vriendelijk en snel

zeer vriendelijk en correcte opvolging zeker aan te raden

Geweldige leverancier

Zeer vakkundige, enthousiase en betrokken leverancier die doet wat ze beloven, kunnen veel andere leveranciers nog wat van leren!

snelle respons op vragen in orientatiefase, prima aanbod, goede deal en snelle levering

snelle respons op vragen in oriëntatiefase, prima aanbod, goede deal en snelle levering

Erg leuke en gezellige workshop

Veel gezelligheid met de chefs en de andere cursisten. Laagdrempelig, maar toch erg lekkere gerechten gemaakt! 1,5u reis was het waard!

Wat hebben wij een super leuke middag gehad.

Met mijn collega's een activiteit met heerlijk eten en drinken. Teambuilding en nog heel veel geleerd om eens extra uit te pakken met allerlei soorten BBQ. Dat er echt veel meer mogelijkheden zijn op dat gebied was super om te beleven. Een aanrader.

Deskundigheid en eerlijk advies

Men luistert naar je wensen en brengen op basis van hun ervaring een eerlijk advies uit. Verder komen ze afspraken ook echt na. Geweldige (vak)mensen en service!

Vriendelijke mensen en goede service.

Snelle levering aan huis. Mooie buitenkeuken geleverd. Prima winkel.

Het buiten atelier is echt een uitblinker op gebied van service.

Na bestelling van een item bleek dat deze niet op voorraad was. Dit was een teleurstelling omdat het op een cadeautje ging. Na telefonisch contact kwam het buitenatelier met een ontzettend leuke tussenoplossing waardoor we toch iets te geven hadden en het item zelf volgde heel snel. Top geregeld!

Ik had een koksmes besteld voor de verjaardag van mijn zoon. Deze was niet op voorraad. Ik kreeg bericht en mocht de bestelling annuleren, een alternatief ander mes of ze konden een cadeaubon voor het mes opsturen met leuke dingen erbij. En zo kreeg mijn zoon op zijn verjaardag een superleuk borrelplankje, bon voor het mes en een kortingsbon. Hij was er superblij mee want hij wilde specifiek dat mes. Twee dagen later viel het mes al in de brievenbus. Goed verpakt en gelijk in gebruik genomen. Echt bedankt voor het meedenken en het prachtige mes.

Fantastische service!

Na aankoop van mijn Urban Bastard Large bleek er iets niet helemaal goed te zijn, maar ben uitstekend geholpen om dit op te lossen.

Meedenkend bedrijf, perfectie

Hele fijne zaak die denkt in oplossingen. Kan iedereen Het Buiten Atelier aanbevelen. Vriendelijke mensen dikke 10.

Goed product, goede info

Super gezellige en leerzame ervaring!!

Heb de middag als zeer gezellig en leerzaam ervaren. In een relatief korte tijd is er een variëteit aan mooie gerechten voorbij gekomen die vervolgens samen genuttigd zijn. Middag is super goed verzorgd met drankjes en goede uitleg door kundige mensen!

Goede combinatie tussen actief en genieten

De kamado workshop was in mijn ogen een goede combinatie tussen actief gerechten bereiden en tussen zalig genieten van de gerechten. Het niveau was voor mij als beginner acceptabel en behapbaar.

Mooi apparaat in mooi meubel

Netjes en correct geleverd

Snelle service goed advies

Ik wilde nog een low en slow BBQ. Samen met Pim tot de keuze voor een Green Egg gekomen. Snel geleverd leuk start pakket erbij.

Mooie buitenlamp

Ik heb dit pakje dan wel in twee keer ontvangen maar voor de rest perfect ingepakt zonder problemen. De lamp was ook makkelijk ite plaatsen en toont prefect bij de rest van het interieur

Snelle en persoonlijke aanpak

Beschikbaarheid van het product dat ik bestelde klopte niet, maar ze hebben hun best gedaan om het toch zo snel mogelijk op te lossen.

Super service! Snelle levering!

Vlotte service! Goed geholpen door de klantendienst! Snelle levering!

alles was tip top in orde

goede service, goede kwaliteit van producten, vriendelijk

Een zeer leuke en uitgebreide cursus gehad.

Super snel geleverd!

Zeer tevreden, ik heb reeds twee bestelling geplaatst en na 2 dagen ontvangen in België. Ik ben super tevreden, bedankt!

Geweldige workshop

Ik heb een geweldige OFYR workshop gehad. De gerechten zelf bereiden. Heerlijke drankjes. Goede uitleg en goede sfeer.

Goede service vriendelijke mensen

Vakkundige mensen erg vriendelijk en n mooie winkel met veel mooie spullen.

Fantastisch uniek bedrijf in buitengebeuren, vriendelijk en persoonlijk advies. Je voelt je welkom!

Op zoek naar een inrichting voor buiten in de tuinkamer met overkapping, kwam ik bij het buiten atelier terecht. Het voelde meteen vertrouwd. Vriendelijk ontvangen, alle tijd voor duidelijke, eerlijke uitleg en meedenkend om mijn persoonlijke wensen realiseerbaar te maken. Dat is gelukt! Ik voelde me bij buitenatelier altijd welkom! Advies, bestelling en levering verliepen zoals afgesproken! Buitenatelier is uniek is wat ze aanbieden en brengen dat unieke gevoel ook over aan de klant. Fantastisch, uniek, bedrijf, net een tikje anders dan standaard om mijn persoonlijke droom werkelijkheid te maken!

Kuikenvlaas 2 B

5763PZ Milheeze