Helaas heb ik een verkeerd product besteld. Geen probleem kon gewoon geruild worden.

Snelle levering en goed verpakt

Mijn green egg heeft nu nog meer mogelijkheden door de multi-level egg spander. Makkelijk te vinden en voor de juiste prijs.

Helaas iets misgegaan met mijn bestelling. Zeer nette klantenservice en goed opgelost.

Topbedrijf

Er is een duidelijke informatieve website, ze zijn erg goed telefonisch bereikbaar en ontzettend vriendelijken heel meedenkend aan de telefoon.

Uitstekende en persoonlijke service waarbij de klant centraal staat

Tijdige levering, goed bereikbaar en de drive om voor kwaliteit te gaan!

Goede service vanaf voor het moment dat we willen gaan bestellen. Bestellen, leveren en plaatsen allemaal goed voor elkaar.

Een feestje, het kopen en de levering!

Na het eerste contact per WhatsApp werden we al snel uitgenodigd om de beoogde tuinset op locatie (en wat voor een locatie!) te komen bekijken. Hier werden we gastvrij ontvangen en goed geholpen en geadviseerd door Joost. Ook de levering was professioneel en verzorgd. Alles werd keurig gemonteerd en neergezet door de vriendelijke bezorgers en het verpakkingsmateriaal ging mee terug naar het BuitenAtelier. Kortom: alles, de aankoop, de levering en de klantenservice is zoals de website zelf: Klasse!

Hartstikke tevreden!

Wat een fantastische 'winkel'.

We wilden onze Fatboy Paletti graag in een fysieke winkel kopen en kwamen uit dicht bij huis: Milheeze. Ergens achteraf is een prachtig bedrijf gebouwd waar we konden proefzitten en de kleuren konden bekijken. In hun werkplaats zagen we de mooiste buitenkeukens en het vakmanschap waarmee ze gemaakt worden. Ze hebben een prachtige collectie BBQ spullen en bloempotten van Serax. Onze loungebank werd netjes thuis geïnstalleerd en alle dozen en verpakkingen werden meegenomen. Super vriendelijke bezorgers. Echt een aanrader dit mooie bedrijf.

Fantastische snelle en keurige levering

Via het buitenattelier een buitenkeuken besteld voor de Green Egg. De prijs was zeer scherp en de keuken kon op korte termijn al geleverd worden. Enig “minpuntje” was het niet ontvangen van de sms met het tijdsblok van levering maar na 1 telefoontje is men hier gelijk achteraan gegaan en werd ik binnen een paar minuten terug gebeld. Levering was zeer keurig en de heren hebben zelf de Green Egg in de keuken geplaatst. Top service!

Soepel en fijne communicatie

Ik had een probleem met mijn melkopschuimer van Sjostrand. Hij viel nog binnen de garantie. Na dit gemeld te hebben bij Pim van Het buiten atelier is dit snel opgepakt en binnen een week had ik een nieuwe melkopschuimer binnen. Top!

Positief

- Competitieve prijs - Kwalitatief product - Correcte levering - Zeer goed verpakt

Fijn assortiment, snelle levertijd

Ik was op zoek naar houtskool, kwam bij het buitenatelier terecht en vond hier een goede aanbieding. 2 zakken Best Charcoal met een zak aanmaakkrullen. Scherpe prijs en snelle levering.

Joost doet al het mogelijke om zijn klant te helpen, top service

Ondanks wat moeilijkheden bij de fabrikant mbt leveringstermijnen heeft Joost steeds naar een gepaste oplossing gezocht. Gevolg is dat we een blijvende klant worden :-)

Geweldige workshop

Hebben uitje gepland voor een verjaardag en moederdag cadeau nu een paar weken later krijgen we nog steeds te horen hoe geweldig het geweest was

Wat een super service! Nog geen vijf minuten na het plaatsen van mijn bestelling werd ik gebeld door een vriendelijke medewerker, dat mijn bestelling dezelfde dag nog opgestuurd werd. En dat 1 artikel uit mijn bestelling een paar dagen later verzonden zou worden. Heel erg netjes! En nu liggen we heerlijk te relaxen in de fatboy headdemock met bijpassend kussen.

Geluk is niet te koop.. of toch wel?

Het begint bij de goede service van Het Buiten Atelier. Vriendelijk geholpen en komt afspraken na met de levering. De Bastard Urban Large Compleet voldoet aan alle verwachtingen. Pure kwaliteit! Kunnen niet wachten om te gaan experimenteren.

Fijne persoonlijke benadering

Ik heb mijn nieuwe bastard bbq online besteld en ben daarbij uitstekend geholpen. Telefonisch nog even goed advies gehad en daarna via de e-mail zeer snel en persoonlijk contact onderhouden. Je voelt je echt een gewaardeerde klant, die ze graag zo goed mogelijk willen helpen.

Gewoon goed

Bastard BBQ werd helaas later geleverd dan op de website in eerste instantie deed vermoeden. Via de whatsapp werd ik op de hoogte gehouden over de levering.

Betrouwbaar en komt afspraken na.

Na enige vertraging van de bestelde artikelen werd er onmiddellijk tot actie overgegaan. Om de klant een zo goed mogelijke service aan te bieden werd er een zeer aantrekkelijk aanbod voorgesteld. Men doet wat men beloofd.

Workshop Ofyr op 13-4-2024

Bedankt voor de leerzame Workshop, en voor de gastvrijheid.zeker voor herhaling vatbaar. Mvg Cor van den Heuvel

Mooie lounge set en persoonlijke service

We zijn snel en goed geslaagd bij het buitenatelier. Rondom de bestelling hadden we wat vragen, en altijd goed geholpen!

Het was weer ontzettend gezellig, lekker en leerzaam!

Met een gezelschap van jong tot oud was het erg leuk om een workshop via het buiten atelier te doen. We waren met 3 gezinnen en alle 3 hebben we een andere BBQ/buiten kook middel. De gerechten waren voor alle middelen toepasbaar dus dat is extra fijn. Bovenal was het ook erg lekker!

Zinderend zalig zo vol van ideeen

Wat een heerlijke middag Veel geleerd Enthousiast gemaakt en zin in meer! Meer ervaring met mijn eigen kamado en zin in een nieuwe workshop om nog meer bijzondere maar ook praktisch goed maakbare recepten van het buiten atelier te leren

Wij hebben bij Het Buiten atelier, een maatwerk design buitenkeuken laten maken. Zie op de website bij project Sittard. - kundig en heel net personeel. Wees daar zuinig op, die vind je niet gauw meer. - kwaliteit hout en materialen. - denken met je mee in oplossingen. - maken hun service helemaal waar. - het kost serieus geld, maar dan heb je ook wat. - aanrader voor iedereen die een mooie unieke buitenkeuken willen hebben. - het is zo mooi geworden dat wij nu het terras gaan aanpakken met een mooie overkapping in de achtertuin, zodat wij maximaal kunnen genieten van deze mooie buitenkeuken.

Kuikenvlaas 2 B

5763PZ Milheeze