een trui gekocht van NoMansLand. Een van de weinige winkels die XS van dit merk heeft. Veel keuze uit mooie producten. Prima service.

Top ervaring(en)

Altijd mee denkend over alles,weten exact mijn maat en mijn stijltje. Fijn team en prachtige items,Ben een zeer tevreden klant.

Zoals altijd weer prima

Zie bovenstaande

Mijn bestelling was een fijn wollen aansluitend en niet te lang vestje van Nomansland ,al jaren mijn favoriete merk. Hoewel ik dit seizoen moeilijk kan slagen voor n jurk met aansluitend lijfje of leuke rok heb ik toch wat gevonden wat bij mijn kleding van vorig jaar past. Hopelijk komt Nomansland in een volgend seizoen met meer keus voor mij ,maar ik ben blij dat Le Marais maat xs heeft.

Zeer tevreden.

Goed advies, prettige winkel,met zeer vriendelijk personeel.

Zeer goede service en snelle levering.

Goede kwaliteit kleding en snelle levering

Snelle levering, netjes ingepakt. Super leuke jurk!

altijd goed!

Ik ben helaas nog nooit in de winkel geweest maar ik koop regelmatig in de webshop en dat voelt alsof ik toch in Maastricht ben geweest. Hopelijk tot snel in de winkel:)

Fijne website, makkelijk bestellen en heel snel in huis

Mooi verpakt en snel in huis!

Geweldig deze broek van No Man's land in retro stijl. Een aanwinst.

Ook nu weer: zeer goede communicatie en verzendservice bij de online bestelling.

Een fijne site met super mooie item’s,fijne service en online bestellen klasse.

Prachtig!

Erg blij telkens weer met de mooie kleding en goede vlotte service!

Zeer goed En echt een aanrader

ruime keuze van mooie producten

snelle service, leuke aanbiedingen

Over Le Marais

‘Le Marais’ ligt net als de wijk Le Marais in Parijs, in een historisch deel van de stad. Het Stokstraatkwartier in Maastricht is in de loop van de vorige eeuw getransformeerd tot één van de mooiste winkellocaties van Nederland. In onze winkel vindt u een zeer uitgebreide collectie dameskleding en accessoires zoals tassen, sjaals en sieraden. Ook ons aanbod van schoenen en laarzen is alom bekend. Jong of oud, er is voor ieder wat wils in onze online en offline winkels.