Snel, keurig verpakt.

Helemaal blij, prachtige trui en fijne service

Mooie trui online besteld van Nomans land. Heb hem opgehaald in zaak. Prima service.

Weer hele, positieve ervaring.

Aankoop mooi en verzorgd verpakt. Snelle levering.

Prachtige collectie!

Een prachtige collectie en koop vooral in de mooie winkel zelf. Ik kocht een trui online en had een iets andere tint verwacht. Dat is het nadeel van online kopen. Dus een volgende keer weer gewoon in de winkel zelf kopen.

Mooie (web)winkel met zeer goede service. Items zijn van premium kwaliteit en worden mooi ingepakt en zeer snel verzonden. Super dus!

Product niet besteld, maar blijkt niet meer voorradig.

Ik heb een pullover besteld via de website. Ik werd gebeld door Fieke. Het bleek dat deze pullover niet meer in mijn maat voorradig was. De bestelling is geannuleerd. Wat ik wel heel vreemd vind is dat ik dan nog 2 dagen moest wachten totdat mijn geld weer teruggestort werd op mijn bankrekening. Dat vind ik echt niet kunnen.

Super mooi vest Nomansland

Mooie winkel met mooi kwaliteitsmerken. Na bestellen snelle levering.

Snelle levering,

Duidelijke site om online te kopen. Alles mooi ingepakt . Ik ben heel blij met mijn aankoop

Supersnel en netjes, heel fijn

Fijne webshop met “ anders dan andere” mooie merken

Super snelle levering

Als ik weer in maastricht ben ga ik kijken of ze weer iets voor mij hebben

Mijn eerste bestelling : helemaal top

Een fijne website met hele mooie merken. Makkelijk bestelproces en snelle levering. Mijn pakketje was met zorg verpakt. Helemaal blij mee.

De hele afhandeling van mijn bestelling overtreft alle verwachtingen!

Zag een leuk vestje ,geschikt voor de komende tijd, koude dagen en thermostaat lager dan gewend. Besteld op zondag. Pakje kwam op dinsdag.”Das vlot.” Gepast. Jammer, mouwen véél te lang. En nogal breed. Meteen terug gestuurd. Per omgaande al bericht. Ontvangen. “Zouden ze ook zo vlot zijn met terug betalen?” Ja, na 2 dagen staat het bedrag weer op de rekening! Chapeau! Kan niet beter.

Snelle levering, mooi product

De levering was snel en het product zoals verwacht. Snelle reactie op mijn vragen via de mail. Zeer tevreden

Broek besteld, binnen een dag binnen, helaas was hij te groot en daarom retour gestuurd. Deze had ik ook meteen weer de volgende dag binnen: heel blij mee! Super service, daarom kom ik ook zo graag in Limburg: vriendelijke mensen en capabele bedrijven! Chapeau!

Fijne webshop en betrouwbare levering

Fijne webshop en betrouwbare levering

Mooie kwaliteitskleding. Blij met mijn jurkje.

Altijd een snelle levering, netjes verpakt en bij vragen heel snel, vriendelijk en persoonlijk antwoord.

Topervaring!

Kreeg 10 adressen van producent waar broek eventueel te koop zou zijn en slaagde zonder enige moeite online bij Le Marais. Broek 's middags besteld, de volgende dag bezorgd. Le Marais wordt vast adres tijdens mijn bezoeken aan Maastricht.

Zeer blij met de schoenen

Dol op de mooie kleding

Dol op de mooie kleding van le Marais. Fantastische merken, top kwaliteit, heerlijk zittende kleding. Mooie stoffen. Persoonlijke touch bij het afleveren van het pakje.

Veel keuze, mooie producten.

Er is een ruime keuze in producten. Website is na update toegankelijker geworden. Zeker voor een primair fysieke winkel is dit echt een leuke website.

Erg goede service, warme aanbeveling

Een superfijne jeans stretch broek

mooie items en super snelle goede service

een fantastische winkel en als je helaas niet inde buurt woont een goede online website, snelle levering en altijd snel antwoord als je vragen hebt over items.

Heel tevreden. Snelle levering en leuk dat jullie er een geschreven kaart bij doen.

Morenstraat 11

6211GE Maastricht

+31 6 11428036

Over Le Marais

‘Le Marais’ ligt net als de wijk Le Marais in Parijs, in een historisch deel van de stad. Het Stokstraatkwartier in Maastricht is in de loop van de vorige eeuw getransformeerd tot één van de mooiste winkellocaties van Nederland. In onze winkel vindt u een zeer uitgebreide collectie dameskleding en accessoires zoals tassen, sjaals en sieraden. Ook ons aanbod van schoenen en laarzen is alom bekend. Jong of oud, er is voor ieder wat wils in onze online en offline winkels.