Goede producten maar wat trage verzending

Goede producten maar wat trage verzending.

Topervaring

Onze bestelling werd keurig verpakt en heel snel verzonden en geleverd. Super!

Bokashi emmer prima en (vlot) geleverd

Product was eenvoudig te vinden en te bestellen op de website. Levering was snel. De Bokashi emmer (met uitleg over het gebruik) bevalt goed.

fijne zaak

Pakket netjes en snel verzonden. Duurzaam ingepakt en mooi boekje toegevoegd met artikelen die leverbaar zijn.

Vriendelijk contact, snelle levering

Vriendelijk contact, snelle levering

Mooie duurzame producten

Ruime keus aan duurzame producten, helaas was levering wel met wat hobbels. Na contact alles prima opgelost met lief extra zakje bloemenzaad

Snel en netjes geleverd

Met een kleine attentie erbij!

Goed bereikbaar, heldere afspraken en goed product.

Het bestellen was eenvoudig. Contact opnemen verliep goed, een persoonlijke afspraak maken om het op te halen verliep ook vlot en goed.

Helemaal tevreden.

Tevreden met mooie producten!

Prima bedrijf en uitstekend producten

Al jaren klant en mooie eerlijk producten

Snel en adequaat

Goede communicatie en snel bezorgd. Pakket in goede staat ontvangen.

Snelle en correcte service.

Goed product verzonden door een goed bedrijf.

Snel en keurig ingepakt

Spullen waren prima verpakt en snel binnen. Ingepakt met hergebruikte papier/ karton zoals het hoort. En in een zo klein mogelijke doos met tape wat afbreekbaar is.

Goede prijs-kwaliteit, snelle levering

Goede prijs-kwaliteit, snelle levering, goed telefonisch bereikbaar voor informatie

Alles vlot verlopen en volgens afspraak!!

Correcte levering

Kan de bokashivijverballen nog niet beoordelen, daar zijn ze nog te kort in de vijver voor, we wachten af!

Mooi product dat ik nergens anders kon vinden

Bodemtest voor tuin. Meet alles wat ik nodig heb, en kan vaak gebruikt worden.

goede producten. snelle levering

goede producten. snelle levering

Volledig en goed verzorgd

In goede verpakking en duurzaam materiaal, snel en met een goede beschrijving.

Besteld en snel geleverd

Duurzaam verpakt in opnieuw gebruikte omdoos.

not delivered

The product has not been delivered.

U heeft gekozen om uw bestelling af te halen. Dan wordt uw bestelling niet naar u opgestuurd. Op mijn mail mocht ik helaas geen reactie ontvangen. Ik heb u inmiddels nogmaals een mail gestuurd. Graag ontvang ik uw reactie. Dan wordt het opgelost.

Top bedrijf top kwaliteit

Ben al meerdere jaren klant, positieve ervaringen,bij vragen correct en vlug advies zeer tevreden

Snel geleverd en van goede kwaliteit.

Spullen goed, mooie materialen

Het was precies wat ik me ervan had voorgesteld.

Jammer dat het hier een keer mis gaat. Onze leveringen via DPD gaan veelal op tijd. Helaas is dat kennelijk nu niet gebeurd. Onze excuses voor het ongemak. Tijdens de drukste weken van het jaar gaat bij onze vervoerder helaas ook wel eens wat mis. Dat gaat echter buiten onze werkiinzet om. Gelukkig bent u blij met de door u bestelde producten en wilt u overwegen uw review aan te passen? De volgende keer kunnen we het ook rechtstreeks naar Frankrijk voor u versturen? Groet DeDuurzameTuin.nl