Ontzorgd op reis!!

SV Otterlo is de laatste 5 winters 4 keer op reis geweest met Trainingskamp.com. Salou, Torremolinos en Benidorm zijn de locaties die we bezocht hebben. Alles goed voor elkaar en altijd een begeleider in de buurt. Laagdrempelig in de contacten en kwaliteit in hotels en accomodaties. Kortom een aanrader voor iedere vereniging. Wellicht komen we elkaar komende winter tegen want wij gaan zeker!

Afwisselend en goed georganiseerd trainingskamp

Door de afwisselende activiteiten en flexibiliteit hebben we een zeer nuttig trainingskamp gehad. De teambuilding was top en de voorbereiding op de 2e seizoenshelft was formidabel.

Over Trainingskamp.com

Trainingskamp.com is onderdeel van Voetbalreizen.com BV. Als organisatie zijn wij reeds 17 jaar actief in de organisatie van sport gerelateerde reizen. Inmiddels organiseert Trainingskamp.com al vele jaren geheel georganiseerde trainingskampen in binnen- en buitenland. Waar in eerste instantie de focus lag op de organisatie op voetbal is dit verder uitgebreid naar hockey, fietsen en tennis. Trainingskamp.com is aangesloten bij de SGRZ.