snel, vriendelijk en behulpzaam

Zeer klantvriendelijke watersportwinkel. Erg gemakkelijk om ter plaatse, aan de afhaalbalie, de bestelde producten op te halen.

Afhaalmagazijn lekker handig en snel

Ze zijn super gelegen, even de autobaan af en je bent er zo. Daarna ben je op 2min terug op de autobaan. Al bij al was ik minder dan 10min kwijt.

Prima service met een mooi assortiment watersport artikels en prima advies.

We kochten bij hen de nieuwe generatie antifouling. Het gaat hier over de Hempel silicone. Prima comunicatie en netjes geleverd!! Onze boot is helemaal kaal gezet en van begin terug opgebouwd. We zijn tevreden van onze aankoop en we hebben zelfs een winst in snelheid behaald tov traditionele antifouling.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top, perfecte service en snel geleverd

Had een vraag over hoe ik het beste mijn onderwaterschip moest behandelen voor de komende jaren save te zitten. En kreeg dezelfde dag nog antwoord met welke producten ik kon gebruiken met de voor en nadelen. Een perfectere uitleg kan je niet krijgen. Alles besteld en zit er perfect op zonder enkel probleem. Als je een vraag hebt, D&D Sails weet hoe het moet. Thx

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Over D&D Sails

D&D Sails is dé online watersportwinkel met een uitgebreid assortiment aan kwaliteitsvolle watersportartikelen. Bijna alles wordt direct uit voorraad geleverd, zodat je je bestelling snel in huis hebt. Naast de webshop heeft D&D Sails ook een afhaalbalie in Stabroek waar uw bestellingen voor je klaargelegd kunnen worden. Er is ook de mogelijkheid om Gill zeilkleding te komen passen. Steeds op afspraak! Bij D&D Sails vind je watersportartikelen voor alle watersporters. O.a. boot onderdelen, alles voor je boot onderhoud en een grote collectie zeilkleding. D&D Sails is een familiebedrijf die zelf actief is in de zeilwereld. Prijs-Kwaliteit gegarandeerd. Goede service. Gratis verzending.