Fijne persoonlijke benadering

Ik heb mijn nieuwe bastard bbq online besteld en ben daarbij uitstekend geholpen. Telefonisch nog even goed advies gehad en daarna via de e-mail zeer snel en persoonlijk contact onderhouden. Je voelt je echt een gewaardeerde klant, die ze graag zo goed mogelijk willen helpen.

Gewoon goed

Bastard BBQ werd helaas later geleverd dan op de website in eerste instantie deed vermoeden. Via de whatsapp werd ik op de hoogte gehouden over de levering.

Betrouwbaar en komt afspraken na.

Na enige vertraging van de bestelde artikelen werd er onmiddellijk tot actie overgegaan. Om de klant een zo goed mogelijke service aan te bieden werd er een zeer aantrekkelijk aanbod voorgesteld. Men doet wat men beloofd.

Workshop Ofyr op 13-4-2024

Bedankt voor de leerzame Workshop, en voor de gastvrijheid.zeker voor herhaling vatbaar. Mvg Cor van den Heuvel

Mooie lounge set en persoonlijke service

We zijn snel en goed geslaagd bij het buitenatelier. Rondom de bestelling hadden we wat vragen, en altijd goed geholpen!

Het was weer ontzettend gezellig, lekker en leerzaam!

Met een gezelschap van jong tot oud was het erg leuk om een workshop via het buiten atelier te doen. We waren met 3 gezinnen en alle 3 hebben we een andere BBQ/buiten kook middel. De gerechten waren voor alle middelen toepasbaar dus dat is extra fijn. Bovenal was het ook erg lekker!

Zinderend zalig zo vol van ideeen

Wat een heerlijke middag Veel geleerd Enthousiast gemaakt en zin in meer! Meer ervaring met mijn eigen kamado en zin in een nieuwe workshop om nog meer bijzondere maar ook praktisch goed maakbare recepten van het buiten atelier te leren

Wij hebben bij Het Buiten atelier, een maatwerk design buitenkeuken laten maken. Zie op de website bij project Sittard. - kundig en heel net personeel. Wees daar zuinig op, die vind je niet gauw meer. - kwaliteit hout en materialen. - denken met je mee in oplossingen. - maken hun service helemaal waar. - het kost serieus geld, maar dan heb je ook wat. - aanrader voor iedereen die een mooie unieke buitenkeuken willen hebben. - het is zo mooi geworden dat wij nu het terras gaan aanpakken met een mooie overkapping in de achtertuin, zodat wij maximaal kunnen genieten van deze mooie buitenkeuken.

vriendelijk en snel

zeer vriendelijk en correcte opvolging zeker aan te raden

Geweldige leverancier

Zeer vakkundige, enthousiase en betrokken leverancier die doet wat ze beloven, kunnen veel andere leveranciers nog wat van leren!

snelle respons op vragen in orientatiefase, prima aanbod, goede deal en snelle levering

snelle respons op vragen in oriëntatiefase, prima aanbod, goede deal en snelle levering

Erg leuke en gezellige workshop

Veel gezelligheid met de chefs en de andere cursisten. Laagdrempelig, maar toch erg lekkere gerechten gemaakt! 1,5u reis was het waard!

Wat hebben wij een super leuke middag gehad.

Met mijn collega's een activiteit met heerlijk eten en drinken. Teambuilding en nog heel veel geleerd om eens extra uit te pakken met allerlei soorten BBQ. Dat er echt veel meer mogelijkheden zijn op dat gebied was super om te beleven. Een aanrader.

Deskundigheid en eerlijk advies

Men luistert naar je wensen en brengen op basis van hun ervaring een eerlijk advies uit. Verder komen ze afspraken ook echt na. Geweldige (vak)mensen en service!

Vriendelijke mensen en goede service.

Snelle levering aan huis. Mooie buitenkeuken geleverd. Prima winkel.

Het buiten atelier is echt een uitblinker op gebied van service.

Na bestelling van een item bleek dat deze niet op voorraad was. Dit was een teleurstelling omdat het op een cadeautje ging. Na telefonisch contact kwam het buitenatelier met een ontzettend leuke tussenoplossing waardoor we toch iets te geven hadden en het item zelf volgde heel snel. Top geregeld!

Ik had een koksmes besteld voor de verjaardag van mijn zoon. Deze was niet op voorraad. Ik kreeg bericht en mocht de bestelling annuleren, een alternatief ander mes of ze konden een cadeaubon voor het mes opsturen met leuke dingen erbij. En zo kreeg mijn zoon op zijn verjaardag een superleuk borrelplankje, bon voor het mes en een kortingsbon. Hij was er superblij mee want hij wilde specifiek dat mes. Twee dagen later viel het mes al in de brievenbus. Goed verpakt en gelijk in gebruik genomen. Echt bedankt voor het meedenken en het prachtige mes.

Fantastische service!

Na aankoop van mijn Urban Bastard Large bleek er iets niet helemaal goed te zijn, maar ben uitstekend geholpen om dit op te lossen.

Meedenkend bedrijf, perfectie

Hele fijne zaak die denkt in oplossingen. Kan iedereen Het Buiten Atelier aanbevelen. Vriendelijke mensen dikke 10.

Goed product, goede info

Super gezellige en leerzame ervaring!!

Heb de middag als zeer gezellig en leerzaam ervaren. In een relatief korte tijd is er een variëteit aan mooie gerechten voorbij gekomen die vervolgens samen genuttigd zijn. Middag is super goed verzorgd met drankjes en goede uitleg door kundige mensen!

Goede combinatie tussen actief en genieten

De kamado workshop was in mijn ogen een goede combinatie tussen actief gerechten bereiden en tussen zalig genieten van de gerechten. Het niveau was voor mij als beginner acceptabel en behapbaar.

Mooi apparaat in mooi meubel

Netjes en correct geleverd

Snelle service goed advies

Ik wilde nog een low en slow BBQ. Samen met Pim tot de keuze voor een Green Egg gekomen. Snel geleverd leuk start pakket erbij.

Mooie buitenlamp

Ik heb dit pakje dan wel in twee keer ontvangen maar voor de rest perfect ingepakt zonder problemen. De lamp was ook makkelijk ite plaatsen en toont prefect bij de rest van het interieur