Goed georganiseerd!

Top georganiseerd. Fijn dat er altijd een aanspreekpunt op locatie is! Ook fijn dat er goed geholpen is, met een speler die naar het ziekenhuis moest! Veel aandacht daar aan besteed. Nogmaals dank daarvoor! Was moeilijk organiseren in de corona tijd. Maar toch een super weekend gehad.

Top organisatie en begeleiding.

Vanaf het moment van boeken ( Michael Blonk) tot aan de begeleiding in Valencia (Yorrick) was alles tot in de puntjes top geregeld. Harry van den Brink Trainer/coach HVSpijkenisse.

Goed georganiseerd en goed geanticipeerd op onverwachte situaties,

1 contactpersoon vanaf eerste contact, offerte t/m begeleiding ter plaatse die goed de weg wist, hebben wij als zeer prettig ervaren.

Kort en bondig, alles was prima geregeld.

Mijn ervaring met Trainingskamp.com als zeer positief ervaren. Geboekt via Michael. Vooraf goed contact gehad via e-mail en whatsapp. Michael is een aantal keer langs geweest op de club. Alles wat op papier stond was ook zo in spanje. Prima hotel, prima trainingsaccomodatie, bussen waren op tijd en vanuit trainingskamp.com goede begeleiding. Zeker de begeleiding op de vliegvelden werkt heel prettig.

Ondanks de Corona en de maatregelen een super 1ste trainingskamp gehad in Spanje. En er zijn zeker wel wat verbeterpunten waar aan gesleuteld moet worden.

Goed geregeld trainingskamp

Het trainingskamp van K.R.SV. Vredenburch was door trainingskamp.com heel goed geregeld! De communicatie en de service waren wij zeer tevreden mee. Iedereen binnen de selectie (ook de stafleden) waren te spreken over hoe het trainingskamp is verlopen en hoe het was geregeld. Iedereen van de organisatie die een steentje heeft bij gedragen aan ons trainingskamp bedankt! Wij weten wel waar we ons trainingskamp volgend jaar gaan regelen, tot volgend jaar!

Uitstekend geregeld en top contact

Het trainingskamp van NSVV 2 was perfect geregeld. Zelfs nog een extra bonus door een vroege vlucht. Super fijn en makkelijk contact gehad met Michael Blonk, de wensen bij hem neergelegd en alles is geregeld. Accomodatie top, faciliteiten top, activiteiten top.

Ontzorgd op reis!!

SV Otterlo is de laatste 5 winters 4 keer op reis geweest met Trainingskamp.com. Salou, Torremolinos en Benidorm zijn de locaties die we bezocht hebben. Alles goed voor elkaar en altijd een begeleider in de buurt. Laagdrempelig in de contacten en kwaliteit in hotels en accomodaties. Kortom een aanrader voor iedere vereniging. Wellicht komen we elkaar komende winter tegen want wij gaan zeker!

Afwisselend en goed georganiseerd trainingskamp

Door de afwisselende activiteiten en flexibiliteit hebben we een zeer nuttig trainingskamp gehad. De teambuilding was top en de voorbereiding op de 2e seizoenshelft was formidabel.

Over Trainingskamp.com

Trainingskamp.com is onderdeel van Voetbalreizen.com BV. Als organisatie zijn wij reeds 17 jaar actief in de organisatie van sport gerelateerde reizen. Inmiddels organiseert Trainingskamp.com al vele jaren geheel georganiseerde trainingskampen in binnen- en buitenland. Waar in eerste instantie de focus lag op de organisatie op voetbal is dit verder uitgebreid naar hockey, fietsen en tennis. Trainingskamp.com is aangesloten bij de SGRZ.