Mooie tafel en top klantenservice

Mooie boomstamtafel gekocht van acacia hout en snel geleverd! Goed geholpen door de klantenservice, vriendelijke groeten

Mooie deens ovalen eettafel

Mooie deens ovalen eettafel uitgezocht en besteld met taupe stoelen, meubelen waren met 2 weken leverbaar maar werd al met 1 week bezorgd bij ons in Venlo! Meubels zijn van uitstekende kwaliteit en bedankt nog voor de goede service!

Gewoon goed!

Meubels hier besteld, deze waren dan ook erg snel geleverd.. contact liep erg soepel! Fijne klantenservice die alle vragen vrij vlot weet te beantwoorden, ook waren de meubelen van erg goede kwaliteit en wij zullen hier zeker weer wat gaan kopen in de toekomst.

Bij klachten niet thuis

Wij hebben salontafels en een eettafel besteld. De eettafel gaf vanaf het begin erg af en het hout begon te scheuren. Hier een klacht van gemaakt en er zou contact worden opgenomen. Na geen gehoor gebeld, maar er werd meerdere malen niet opgenomen. Geprobeerd via whatsapp of e-mail, maar op beide wordt niet gereageerd. Jammer en een slechte reclame voor het bedrijf.

Goede service en mooie kwaliteiten meubels

Mooie tv meubel gekocht en later nog een eettafel met 6 stoelen, helaas was het tv meubel niet voorradig maar was zeker het wachten waard want hij is prachtig. De stoelen en eettafel waren de zelfde week nog bezorgd door een behulpzame bezorger en zeer vriendelijke! BEDANKT

Mooie meubel!

Mooi meubels! Misschien duidelijker communiceren of de keuze laten maken door klant of de kast in elkaar gezet kan worden door het bedrijf zelf. Zonder hulp van andere had ik nu nog steeds met 2 flinke dozen voor de deur gestaan!

Beste Kevin, Bedankt voor uw review! Wij hebben namelijk in een bericht over de levering naar u, duidelijk aangeven dat wij eenmans bezorging hebben. Uiteraard zijn we erg blij dat u tevreden bent met uw mooie buffetkast Atlanta. Met vriendelijke groet, Chair up meubels.

Super mooie deens ovalen eettafel besteld. Wat een prachtige tafel ik ben helemaal verliefd!

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Mooi meubelen bestel bij dit bedrijf, ze zijn van uitstekende kwaliteit en boven verwachting snel geleverd gekregen door vriendelijke behulpzame bezorgers

Geen contact/product niet geleverd

Ruim een maand geleden een bestelling geplaats. Artikel zou op voorraad zijn maar niets ontvangen. Op berichten via website en whatsapp wordt niet gereageerd. Telefoon wordt niet opgenomen.

Beste Andrea, Excuses voor het ongemak! Onze communicatie was tijdelijk onderbroken door een technisch probleem en een wisseling op de klantenservice dat onze systemen heeft beïnvloed. Momenteel is het probleem al een tijdje weer opgelost. Wij hopen dat u wel tevreden bent met uw bestelde meubels! Met vriendelijke groet, Team Chair up meubels.

Top bedrijf met mooie meubels van degelijke kwaliteit! Wij komen hier zeker vaker langs en zal het iedereen aanraden

Mooi meubels gekocht

Fijne ervaringen met dit meubel bedrijf, meerdere meubelen al aangeschaft hier van erg mooie en degelijke kwaliteit! Met een super fijne service geleverd bij ons thuis! Erg bedankt

Pas terrible

Bonjour, retard délais de livraison Arrivée après ouverture de mon commerce Pas assez de communication Et je suis toujours en attente de ma facture , pouvez-vous me l envoyer Voici mon numéro de TVA : BE0871877174 Merci en espérant avoir de vos nouvelles . Aussi non , je suis contente de mes meubles .

Snel antwoord krijgen

Snelle reactie

Supper

Supper goede afspraken na gegaan voor wat levering en tijdstip wat vooraf is afgesproken

Goed en snelle levering

Goede ervaring met dit bedrijf, 2 jaar geleden mijn visgraat eettafel gekocht en nu een nieuwe servieskast. Zeer tevreden over de kwaliteit en de service van de werknemers!

Uitstekend!

Mooie robuuste boomstamtafel gekocht van degelijke kwaliteit! Daarbij ook nog 6 eetkamerstoelen geleverd gekregen van velours stof en snel geleverd gekregen binnen 1 week!! Bedankt gr Wilma

Prachtige meubels

Eettafel en salontafel besteld. Binnen een week geleverd en ze zien er prachtig uit. Wij zijn er erg blij mee!

Verdienen zelfs niet 1 ster

Beste mensen, betalen we duizenden euro,s voor vitrinekast, dressoir kast en tafel en na enkele maanden zakt de tafel door de poten. Het metaal of niet stevig genoeg voor het zware blad of fabricagefout. Ze stellen 50 euro voor dit terwijl ik honderden euro's voor de tafel heb betaald die amper paar maanden oud is en ik gewoon een nieuw onderstel heb gevraagd, zeg nou zelf waar haal ik een onderstel voor 50 euro? Ik vroeg zelfs geen geld, ik vroeg een nieuw onderstel! Ik heb ook altijd gezegd, misschien fabricage fout? Zeg nou zelf, een metalen voet van een tafel kan al haast niet breken! Het is niet dat we de polonaise op de tafel hebben gedaan en ik heb foto's gestuurd zodat ze konden zien waar ze was gebroken. Sinds ik die 50 euro niet wil aannemen, antwoorden ze niet meer op mijn emails, ik sta op blokkeren via whatsApp want ze lezen mijn whatsApp zelfs niet en ik ben nu genoodzaakt een advocaat in te zetten. NUL KOMMA NUL respect voor de hardwerkende mens die hun centen bij hen uitgeven! ik vraag een respectvolle oplossing en dus een nieuwe voet voor mijn paar maanden oude tafel!

Helemaal Prima!

Prachtig tv meubel. Levering ook keurig netjes geregeld.

Fijn bedrijf met goede Service

Goed geholpen naar de zoektocht voor mijn nieuwe eettafel, stoelen en buffetkast. Super tevreden met de kwaliteit en TOP service! De meubelen waren ook snel geleverd door vriendelijk personeel!! Erg bedankt!

Mooi meubel had hem alleen massief verwacht

Mooi meubel Geweldige levering de bezorger had hem al boven staan voor ons .

Navraag gedaan voor een meubel die op voorraad was, en binnen 1 week geleverd. Top kwaliteit wij zijn dik tevreden.

Na enige onduidelijkheid probleem opgelost.

Na enige onduidelijkheid probleem opgelost.

Beste G.Kampen. Excuses voor het ongemak! Onze communicatie was tijdelijk onderbroken door een technisch probleem dat onze systemen heeft beïnvloed. Hopelijk bent u wel tevreden met de geleverde krab paal voor uw katten! Met vriendelijke groet, Team Chair up meubels.

Mooie kwaliteit & snel geleverd!

Mooie buffetkast en deens ovalen eettafel geleverd gekregen vandaag! Top kwaliteit en goed geholpen via de klantenservice! Erg bedankt!! Groetjes uit België!

Erg tevreden!

Ben heel fijn geholpen, contact verliep snel en soepel en ben super blij met mijn meubels die snel werden geleverd!

Oude Postweg 176 A

7557 DJ Hengelo