Mooie producten!

We bestelden voor de eerste keer bij de duurzame tuin en zijn er erg tevreden over. Een leuke graszaden/klavermix, bokashi ballen voor in de vijver, zand tegen mos op ons houten terrasdack en plantenvoeding. De ship heeft echt een mooi aanbod aan fijne eco verantwoorde producten die we nergens anders konden vinden (op particuliere schaal). Je betaalt helaad nog steeds overal iets meer voor groen maar de prijzen zijn hier niet heel erg hoog. De levering was snel en correct, er werd goed gecommuniceerd. En er was een duidelijke handleiding/infoboekje bijgevoegd. We zetten deze winkel in de favorietenlijst voor de volgende keer.

Snel en betrouwbaar

.. en er zitten mensen achter ipv een systeem. Fijn om te merken dat het idealisme er nog is.

Prima en betrouwbaar

Meerdere keren wat besteld, maar wel ter plaatse opgehaald. Prima service, vriendelijke ontvangst. Niks mis mee.

aardig en behulpzaam

Wij hebben al een paar keer grond gehaald. Deze is van goede kwaliteit. Ze zijn ook erg behulpzaam en hebben me geholpen met het inladen in de auto. Wij komen vaker :)

Snel geleverd!

Ik had een kuub tuinaarde besteld. Deze werd vlot geleverd tot aan de garage ondanks dat ik op een lastig te bereiken (voor een vrachtwagen) plek woon. Top, dankjewel!

Topper alles is soepel gelopen zoals het hoort Wij hebben compost besteld nog bag goed spul Aanrader

Dank je voor de vlotte verwerking van mijn pakket. Ik ben heel blij jullie website gevonden te hebben met zo'n mooie producten. Ik hou jullie website zeker inde gaten moest ik nog wat zoeken. Vriendelijke groeten, Sabine

Problemen worden opgelost

Na telefonisch contact gaan we deze testset nogmaals gebruiken. Werkt het nu niet goed dan kan deze testset retour en wordt er uitgezocht wat er mis is. Wij krijgen een nieuwe testset toegezonden. Tip, neem bij problemen eerst contact op met het bedrijf om samen naar een oplossing te zoeken.

Goedemiddag, ik heb telefonisch contact met u opgenomen om het probleem te verhelpen en uitéén gezet hoe dit probleem te voorkomen is. U zou mij nog een mail sturen met toelichting waar het fout gaat, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. Zonodig wordt de grondtestkit omgeruild! Ik heb geen mail ontvangen. Werkt het nu?

Goed mooi producten

Ze hadden erg mooie producten. Bedelen ging er makkelijk en werd ook snel geleverd.

Geen sterrren

Product nog niet ontvangen

Beste Carla, bedankt voor uw bericht. Volgens de Track & Grace staat het pakket bij het afhaalpunt. Ik heb u hierover een mail gestuurd.

Fijne spullen en vriendelijke verkoper met duidelijk verstand van zaken

Snelle levering. Goede communicatie.

Wormen en ton waren binnen twee werkdagen binnen.

Goede communicatie

De vijverballen lijken nu al effect te hebben op de waterkwaliteit, dus daar ben ik heel blij mee. De bezorging was prima geregeld en goed gecommuniceerd over de aankomsttijd.

Even gebeld, biologische tuinaarde de volgende dag opgehaald. Bleek ook een aardig magazijn/winkel te zijn met veel duurzame producten, en de biologische tuinaarde (zonder turf e.d.) die je niet bij de grote tuincentra lijkt te kunnen krijgen. Dan maar even naar Waddinxveen gereden.

Goede levering

Levering was prima in orde

Snelle levering. Goede service

Altijd snel in huis.

Goeie spullen snel geleverd

Alles was goed verzorgd in een geryclede doos . Fijn hoor.

Snelle verzending! Goed verpakt.

Heel erg tevreden

Ontzettend goeie producten Ik ben ook erg blij met de bijgevoegde informatie en brochures. De verpakking was ecologisch wat ook een oluspunt is

Bemeste tuinaarde en potgrond en kleikorrels

De DHL levering was zeer vlot, de 2m3 tuinaarde ook, maar ik had niet goed gelezen wanneer die geleverd werd. Reactie van de winkel was zeer vlot en gaf duidelijkheid. Materiaal ontvangen in prima staat

Alles snel en prima geleverd.

Goed verpakt, zonder gebruik van onnodig plastic.

Niet zo gelukkig met torenvalk nestkast.

De foto toont volledig houten nestkast (behandeld tegen het weer). De kast die aangekomen is heeft bitumen dak (dit staat in kleine lettertjes op de site zag ik achteraf) en hout onbehandeld. Dakkwaliteit laat te wensen over, voelt toch een beetje als “ik heb me laten vangen”.

Goede service!

Goede Service, was allemaal snel binnen.

Altijd goede service.

Zeer tevreden over deze webshop. Goede service. Bij twijfel is er persoonlijk contact. Bij vragen krijg je altijd antwoord.

Zuverlässiger Lieferant

Bestellung wird unmittelbar nach Erteilung/Bezahlung bearbeitet. Bezahlung ist mit PayPal möglich. Nach drei Werktagen Lieferung erhalten. Verpackung im genau passenden Pappkarton, Leeraum ausgefüllt mit wiederverwendetem Karton. Nirgends Kleber/Kunststoff. Funktionell einwandfrei.

Noordeinde 99

2742AA Waddinxveen