Heel Tevreden

Alles verloopt duidelijk en Vlot en Duurzaam Verpakt En Prima Producten

Vooralsnog tevreden

Ziet er mooi uit, snelle levering. Beetje van de grond af gelukkig.

Snelle levering, goede service, snel antwoord op mail vraag!

Goede en snelle service

Bestelling was na enkele dagen bij . EM1 .

Product goed ontvangen

Beschrijving komt overeen met product, geen opmerkingen. Bedankt

Correct en snelle levering

Natuurlijke middelen oké maar het hielp niet.

Na een vlo te hebben gesignaleerd heb ik onmiddellijk ATV poeder gekocht, deze was de volgende dag in huis. Beide honden goed ingepoederd en ik ging er echt van uit dat het zou helpen, echter elke poederbehandeling zag ik meer vlooien. De honden liepen groen rond (de poeder is groen) moeilijk te kammen wat ik voor lief had genomen als het had geholpen! Uiteindelijk hebben we ons toevlucht moeten nemen naar chemische middelen. Hier baal ik goed van want ik ben voor natuurlijke middelen alleen ik kon dit niet tot een vlooienplaag laten komen. Omgeving was ook behandeld en alles wat ik kon wassen is gewassen. Een week lang poederen, geld kwijt en uiteindelijk toch nog chemische stoffen. Balen!

TOP: Attent snel en meedenkend!!

Een bestelling gedaan maar uiteindelijk een product vergeten toe te voegen. Aangezien het pakket al in de verwerking was, dus supersnel, kon dit niet toegevoegd worden. Het werd apart verstuurd zonder verzendkosten en ook dit was supersnel in huis.

Prima produkten,

Prima artikel! Snel verzonden.

Prima artikel. Snel verzonden. Helaas heeft DPD verkeerd bezorgd - niet voor de 1e keer. Liever verzenden met PostNL!

Fijne producten

Duidelijke site, veel keuze, fijne deodorant Attitude en je doet er lang mee, zacht voor de huid

Goed product dank u

Snelle levering, prima!

Snelle levering, goed ingepakt

Fijn dat De Duurzame Tuin mogelijkheden biedt om zelf zo groen mogelijk te tuinieren!

Er zijn verschillende mogelijkheden en adviezen die het tuinieren een duurzame draai kunnen geven. Daar geeft De Duurzame Tuin mooie mogelijkheden toe. Aan te bevelen aan ieder die serieus aan de slag wil voor een duurzamer bestaan.

Betrouwbare site

Snel ontvangen en een leuke attentie erbij gekregen, bedankt hiervoor!

Eerste levering mislukte. We waren nochtans thuis.

We lieten leveren op ons tweede verblijf in Mesen. Ondanks de eerdere mededeling dat er vanaf €50 geen verzendkosten bijkwamen betaalden we toch ongeveer €10 leveringskosten. Volgende keer bestel ik gewoon bij Agriton in Mesen en haal ik het daar af.

Goed assortiment, snelle bezorging, goed contact

Snelle bezorging en indien nodig snel en goed persoonlijk contact.

Snel bezorgd

Goede snelle levering!

nog even wachten op het resultaat

Sorry, maar we hebben vandaag pas gestrooid

Tevreden snelle levering

Keurig verzonden, snel en goed ingepakt.

Nu nog hopen dat het middel goed werkt en mijn notenboom gered wordt..

Snelle bezorging, keurig verpakt.

1e ervaring is positief, ik ga vaker bestellen.

goede webwinkel

veel keuze en goede service