Prima geholpen, vriendelijke verkoopster

Mijn bestelling werd keurig bezorgd.

Leuk verpakt met een kaartje erbij

Dat is aandacht die ook fijn is als klant. Iov een duur ding in een doos gesmeten bezorgd zien worden.

Altijd goed

Over de jaren heen blijk ik het meest blij te zijn met mijn aankopen bij Le Marais. Mooie merken, en net even anders!

Perfecte service

Mooi volgens de afspraken

Snelle levering; trage retourinformatie

De bestelling werd de volgende dag geleverd, voldeed niet aan mijn wensen. De bestelling retour gezonden. Maar na een kleine 2 weken nog steeds geen antwoord dat bestelling terug ontvangen is.

Fantastisch !!

Prachtige winkel met mooie kleding, personeel is behulpzaam zowel in de winkel als in de webshop.

Ben heel tevreden. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst heb ik nog contact gehad met jullie want ik was mijn huisnummer vergeten te vermelden. Ook was het heel netjes ingepakt en had ik mijn bestelling daarna snel binnen.

zorgvuldig verpakt

Het is een plezier om zelfs ' online ' te winkelen bij le Marais. De Ruby Tuesday broek die ik bestelde is fantastisch. Heerlijk soepel crepe materiaal, kreukt niet en de pasvorm is prima. Hij draagt echt fijn en luchtig. Het openen van het pakje is een feestje, net een kadootje met een lieve, persoonlijke kaart erbij.

Snelle verzending, netjes ingepakt met een leuk persoonlijk kaartje.

Nog nooit in de fysieke winkel geweest omdat ik aan de andere kant van het land woon, maar als ik in de toekomst in de buurt ben ga ik zeker langs. Wat een mooi aanbod op de webshop! Mijn bestelling werd snel verzonden, was netjes ingepakt en er zat een leuk kaartje bij. Dankjewel voor de service!

De linnen jurk stond mij helaas niet zo goed, maar de afhandeling van de terugzending was correct en snel

Snelle bezorging na online bestelling van een mooie jurk. Alleen het uitpakken was al een feestje. Keurig verpakt met een vriendelijk briefje erbij.

super!

goede omschrijving van het product, snelle bezorging, mooi verpakt.

Prima service. Mooi verpakt met een vriendelijk woordje. Altijd attent.

Correcte levering!

Twee keer een bestelling gedaan . Verliep vlot en correct!

Betrouwbaar

Goede kwaliteit, mooie merken en prima service, zelfs op afstand een persoonlijke benadering Jammer dat ik zo ver weg woon

Prima verzorgd.

Eerste keer via webshop besteld. Normaal bezoek ik de 2 le marais zaken. Prima verzorgd.. duidelijke foto’s, precies zoals verwacht. Helaas was pakketje 1 week onderweg maar ik kreeg een mail waarin uitgelegd werd dat de vertraging bij post NL te wijten was aan hun personeelstekort, prima opgelost le marais en pakketje werd na 1 week netjes bezorgd. Zeer tevreden dus en de aankoop was geslaagd!

Bestelling mooi verzorgd ontvangen!

Klasse !

Snelle levering na vriendelijk telefonisch advies over het artikel. Heel netjes en stijlvol verpakt.

Snelle levering, keurig verpakt

Snelle levering, keurig verpakt met een persoonlijk kaartje erbij.

Goede service.

Goede service, mooi artikel. Keurig verzorgd.

Goed telefonisch advies, snelle levering, mooi kledingstuk

Positief, mooie collectie. Ik zou zo weer bestellen en plan zeker winkelbezoek in.

Na enkele dagen had ik de bestelling Netjes ingepakt. Het voldeed volledig aan verwachting

Vlugge behandeling

Vlugge behandeling

Mooi jurkje

Mooi soepel jurkje licht en niet te nauw gesneden. Geweldig materiaal in een prachtige kleur . Klein en milieuvriendelijk verpakt. Laat nu de zomer maar komen

Snel, keurig verpakt.

Over Le Marais

‘Le Marais’ ligt net als de wijk Le Marais in Parijs, in een historisch deel van de stad. Het Stokstraatkwartier in Maastricht is in de loop van de vorige eeuw getransformeerd tot één van de mooiste winkellocaties van Nederland. In onze winkel vindt u een zeer uitgebreide collectie dameskleding en accessoires zoals tassen, sjaals en sieraden. Ook ons aanbod van schoenen en laarzen is alom bekend. Jong of oud, er is voor ieder wat wils in onze online en offline winkels.