Keurig verzonden, snel en goed ingepakt.

Nu nog hopen dat het middel goed werkt en mijn notenboom gered wordt..

Snelle bezorging, keurig verpakt.

1e ervaring is positief, ik ga vaker bestellen.

goede webwinkel

veel keuze en goede service

Behulpzaam en vlotte levering

Duidelijke uitleg over het product(per telefoon). Snel verzonden, helaas niet snel ontvangen wat naar mijn inziens aan de bezorgdienst lag. De rainpoint besproeingscomputer was niet al te moeilijk te installeren en werkt tot zover naar wens. Deze is op afstand te bedienen en geeft netjes de vochtigheid van de bodem weer. Het programmeren heb ik (nog) niet gedaan omdat ik dat niet nodig heb, misschien in de toekomst. Ik kan De Duurzame tuin beslist aanbevelen.

Super service!

Had wat hulp en advies nodig mbt het aanleggen van een grasmat. Zeer snel en goed geholpen.

交货很快速

订购结束后,买家很快联系我交货的时间。货物交付非常快,而且产品质量很好。推荐!

• 您会推荐我们吗? Yes

Flexibel geholpen

Heel fijn geholpen bij mijn bestelling, ik kon het gemakkelijk ophalen buiten openingstijden!

Snelle en correcte levering

Product geleverd zoals verwacht.

Prima, aanbevolen.

Bij vragen wordt er snel gereageerd. Nette prijs (voor mijn artikel).

Super fijn!!

Fijn geholpen door n medewerker! De pijpjes voor t drinkwater lijken goed te werken. In mijn waterbak blijft t water erg helder in vergelijking met de andere twee ook heb ik deze nog niet schoon hoeven maken ivm alg groei ondanks t warme weer. Super blij mee!!

Snelle levering 10p% service

Dank zij de snelle levering is mijn pas aangeplante boom gered van de aanhoudene hitte en droogte. Graag bestel ik hier weer. Ik raad Deduurzame Tuin.nl iedereen aan!

Producten OK, bezorging waardeloos.

Bestelling en betaling gedaan op 7 of 8 juni; bezorgd op 12 juni.

We Betreuren het feit dat u een aantal dagen op uw bestelling heeft moeten wachten. Momenteel hebben we echter wat problemen met de capaciteit van DHL, DPD en PostNl met het verzenden van onze bestellingen. Hierdoor blijven onze bestellingen momenteel wat langer bij ons of bij de verzender staan. Zoals aan u aangegeven zijn we met andere partijen in gesprek om dit probleem onder controle te krijgen.

De bestelling werd op tijd afgeleverd.

Prima bedrijf

Vlot geleverd en goede producten@

Goed advies en zeer snelle levering!

Goed advies en zeer snelle levering!

Altijd snel geleverd

Bestellen gaat makkelijk en is snel thuis geleverd!

Fijne producten en veel extra informatie

DeDuurzameTuin verkoopt veel verschillende duurzame producten en het is zo fijn om deze dichtbij huis af te kunnen halen. Ter plekke kan je ook andere producten dan je besteld hebt bekijken en eventueel aanschaffen. Als bonus krijg je desgevraagd uitgebreide informatie over de producten.

Uitstekend advies op een ongewone tijd!

Ik heb contact gezocht buiten kantooruren. Ik kreeg een zeer vriendelijke man aan de lijn met een uitstekend advies. De bestelling is vlot geleverd

Alles perfect

Alles vlot geleverd

Goed advies

Goed advies ivm bestrijding Heermoes

Perfecte service

Niet alleen de producten zijn top, ook de service: waar maak je het nog mee dat er persoonlijke afspraken worden gemaakt voor aanwezigheid om je aankoop op te halen? Hier dus!

prettig en vlot geleverd

besteld en vlot geleverd volgens afspraak

Mooie producten!

We bestelden voor de eerste keer bij de duurzame tuin en zijn er erg tevreden over. Een leuke graszaden/klavermix, bokashi ballen voor in de vijver, zand tegen mos op ons houten terrasdack en plantenvoeding. De ship heeft echt een mooi aanbod aan fijne eco verantwoorde producten die we nergens anders konden vinden (op particuliere schaal). Je betaalt helaad nog steeds overal iets meer voor groen maar de prijzen zijn hier niet heel erg hoog. De levering was snel en correct, er werd goed gecommuniceerd. En er was een duidelijke handleiding/infoboekje bijgevoegd. We zetten deze winkel in de favorietenlijst voor de volgende keer.

Snel en betrouwbaar

.. en er zitten mensen achter ipv een systeem. Fijn om te merken dat het idealisme er nog is.

Prima en betrouwbaar

Meerdere keren wat besteld, maar wel ter plaatse opgehaald. Prima service, vriendelijke ontvangst. Niks mis mee.

Noordeinde 99 2742AA Waddinxveen

06 43856248