Top bedrijf met mooie meubels van degelijke kwaliteit! Wij komen hier zeker vaker langs en zal het iedereen aanraden

Mooi meubels gekocht

Fijne ervaringen met dit meubel bedrijf, meerdere meubelen al aangeschaft hier van erg mooie en degelijke kwaliteit! Met een super fijne service geleverd bij ons thuis! Erg bedankt

Pas terrible

Bonjour, retard délais de livraison Arrivée après ouverture de mon commerce Pas assez de communication Et je suis toujours en attente de ma facture , pouvez-vous me l envoyer Voici mon numéro de TVA : BE0871877174 Merci en espérant avoir de vos nouvelles . Aussi non , je suis contente de mes meubles .

Snel antwoord krijgen

Snelle reactie

Supper

Supper goede afspraken na gegaan voor wat levering en tijdstip wat vooraf is afgesproken

Goed en snelle levering

Goede ervaring met dit bedrijf, 2 jaar geleden mijn visgraat eettafel gekocht en nu een nieuwe servieskast. Zeer tevreden over de kwaliteit en de service van de werknemers!

Uitstekend!

Mooie robuuste boomstamtafel gekocht van degelijke kwaliteit! Daarbij ook nog 6 eetkamerstoelen geleverd gekregen van velours stof en snel geleverd gekregen binnen 1 week!! Bedankt gr Wilma

Prachtige meubels

Eettafel en salontafel besteld. Binnen een week geleverd en ze zien er prachtig uit. Wij zijn er erg blij mee!

Verdienen zelfs niet 1 ster

Beste mensen, betalen we duizenden euro,s voor vitrinekast, dressoir kast en tafel en na enkele maanden zakt de tafel door de poten. Het metaal of niet stevig genoeg voor het zware blad of fabricagefout. Ze stellen 50 euro voor dit terwijl ik honderden euro's voor de tafel heb betaald die amper paar maanden oud is en ik gewoon een nieuw onderstel heb gevraagd, zeg nou zelf waar haal ik een onderstel voor 50 euro? Ik vroeg zelfs geen geld, ik vroeg een nieuw onderstel! Ik heb ook altijd gezegd, misschien fabricage fout? Zeg nou zelf, een metalen voet van een tafel kan al haast niet breken! Het is niet dat we de polonaise op de tafel hebben gedaan en ik heb foto's gestuurd zodat ze konden zien waar ze was gebroken. Sinds ik die 50 euro niet wil aannemen, antwoorden ze niet meer op mijn emails, ik sta op blokkeren via whatsApp want ze lezen mijn whatsApp zelfs niet en ik ben nu genoodzaakt een advocaat in te zetten. NUL KOMMA NUL respect voor de hardwerkende mens die hun centen bij hen uitgeven! ik vraag een respectvolle oplossing en dus een nieuwe voet voor mijn paar maanden oude tafel!

Helemaal Prima!

Prachtig tv meubel. Levering ook keurig netjes geregeld.

Fijn bedrijf met goede Service

Goed geholpen naar de zoektocht voor mijn nieuwe eettafel, stoelen en buffetkast. Super tevreden met de kwaliteit en TOP service! De meubelen waren ook snel geleverd door vriendelijk personeel!! Erg bedankt!

Mooi meubel had hem alleen massief verwacht

Mooi meubel Geweldige levering de bezorger had hem al boven staan voor ons .

Navraag gedaan voor een meubel die op voorraad was, en binnen 1 week geleverd. Top kwaliteit wij zijn dik tevreden.

Na enige onduidelijkheid probleem opgelost.

Na enige onduidelijkheid probleem opgelost.

Beste G.Kampen. Excuses voor het ongemak! Onze communicatie was tijdelijk onderbroken door een technisch probleem dat onze systemen heeft beïnvloed. Hopelijk bent u wel tevreden met de geleverde krab paal voor uw katten! Met vriendelijke groet, Team Chair up meubels.

Mooie kwaliteit & snel geleverd!

Mooie buffetkast en deens ovalen eettafel geleverd gekregen vandaag! Top kwaliteit en goed geholpen via de klantenservice! Erg bedankt!! Groetjes uit België!

Erg tevreden!

Ben heel fijn geholpen, contact verliep snel en soepel en ben super blij met mijn meubels die snel werden geleverd!

Slecht

Slechte communicatie als er vragen zijn word er niet gereageerd!

Beste Indy Excuses voor het ongemak! Onze communicatie was tijdelijk onderbroken door een technisch probleem dat onze systemen heeft beïnvloed. Momenteel is het probleem al een tijdje weer opgelost. Wij hopen dat u wel tevreden bent met uw bestelde meubels! Met vriendelijke groet, Team Chair up meubels.

Fijne ervaring

Erg tevreden met mijn nieuwe buffetkast en eetkamerstoelen, onze meubelen werden erg snel geleverd.. zelfs binnen de afgesproken tijd van 2 weken. De kwaliteit is heel mooi! Wij gaan hier vaker onze meubelen bestellen en zal het iedereen daarom ook aanraden. Erg Bedankt! Groetjes Jose

De tafel Was niet helemaal wat ik besteld had

Ik dacht een bronzen salontafel besteld te hebben. Maar kreeg met zwart blad. Ze zeiden dat het aan de foto’s lag. Maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als oplossing om ons tegemoet te komen. Hebben ze 75,00 euro in mindering gebracht

Goede prijs kwaliteit!

Zeer tevreden met het meubel en de kwaliteit hier van. Inclusief levering is voordelig. De service rondom communicatie en bezorging biedt verbeter mogelijkheden. De bezorging was vertraagd, maar werd alsnog zelfde dag bezorgd, door slechts 1 bezorger. Communicatie via sms en mail is een aandachtspunt, duurt soms lang of slaan de plank mis.

Superbe

Service client super toujours à l'écoute du client, répond très rapidement aux questions Livraison super, personnelles super gentils et serviable.. vraiment top sur tout les niveaux les meubles reçu en heure et à temps comme promis Très très satisfaite Merci à vous pour cette super qualité

Prima !

Snelle levering, fijn en duidelijk contact over de levering!

Prachtige tv kast

Mooie tv kast gekocht, spannend omdat het op een foto er soms toch anders uit ziet. Maar precies zoals we gehoopt hadden, mooie degelijke kast. Voor een betaalbare prijs. Als ik dat iets zou moeten noemen zou de communicatie over de levering wel wat beter mogen, daar moest ik steeds zelf om vragen, maar daar kwam wel altijd snel en duidelijk antwoord op. Wij zijn tevreden en zouden iedereen aanraden!

Perfekt

Uw meubles zijn heel, heel mooie! Uistekende communicatie en onberispelijke dienst.

Totaal geen contact mee te krijgen en bestelling niet gehad!

Ik doe op 22-11 een bestelling die op voorraad is. Als iets op voorraad is word het binnen een week gewoonlijk bezorgd. Meerdere malen gebeld en gemaild maar geen gehoor of reactie. Wel betaald!

Beste Hebe, We ondervonden een technisch probleem met ons voorraadsysteem, maar ik ben verheugd te delen dat het probleem nu succesvol is opgelost. Onze systemen zijn weer operationeel en de voorraad wordt nauwkeurig bijgehouden. Helaas konden wij geen contact met u zoeken, gezien u onjuiste contact gegevens achterliet en daardoor was het voor ons erg moeilijk met u contact te zoeken. Maar alsnog bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Chair Up Meubels.