T is niks voor mij

Heb nu n vriend

Leuk

Leuke vrouwen

Alleen maar reacties van erg veel jongere dames

Daarnaast zijn de reacties die je krijgt erg op elkaar lijkend en vooral gericht op het vergaren van berichten dus credits en dus inkomsten .

Beste Cees, Wij werken niet met credits, weet u zeker dat u het over VijftigPlusDating.nl heeft in uw review?

Krijg geen reactie

Ik kan niet meer inloggen .ik heb hierover gemaild maar geen reactie tot nu toe .

Beste Teun, Onze website is niet bedoeld voor hetgeen waar u naar op zoek bent.

Duidelijk je voorkeur aangeven

Duidelijk aangeven wat je voorkeur is. Anders krijg je veel verkeerde aandacht.

Slecht

Nu al een regelmatig gemerkt dat berichten niet volledig worden afgeleverd. Maar vaak alleen de eerste zin. Dit heb ik ook vernomen van andere leden. Erg slecht !!!!!!

Beste Ingrid, In het berichtenoverzicht wordt inderdaad enkel de eerste regel van het bericht weergegeven. Wanneer u klikt op een bericht ziet u het volledige bericht. Mocht u nog vragen hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.

Lojkt mij wel OK.

Best veel reacties waarmee je even kan chatten ter orientatie.

Ok

Redelijk

Review is irritant,is een verplichting!

Goede ervaringen.

Veel engerds op de site. En blokkeren helpt niet altijd

Zie hierboven

Beste Jacinta, U kan profielen blokkeren, wanneer u iemand blokkeert ziet u zijn / haar profiel niet meer terug op de site. Daarnaast kan degene die u geblokkeerd heeft geen contact meer met u opnemen en ziet hij u niet meer terug op de site. Om iemand te blokkeren gaat u naar het betreffende profiel en klikt u onderaan de pagina op de knop met de 3 streepjes. Klik vervolgens op "Blokkeren". Met vriendelijke groet, Charlotte

Misser

Geen leuke site De vaste zinnen zoals: ik ben geïnteresseerd in jou, en dat je iemand een bericht moet sturen. Als je iemand leuk vindt dat doe je dat uit jezelf en niet met vaste berichten…. Zo nikszeggende

Tot nu toe redelijk goed.

Het is toch goed opletten met wie je chat. Ze kunnen via chat alles zeggen wat ze willen. Dikwijls direct seksueel getint plus explicite foto's. Dat wil ik niet

veel fake accounts

geen commentaar

heel goed

positief

Stop met dat opdringerige gedie

Laat mij met rust met uw gezeik

waardeloos

veel fake en profielen zonder foto

Nog zoekende in programma

Dwalend

?

Weinig uit Groningen

Een het begin was het niks maar ni veel berichten

Zeer negatief

Ik heb verschillende vrouwen aangeschreven, sommigen reageerden nog wel maar het grote gros reageerden niet op mijn berichten.

Nog te kort om te bepalen

Nog te kort om te bepalen

Heel positief, eenvoudig te gebruiken

Voorlopig heel positief interessante personen leren kennen

soms leuk maar ook veel fake

veel fake lui die vragen om je emaildres en je zo naar een verkeerde site lokken ook vind ik dat er teveel mensen zijn zonder foto

Content

Meer mensen met verstand en heen rare vragen

Over Vijftigplusdating

Vijftigplusdating.nl is in 2009 opgestart en heeft sindsdien talloze leden geholpen bij het vinden van een passende partner/ relatie. Inmiddels is het platform uitgegroeid tot een van de grootste en meest gewaardeerde datingsites voor 50-plussers in Nederland en België.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.